Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pora zadbać o nadwozie mojej zabaweczki.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po doprowadzeniu auta mechanicznie do stanu perfekt , przyszła pora żeby troszkę zadbać o nadwozie i lakier. Auto nie jest bardzo zaniedbane raczej garażowane więc myślę że polerek mechanicznych nie trzeba używać. Jako że w temacie detailing jestem zielony i przyznam że jak czytam tematy to połowy rzeczy nie rozumiem ze skrótów i slangu kolegów którzy się wypowiadają. Od czegoś zacząć muszę więc zapytam jak i od czego się zaczyna. Wiem że należy dobrze umyć auto , potem się glinkuje , następie cliner , a na koniec wosk.

Lakier jest w kolorze LY7Q chciał bym żebyście mi polecili jakąś nie za drogą chemię może są już w zestawach takie rzeczy. Nie wiem ile trzeba wydać ale mam nadzieje że w 200zł da się zmieścić, Podpowiedzcie koledzy co kupić ile wydać i jak się to stosuje , może jakoś ogarnę temat.

Opublikowano

Ciężko powiedzieć cokolwiek na temat Twojego lakieru bez oględzin i inspekcji ale sądząc po wieku auta bez użycia maszyn i zrobienia korekty lakieru raczej fajnego i trwałego efektu nie osiągniesz - zwłaszcza jeśli uwzględni się Twój budżet. Jaki efekt tak naprawdę chcesz osiągnąć?

Opublikowano

Po doprowadzeniu auta mechanicznie do stanu perfekt , przyszła pora żeby troszkę zadbać o nadwozie i lakier. Auto nie jest bardzo zaniedbane raczej garażowane więc myślę że polerek mechanicznych nie trzeba używać. Jako że w temacie detailing jestem zielony i przyznam że jak czytam tematy to połowy rzeczy nie rozumiem ze skrótów i slangu kolegów którzy się wypowiadają. Od czegoś zacząć muszę więc zapytam jak i od czego się zaczyna. Wiem że należy dobrze umyć auto , potem się glinkuje , następie cliner , a na koniec wosk.