Zygus30 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Witam mam taki problem z Audi b6 1.8t 163bfbMianowicie robilem glowice i regeneracje turbo Auto jak na quattro dosc dobrze sie zbieralo bo mialo wgrana inna mape i wywalony katalizatori mimo peknietej turbiny i uszkodzonego wirnika chodzilo dobrze tylko bralo olejpo zlozeniu wszystkiego zaczely sie problemy z przeladowaniem turbinydeptajac w deche nabija do 1.5 bara i tak do 3tys obr i wtedy poszarpie i wpada w tryb awaryjnyjuz podkladalem inna przeplywke,n75,czujnik cisnienia, wypinalem wpinalem sondy itp i dalej tak samo do 3 tys dostaje takiego kopa az swiszczy poszarpie i tryp awaryjny i wbija cale cisnienie i odcina turbo, bo jesli delikatnie naje gazu i zeby dlugo na 1.5 bara nie bylo da sie jechac ale tylko dam deche i przekroczy 1.5 odcina.Tak gdzie robilem turbo koles daje sobie glowe uciac ze dobre jest, wgralem tez seryjny program i turbo ciaglo do 1 bara ale do 3 tys poszarpie i tryp awaryjny wbija.czy ktos moze mial cos podobnego bo od miesiaca z tym nie moge sobie poradzicmoze trzeba ustawic jakas nowa mapegruszke tez spr i wydaje sie dzialac.jedyne bledy jakie wywalalo to czasami blad pierszej sondy ale tez ja podkladalem odpinalem itp i nic i drugiej ale tam zalozylem emulator i jest git i nie mam zielonego pojecia co moze dolegac mojej Audi.Nie chce na marne wydawac na inne kompletne turbo jak ma nie pomoc nic, Edytowane 30 Czerwca 2015 przez Zygus30
jacek70 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zrób logi koledzy zerkną , coś podpowiedzą. Zawór czy licho wie co. Może coś wyjdzie.
Zygus30 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) narazie nie mam dostepu do logow bo auto stoi u mechanika ale jak niedawno spr to tylko pokazowalo ze dmucha za duze cisnienie i zdarzyl sie blad pierwszej sondy ale podmienialismy, jeszcze mysle objechac do jakiegos magika moze przerobi mape, bo na starych czesciach tzn turbinie i glowicy dzialalo a na regenerowanych juz nie idzie, wszystko teraz szczelne i nabija za duze cisnienie, az jak daje w deche to az dzwoni po zaworach tak sie zbiera, stare turbo nabijalo do 0.8 a bylo w kiepskim stanie ale auto chodzilo jak gdzies okolo 170-180km a teraz nabija 2 razy tyle i az w fotel wbija, auto bylo dlubane w niemczech i ciezko wyczaic co oni tam jeszcze wymyslili. Edytowane 30 Czerwca 2015 przez Zygus30
niebieski708 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Po pierwsze to bardzo możliwe że twój silnik już długo nie pożyje... Po drugie zmień mechanika. Po trzecie jakiś debil zrobił mapę na uszkodzonych częściach, albo zmienił ustawienie wastegate żeby na handel chodziło...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się