Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosze o analize logów awt


piotr900

Rekomendowane odpowiedzi

Grupa 003, 006, 008: http://vaglog.pl/log_225778.html
Grupa 118, 115, 032: http://vaglog.pl/log_225777.html
Grupa 055, 029, 010: http://vaglog.pl/log_225776.html
Grupa 003, 006, 008: http://vaglog.pl/log_225775.html
Grupa 002, 118, 115: http://vaglog.pl/log_225774.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_9277.html

z góry dziękuje problem to taki że przerywa przyśpieszanie po 3000 tys obr i błedy

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller
P1635 - 008 - Implausible Signal
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
P1292 - 004 - No Signal/Communication
17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lol panie,duże przeładowanie i czasy wtrysków masakra

czyli turbo albo n75 tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wężyki od n75 posprawdzaj i ciśnienie paliwa na listwie

ok jutro sprawdze wezyki a ciśnieni paliwa to 4bary tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem ze sterowniem turbiną masz, a powiedz w jakim to aucie jest? :) w b5? bo widzę że jakiś swap sterownika był z b6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem ze sterowniem turbiną masz, a powiedz w jakim to aucie jest? :) w b5? bo widzę że jakiś swap sterownika był z b6 :)

audi a4 b5 jaki swap ? co to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo sterownik albo sam program masz z b6 i dlatego masz błędy.

jak to sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co jak sprawdzić? po numerach ecu z logów widze że sterownik albo program jest z b6 avj, zobacz jakie numery są na sterowniku w podszybiu, jesli masz b5 z silnikiem awt to te pierwsze 4 błędy właśnie z tego wynikają, może ktoś sobie podmienił kompa na takiego z b6 bo chciał sobie podnieść moc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...