.Pablo. Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) Witam pacjent to audi a4 2.0 tdi BPW. Turbo brd fmic itd. Autko zaczęło słabo ciągnąć z dołu. Do 2,5tys muł jak cholera potem wbijało w fotel. Wymieniłem przepływkę jest dużo lepiej ale jeszcze nie jest to. Turbo wstaje wolniej niż wcześniej . Dam że jakiś czas temu odkręcałem gruszkę od turbiny te dwie śruby co przykręcają ją do korpusu turbo ale to nie powinno mieć chyba znaczenia ? Poniżej logi http://vaglog.pl/log_227041.html http://vaglog.pl/log_227042.html http://vaglog.pl/log_227043.html Edytowane 16 Sierpnia 2015 przez .Pablo.
Homiczek Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 z grubsza nie jest źle. Ale na dole turbo lekko za mało, ale w tym zakresie to standard,od 2200 wychodzi troszkę poza zakres mierzony, ale zaraz wraca do należytego. Ale po około 3200 już trochę za mało . jak wykręcałeś gruszkę, to pewnie musiałeś odkręcić od niej sztangę ? czy długości sztangi nie kręciłeś ? bo tak jakby lekko jest przestawione. Ja pewnie bym próbował to poprawić z pół obrotu, czy tam jeden przepływka działa ok. ogranicznik dymienia trochę dziwnie ustawiony, ale nie duża różnica, więc można tunerowi wybaczyć ;p
.Pablo. Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Opublikowano 31 Lipca 2015 Sztangi nie odpinalem tylko odkrecilem śrubki i skrecilem ponownie. Długości sztangi nie ruszyłem. Co do wstawania turbo to może mieć wpływ na to n75? Co do dmuchana powyżej 3200 to w jednym momencie popuscilem delikatnie gaz bo mi rowerzysta chciał z podporzadkowanej się wcisnąć Co do regulacji sztangi to wykręcić czy skrócić ja?
Homiczek Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 hmm jeśli jednak sztangi nie ruszałeś, to bym jej nie ruszał ! n75 może wpływać mógłbyś sprawdzić podciśnienia aby wykluczyć niesprawność sterowania. Może gdzieś delikatnie ucieka i przez to sztanga nie wychyla się na 100%
.Pablo. Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Wielkie dzięki sprawdzę dokładnie wężyki . Podjadę też do kumpla podmienić n75 zobaczymy czy coś się zmieni. Chociaż jak dzisiaj wracałem z pracy to trochę auto przegoniłem i dość ładnie się zbierało. Więc tak za dwa tygodnie jadę na Chorwację a dalej nie uporałem się ze słabym dołem. Na chwilę obecną sprawdziłem wężyki podciśnienia są ok, gruszka turbo szczelna, kierownice chodzą płynnie, nowy n75, nowy przepływomierz. Czekam teraz na wakuometr i sprawdzę jakie mam podciśnienie. W ostatniej kolejności chciałbym ruszać długość sztangi. Tu są logi po wymianie n75 i przepływki. Jutro sprawdzę czy na wolnych obrotach szxtanga podnosi się maksymalnie do góry. Czekam na propozycję co jeszcze może nie hulać. Pompe vakum raczej wykluczam bo mam dobre hamulce. http://vaglog.pl/log_228688.html http://vaglog.pl/log_228687.html
porki18 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Kolego ja miałem uszkodzony N75. Od dołu wgl się nie zwijał dopiero jak wkrecił się ponad 2 tys zaczynał jakoś jechać... więc pewnie twoje n75 zdechło lub niedługo padnie Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez porki18
.Pablo. Opublikowano 3 Września 2015 Autor Opublikowano 3 Września 2015 Dalej mam problem ze słabym dołem regulowałem sztangę turbo co pół obrotu i bez zmian więc wróciłem do ustawienia przed regulacją. Zmierzyłem podciśnienie jest ok, na wolnych obrotach sztanga idzie płynnie do końca i opiera się o ogranicznik. Co jeszcze może być przyczyną że padlina nie jedzie z dołu jak powinna? Dodam jeszcze że sporadycznie pojawia mi się błąd przepływomierza nie zrozumiały sygnał ale nie powoduje zapalenia kontrolki check engine tylko zapisuje się błąd w sterowniku po wykasowaniu znika na jakiś czas(przepływka jest nowa). Wiązka przemierzona od kostki przepływki do ecu i jest ok. Jakieś pomysły bo mi się kończą. W ostateczności zepchne w przepaść
Homiczek Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 co można jeszcze hmm: - sprawdzić czy EGR nie jest za bardzo zabity sadzą i może jakby sie udało zerkną w kolektor ssący - możesz wrzucić jeszcze dyn log grup 3 i 11 (naraz 2 grupy) - może by wyszły jakieś nieprawidłowości przepływka-czujnik ciśnienia - wtryski czyli pewnie gr 13,18 i 23 - statyczną gr 04 - kąt rozrządu
.Pablo. Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 Kąt synchronizacji ustawiony jest na 0. Egr jest zaślepiony i wyłączony programowo. Logi zrobię po powrocie z chorwacji wracam za tydzień. Sprawdzę też egr i kolektor ssący. Zmienię też dla próby kąt synchronizacji na -2 zobaczymy czy coś da. A jeszcze jedno jak dojeżdżam do świateł i wciskam sprzęgło to zdarza się że obroty spadają poniżej 850 i za chwilę wracają do prawidłowych, przed usterka tego nie było tylko od razu stały idealnie.
Homiczek Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 A jeszcze jedno jak dojeżdżam do świateł i wciskam sprzęgło to zdarza się że obroty spadają poniżej 850 i za chwilę wracają do prawidłowych, przed usterka tego nie było tylko od razu stały idealnie. ?!? takie cuda to w benzyniaku ;p silnik krokowy sie zacinał i takie bywały objawy. a tutaj jest klapa gasząca, ale ona podczas normalnej jazy powinna być otwarta, i dopiero przymknąć się podczas gaszenia silnika bo w tej generacji klapek sterujących dolotem chyba jeszcze niema
.Pablo. Opublikowano 14 Września 2015 Autor Opublikowano 14 Września 2015 Wróciłem z wakacji logi zrobione 004 http://vaglog.pl/log_232368.html 003,008,011 zrobione jeden po drugim czyli dynamiczne x2 Z tego co widzę jak przegoniłem auto na trasie do Chorwacji zmiejszyło się przeładowanie http://vaglog.pl/log_232367.html pompki http://vaglog.pl/log_232366.html Do egra zerknę w weekend bo po urlopie mam kupę pracy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się