OskiUK Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Chlopaki pomocy. Po wymianie uszczelki pod glowica auto zaczęło kopcic na szaro/siwo. Po odpaleniu z wydechu nie leci nic, dopiero po chwili zaczyna walić na szaro, aż zostawia za sobą ogromną chmurę gryzacego, smierdzacego dymu. Nie ma znaczenia czy auto zimne czy ciepłe. Auto stało pod chmurka 2 miesiące że ściągnięta czapka, intercooler na montaż szedl z drugiej ręki i nie dam sobie ręki uciąć ale wydaje mi się, że trochę wody z niego wylecialo. Sprawdzalem VCDS pompki, na 3 cylindrze korekcja 2.99. Bipy w normie. Auto ciężko pali, potrzeba chwili by zalapalo. Synchronizację ustawilem na 0.0. Gdzie zacząć? Czy pompka może tak lac? Nie dawałoby to czarnego dymu? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Jak wszystko poprawnie poustawiane i wyregulowane to sprawdź komprechę na garkach, myślę że na trzecim będzie kicha A w ogóle jaka była przyczyna zdjęcia czapki ? Edytowane 28 Czerwca 2015 przez piotrsob1
OskiUK Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Na 4 cylindrze pil płyn, uszelka była walnieta. Przy słabej kompresji będzie tak kopcic? Pierścionki? Podmienie jutro pompki i sprawdze czy się coś zmieni. Generalnie trapi mnie pytanie dlaczego na szaro... Sent from my SM-G900F using Tapatalk Edytowane 28 Czerwca 2015 przez OskiUK
piotrsob1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) To lepiej zamień pompkę z trzeciego cylindra z tą , która ma korekcje najbardziej na minusie. Wymień na nich podczas tej roboty uszczelniacze, jak wszystko zmontujesz to będzie wiadomo czy to wina pompki, czy problem leży w warunkach wytwarzanych w trzecim cylindrze Wcześniej coś pisałeś , że w intercoolerze mogła być woda, jak ją siorpnął, to mogła się na tym trzecim korba skrzywić i stopień sprężania jest na nim niski Edytowane 28 Czerwca 2015 przez piotrsob1
OskiUK Opublikowano 17 Lipca 2015 Autor Opublikowano 17 Lipca 2015 Sprawa do zamkniecia. Wyszlo na to, ze wtrysk lal, wymienilem na uzywke i jest ok. Woda w intercoolerze byla, ale nie wiecej niz kilka kropel;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się