Maestro_86 Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Auto wogóle nie ma mocy. raz na jakiś czas załączy się turbo od 3 tys obrotów ale zaraz przeładuje i tryb awaryjny. Przepływkę podmieniałem i też nic nie dało. Proszę o sugestie. http://vaglog.pl/log_226201.html
Jarol Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 W pierwszej kolejności wymień mapsensor bo jest uwalony i zrób ponownie logi.
Maestro_86 Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Opublikowano 24 Lipca 2015 (edytowane) Jarol, podmieniłem Mapsensor i moc wróciła. jednak auto przykapca na czarno/brązowo. nowe logi niżej: http://vaglog.pl/log_226201.html Edytowane 25 Lipca 2015 przez Maestro_86
Jarol Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Dobry ten nowy log wrzuciłeś bo nic się na nim nie zmieniło?
Maestro_86 Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Opublikowano 28 Lipca 2015 Zły link dałem. teraz ok http://vaglog.pl/log_226229.html
Homiczek Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 zrób więcej logów - ale każdą grupę osobno. I dłuższe pomiary. min gr 8 i 11, a najlepiej cały zestaw z opisu na forum
Jarol Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Dokładnie zrób porządnie logi. Ale już widać że nie do końca wszystko jest jak być powinno.
Maestro_86 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) Panowie, logi zrobię jak wyeliminuję usterki, które znalazłem przypadkiem oglądając osprzęt auta. 1.) Poci się delikatnie intercooler przy uszczelce u góry (może uda się dogiąć blachę, a jeśli nie to wymiana) 2.) Rura gumowa idąca od turba do rury belki dolnej ma małe nacięcie (5mm) wymiana na nową 3). Przy okazji wymiana filtra powietrza na MANN. Zobaczymy czy po tych zabiegach się poprawi i zrobie logi. Na chwilę obecną zauważyłem że jak jeżdzę max do połowy wciskająć pedał gazu to wszystko jest w porządku i auto nie kopci. A jeśli tylko depnę do oporu to auto dymi na czarno i jak tylko zacznie kopcić jest wyraźnie słabsze. To chyba przez ten nieszczelny dolot... Intercooler wymieniony, rura "S" wymieniona + nowy oring z ASO i zero poprawy. Auto ciągnie nawet nieźle ale kopci na czarno i na 4 i 5 biegu jest wyraźniej słabsze. Nowe logi niżej: 000 - http://vaglog.pl/log_227702.html 001 - http://vaglog.pl/log_227694.html 003 - http://vaglog.pl/log_227698.html 008 - http://vaglog.pl/log_227695.html 010 - http://vaglog.pl/log_227701.html 011 - http://vaglog.pl/log_227697.html 013 - http://vaglog.pl/log_227696.html 018 - http://vaglog.pl/log_227699.html 023 - http://vaglog.pl/log_227700.html Proszę o ocenę. Dzięki z góry. Jeśli możecie z tego wyczytać prośba o info w jakim stanie są pompki i turbo bo było regenerowane i boje się że się już turbawka wysr*** Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez Maestro_86
Homiczek Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 pompki są spoko. Jedynie na 4tej pompce ( gr 13) są zera, czyli teoretycznie idealnie, ale coś powinno się zmieniać. Możesz tam wejść na 13 i pogazować aby zobaczyć czy się tam coś pojawia. Autko jest zdrowo kopnięte i turbo mocno szaleje. Ale najpierw skupił bym się na rurach. bo jeżeli log 03 robiłeś tak samo jak 11, to przepływka pokazuje za mało. Ona sama wygląda że działa dobrze, ale wydaje mi się że jest wyciek powietrza na dolocie. Trzeba sprawdzić szczelność całości, tj. od filtra powietrza aż do EGR'a, ale zaczął bym od połączenia filtra powietrza z turbo. aaa i mam nadzieję że wsadziłeś właściwy MAP sensor - końcówka 051C
Maestro_86 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2015 aaa i mam nadzieję że wsadziłeś właściwy MAP sensor - końcówka 051C yyyy... się okazało że mam 051B ...
Homiczek Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 to sprawdź jaki był bo 3 barowe to 051C i 051A a 051B jest do 2.5 bara. i teraz przy rzeczywistym 2.5 bara on podaje takie napięcie że komp widzi to jako 3 bary
Maestro_86 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Ok. Map sensor nówka 051C Przepływka nówka Bosch i nowe logi: 003 http://vaglog.pl/log_229911.html 008 http://vaglog.pl/log_229912.html 011 http://vaglog.pl/log_229913.html Coś widać?? Autko nadal lekko przykapca i wyrywa dopiero od około 2200 obr/min i lekko zamula przy zmianie biegów.
Jarol Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Jest już dużo lepiej. Przy 2200-2600obr masz sporego overboosta którego trzeba by poprawić w programie, po za tym jest w miarę ok. A przykapca bo soft jest dość mocny, jak chcesz żeby tego nie było to trzeba minimalnie zdjąć paliwa.
radzio49aa Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 . A co myślicie o tym nie za mało ? Bo bałem sie więcej ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Maestro_86 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) po 1. chyba nie powinieneś pytać w moim temacie po 2. kiepska Ci ta seria wyszła.. ja mam taki wykresik: Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez Maestro_86
radzio49aa Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 No to ładna seria u ciebie. Możliwe ze u mnie seria słaba bo mam dwa wtryski o innych końcówkach a dwa o innych Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się