piotr900 0 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Grupa 003, 006, 008: http://vaglog.pl/log_225778.htmlGrupa 118, 115, 032: http://vaglog.pl/log_225777.htmlGrupa 055, 029, 010: http://vaglog.pl/log_225776.htmlGrupa 003, 006, 008: http://vaglog.pl/log_225775.htmlGrupa 002, 118, 115: http://vaglog.pl/log_225774.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_9277.html z góry dziękuje problem to taki że przerywa przyśpieszanie po 3000 tys obr i błedy 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 lol panie,duże przeładowanie i czasy wtrysków masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr900 0 Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 lol panie,duże przeładowanie i czasy wtrysków masakra czyli turbo albo n75 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 wężyki od n75 posprawdzaj i ciśnienie paliwa na listwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr900 0 Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 wężyki od n75 posprawdzaj i ciśnienie paliwa na listwie ok jutro sprawdze wezyki a ciśnieni paliwa to 4bary tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Problem ze sterowniem turbiną masz, a powiedz w jakim to aucie jest? w b5? bo widzę że jakiś swap sterownika był z b6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr900 0 Opublikowano 21 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Problem ze sterowniem turbiną masz, a powiedz w jakim to aucie jest? w b5? bo widzę że jakiś swap sterownika był z b6 audi a4 b5 jaki swap ? co to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Bo sterownik albo sam program masz z b6 i dlatego masz błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr900 0 Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Bo sterownik albo sam program masz z b6 i dlatego masz błędy. jak to sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Ale co jak sprawdzić? po numerach ecu z logów widze że sterownik albo program jest z b6 avj, zobacz jakie numery są na sterowniku w podszybiu, jesli masz b5 z silnikiem awt to te pierwsze 4 błędy właśnie z tego wynikają, może ktoś sobie podmienił kompa na takiego z b6 bo chciał sobie podnieść moc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się