kozi40 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam! Mam problem z klimatyzacją. Klima nabita,szczelna,odgrzybiana brak błędów na vagu. Wentylator działa.Pasek nowy. Raz na jakiś czas się załącza na chwile przy wolnych obrotach silnika. Co to może być gdzie szukać problemu ? Proszę o waszą pomoc. Pozdrawiam.
Homiczek Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 hmm dziwne zero błędów w HVAC rozumiem ? jak tak to zobacz w measuring blocks - w gupie 01 - powinny tam być parametry min. ciśnienia czynnika (bar) i % otwarcia zaworu sterującego sprężarką + jeszcze coś %. sprawdź wartości + ew klima na econo/off i sprawdzenie jak sie parametry zmieniły. ew nagrac loga aaaa sprzęgło sprawdzone ? bo może je zerwało
kozi40 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 Tak na HVAC. Jak sprawdzałem to było 7bar i nie zmieniało sie po włączeniu econ i wyłączeniu. A jak sprawdzic te sprzęgło ?
turzol Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Tak na HVAC. Jak sprawdzałem to było 7bar i nie zmieniało sie po włączeniu econ i wyłączeniu. A jak sprawdzic te sprzęgło ? Stanowczo za małe ciśnienie w układzie. Sprawdź wystęrowanie zaworu wys cisnienia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
metik Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Koledze nie chodziło o zawór wysokiego ciśnienia a zawór kontrolny sprężarki .... sprawdź w vagu jak pracuje zawór sprężarki ... czy pobierany jest jakiś amperaż ... nie jest to metoda 100 % ale cos juz podpowie....
Homiczek Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Tak na HVAC. Jak sprawdzałem to było 7bar i nie zmieniało sie po włączeniu econ i wyłączeniu. A jak sprawdzic te sprzęgło ? Stanowczo za małe ciśnienie w układzie. Sprawdź wystęrowanie zaworu wys cisnienia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk no za mało jak na pracę, ale jak sie nie włącza to chyba wystarczy. a sprzęgło to albo zaglądnąć albo na wył silniku sprubować pokręcić wewnętrzną część w kole pasowym sprężarki. jeżeli wewnętrzna część się kręci to zerwane możesz sobie oglądnąć jak to mniej więcej wygląda - bo jak masz 2002r, to sprzęgło może być ciut inne a w vcds to po wł/wył/econ to powinny się pozostałe wartości % coś zmieniać, bo tam jest min. wysterowanie właśnie zaworu o którym pisze metik. a czy w vcds jest pomiar prądu A to nie wiem. może ręcznie amperomierzem
kozi40 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Opublikowano 10 Lipca 2015 (edytowane) Witam. Sprzęgło raczej całe nie kręci się tylko ma delikatny luz w prawo lewo albo bardzo delikatnie.Poniżej fotki z Vag. http://tufotki.pl/4qC1L Koledzy i co radzicie bo zagotować się można mieszkam aktualnie w IT i temperatura nie spada poniżej 38°C Edytowane 8 Lipca 2015 przez kozi40
turzol Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Przeciez tam prawie ciśnienia nie ma w układzie. Sprężarka na pasek 4PK jest mega wadliwa - zapewne zabierak (taka czarna metalowa część) się urwał i leży na osłonie silnika . Przerabiałem temat
Homiczek Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 jak nie pracuje to ciśnienie jest w tych okolicach. ja stawiał bym na zawór regulujący pracą sprężarki, ale czy da się to samemu wymienić, to nie wiem
kozi40 Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Opublikowano 11 Lipca 2015 Chyba poczekam z tym jak będę w Polsce. Dam znać co było. Dzięki za podpowiedzi.
metik Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Wygląda na uwalony zawór w sprężarce , ale żeby go wymienić to trzeba odessać czynnik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się