Skocz do zawartości

piotr900

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotr900

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia piotr900

0

Reputacja

  1. a jak sprawdzić ten n75 jak powinna być rezystancja bo powietrze trzyma z tej dłuższej strony nawet 2 atmosfery no może delikatnie syczy ale to delikatnie jaki prąd na n75 aj po włączeniu zapłonu mam 8 volt i zaraz znika
  2. witam robiłem logi dziś jeszcze raz z odpiętą wtyczką od n75 auto buja sie powoli odpiołem weżyk od gruszki co idzie od n75 i auto przestało szarpać ładnie przyśpiesza az do 5200 obr nic sie nie dzieje oprócz tego że za dużo turbo daje bo az 2500 tu logi http://vaglog.pl/log_238362.html http://vaglog.pl/log_238361.html http://vaglog.pl/log_238360.html http://vaglog.pl/log_238359.html http://vaglog.pl/log_238358.html http://vaglog.pl/log_238357.html odpięty wężyk od zaworu gruszki od n75 http://vaglog.pl/log_238356.html wychodzi że to albo n75 albo komp źle steruje n75 dmuchałem sprężarką i trzyma powietrze a miedzy te dwa krótkie jest przejście
  3. Wężyk ma nowe a on ni przepuszcza powietrza w tą dłuższą rrurkę. To najlepiej odpisać wężyk od turbo i zobaczyć co ssię będzie działo bo jak to inaczej sprawdzić kolega jeden napisał Tak jak już napisałem w stanie spoczynku nie powinno być przejścia do 3 z 1 lub 2. Nie sprawdzaj ustami bo to niewiele daje, nie idzie wytworzyć żadnego ciśnienia ustami. Jeśli zawór popuszcza już, jak dmuchniesz ustami to już na bank jest do wywalenia. Podłącz zawór pod kompresor i podaj na niego ~1Bar. Ma prawo minimalnie popuszczać bo iglica w N75 nie dolega jednak idealnie, ale nie może popuszczać tak, że będzie mocno syczeć. u mnie tak jest jak puszcze ok 2 atm to leciutko syczy w rurke tą dłuższa . auto wcześniej chodziło dobrze na tym kompie
  4. witam walcze z autem juz chwile i doszedłem do czegoś takiego jak cewki do 3000 jest ok a powyżej przy wciśnietym gazie do spodu auto szarpie dodaje gazu ujmuje dodaje ujmuje tak do 6000 obr po czym poznać ze cewki już do wymiany zgóry dziękuje logi http://vaglog.pl/log_238210.html
  5. audi a4 b5 jaki swap ? co to jest
  6. ok jutro sprawdze wezyki a ciśnieni paliwa to 4bary tak ?
  7. Grupa 003, 006, 008: http://vaglog.pl/log_225778.html Grupa 118, 115, 032: http://vaglog.pl/log_225777.html Grupa 055, 029, 010: http://vaglog.pl/log_225776.html Grupa 003, 006, 008: http://vaglog.pl/log_225775.html Grupa 002, 118, 115: http://vaglog.pl/log_225774.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_9277.html z góry dziękuje problem to taki że przerywa przyśpieszanie po 3000 tys obr i błedy 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded
  8. zrobiłem logi są powyzej i po przekroszeniu 3000 tys coś ujmuje powietrze nie wiem zawór n75 czy nie wiem zresztą auto bynajmniej szarpie
  9. te 2 pierwsze nie chcą sie skasować . mam logi http://www.directupload.net/file/d/4052/2sdjocpx_jpg.htm
  10. witam mam problem z mocą jak wcisnę gaz do spodu to po osiągnieciu 3000 czyli jak sie włączy turbo to samochód zwalnia i zaraz przyśpiesz i tak cały czas błedy jakie miał 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded prosze o pomoc
  11. kolego a radio w aucie masz jakie sam swoje wkładałeś czy masz orginał bo jak sam wkładałeś to podałeś napiecie na kabel który idze na czujnik predkości a odepnij radio i zobaczysz jak bedzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...