Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5-adr-95]falowanie obrotów na jalowym


neo-a4

Rekomendowane odpowiedzi

:exclaim: kiedy kupilem fure bylo juz falowanie spec naprawil ale to powraca .czy to norma po 20,000km od naprawy :a4fan:

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 04-02-2007, 16:02 ]

proszę o zachowanie zasad forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś co ok. 15000 km czyści się przepustnicę (w tym samym czasie, co wymiana oleju) i później tylko adaptacja VAGiem, albo sama się zaadaptuje po określonym czasie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura
:exclaim: kiedy kupilem fure bylo juz falowanie spec naprawil ale to powraca .czy to norma po 20,000km od naprawy :a4fan:

przyczyną falowania obrotów na dobrą sparę może być miliard rzeczy. Jednymi z najczęstszych winowajców falowania są zatkany katalizator, brudna/walnięta przepustnica, źle dobrane świece zapłonowe, brudny filtr powietrza.

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=3904 - w tym temacie kolega Szogun opisuje w jaki sposób dokonać adaptacji przepustnicy. Dodam, że będzie ona nieskuteczna jeśli przepustnica jest brudna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo falowały mi obroty.objawy jak u ciebie,zaden mechanik nie mogł zdiagnozowac co mu jest,po mimo ze był podpiety po vag-a.pojechałem do ASO,bo tylko oni mogli mi pomóc i okazało sie ze sprawa jest błaha,po wymianie rozrządu był źle ustawiony zapłon i z tego było to falowanie,kosztowało mnie to 298,89gr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bastec-auto

witam. jak wymieniłem akumulator na nowy to tez mi skakały obroty (wczesnij było ok. )

moja rada wjedż do garażu zostaw zapalony silnik i deptaj mu przez jakies 20minut niech sie zagrzeje do czerwonosci ( umnie to działa juz 3 razy sie udało) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. jak wymieniłem akumulator na nowy to tez mi skakały obroty (wczesnij było ok. )

moja rada wjedż do garażu zostaw zapalony silnik i deptaj mu przez jakies 20minut niech sie zagrzeje do czerwonosci ( umnie to działa juz 3 razy sie udało) pozdro

No bo jak odłączyłeś akumulator, to przepustnica straciła ustawienia. Jeżeli byś poczekał z odpaleniem auta i wstrzymał się do tąd, aż z pod maski prze stanie dochodzić takie "cykanie" to przepustnica też by się zaadaptowała. Ewentualnie VAG, a tam już się musi zaadaptować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko? Czy u was przy każdym przekręceniu kluczyka słychać jak pracuje przepustnica czy tylko podczas adaptacji. Bo u mnie słychać za każdym razem. Na Vagu adaptuje się bez problemu, Błędów też żadnych nie ma. Czy to jest normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko? Czy u was przy każdym przekręceniu kluczyka słychać jak pracuje przepustnica czy tylko podczas adaptacji. Bo u mnie słychać za każdym razem. Na Vagu adaptuje się bez problemu, Błędów też żadnych nie ma. Czy to jest normalne.

U mnie zawsze słychać przez parę sekund po przekręceniu kluczyka przepustnicę. Tak ma być :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...