Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocene logów A4 B7 2.0 BRD


irekf

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdź podłączenie podciśnienia do gruszki od turbo. Może jakaś dziura itp

bo to mniej zrywne bym nazwał raczej mułem :) dopiero przy 3tyś obr turbo dmucha jak trzeba. Tak jakby sterowania w ogóle nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź podłączenie podciśnienia do gruszki od turbo. Może jakaś dziura itp

bo to mniej zrywne bym nazwał raczej mułem :) dopiero przy 3tyś obr turbo dmucha jak trzeba. Tak jakby sterowania w ogóle nie było

Witam nie mam jak sprawdzić N75 bo nie umie przez Bs011 na Vag. ( opcja niedostepna)

Przewody sprawdziłem na tyle ile umiałem (nie czarujmy sie nie jestem zawodowcem :)) )

Ale po sciagnieciu przewodu z gruszki palec zasysało.

Jedno mnie martwi, że sztanga dziwnie chodzi, nie wiem jak to okreslić tak. przy 2700 obr wolno sie podnosi.

i ma mały ruch.

Edytowane przez irekf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie grupy zlogować i na którym biegu by dać do oceny (posiadam skrzynie manualną 6cio biegową i autko w Quattro)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Witam nie mam jak sprawdzić N75 bo nie umie przez Bs011 na Vag. ( opcja niedostepna)

znajdź może VCDS LITE chyba 1.2 na jakimś 'chomiku' - aby była już zarejestrowana i nie blokowała pomiarów.

w brd jest chyba gruszka elektroniczna i pewnie ściągłeś zasilanie które powinno mieć z około -0,8 bara.

najlepiej by było BS 11 aby zobaczyć na ile sztanga się porusza, bo może ta gruszka elektroniczna już nawala.

No chyba że sterowanie turbo tak mocno zasyfione.

a mi dysk w kompie zdechł i nie miałem czasu wpadać na forum


Jakie grupy zlogować i na którym biegu by dać do oceny (posiadam skrzynie manualną 6cio biegową i autko w Quattro)

poszukaj innych tematów VAG benzyniaków, bo PB jeszcze na tyle nie znam ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie mam jak sprawdzić N75 bo nie umie przez Bs011 na Vag. ( opcja niedostepna)

znajdź może VCDS LITE chyba 1.2 na jakimś 'chomiku' - aby była już zarejestrowana i nie blokowała pomiarów.

w brd jest chyba gruszka elektroniczna i pewnie ściągłeś zasilanie które powinno mieć z około -0,8 bara.

najlepiej by było BS 11 aby zobaczyć na ile sztanga się porusza, bo może ta gruszka elektroniczna już nawala.

No chyba że sterowanie turbo tak mocno zasyfione.

a mi dysk w kompie zdechł i nie miałem czasu wpadać na forum

Jakie grupy zlogować i na którym biegu by dać do oceny (posiadam skrzynie manualną 6cio biegową i autko w Quattro)

poszukaj innych tematów VAG benzyniaków, bo PB jeszcze na tyle nie znam ;p

Dziękuje za wsparcie dziś sprawdzę VCDS LITE i dam znać.

Witam

BS 011 na OFF mam tak

Thursday,06,August,2015,18:15:47

03G 906 018 AQ,,R4 2.0l PPD1.3 G 9973,

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,, , , , ,,,,,,,,,,

,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,

Marker,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.01,881, ,975.4,3.315,,,,,,,,,,

,0.17,884, ,975.1,3.315,,,,,,,,,,

,0.33,878, ,975.1,3.315,,,,,,,,,,

,0.50,881, ,975.5,3.315,,,,,,,,,,

BS 011 ON dziwne nie wiem co to

Thursday,06,August,2015,18:18:08

03G 906 018 AQ,,R4 2.0l PPD1.3 G 9973,

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,, , , , ,,,,,,,,,,

,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,

Marker,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.01,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,,

,0.17,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,,

,0.34,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,,

,0.51,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,,

,0.68,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,,

,0.84,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,,

,1.01,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,,

Może coś źle robie, prosze o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przełączasz z off na on wciśnij hamulec i sprzęgło jednocześnie, puść, wciśnij gaz i puść. Obroty pójdą w górę i spadną na jakieś 1400 co rozpocznie procedurę sprawdzania działania geometrii turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przełączasz z off na on wciśnij hamulec i sprzęgło jednocześnie, puść, wciśnij gaz i puść. Obroty pójdą w górę i spadną na jakieś 1400 co rozpocznie procedurę sprawdzania działania geometrii turbo

aaa spoko.

niedawno nie zrobiłem BS11 bo mi coś takiego wyskoczyło i nie wiedziałem o co chodzi. A że to był 3.0 tdi, to uznałem że gdzieś schowali test N75 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm dane z BS11 wyglądają ok- tzn że sterowanie w jakimś tam stopniu działa.

a patrzyłęś może na ruch sztangi podczas BS11- tzn ile sie wychyla ? zazwyczaj powinno koło 15-20mm

jak się tyle nie wychyla to trzeba by sprawdzić podciśnienie na tym wężyku (około -0.8 bara). Opcje że turbo zabite sadzą wykluczam, bo jest ponoć po regeneracji

bo turbo rozumiem że masz takie ?

61.jpg

A jeżeli zakres ruchu sztangi jest ok, to 2 opcje:

- turbo zregenerowane źle - tzn przestawione fabryczne ustawienie sztangi

- nieszczelny dolot - ale po porównaniu danych przepływki i ciśnienia wygląda że turbo nie chce dmuchać jak trzeba i nie widać nieszczelności

Edytowane przez Homiczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm dane z BS11 wyglądają ok- tzn że sterowanie w jakimś tam stopniu działa.

a patrzyłęś może na ruch sztangi podczas BS11- tzn ile sie wychyla ? zazwyczaj powinno koło 15-20mm

jak się tyle nie wychyla to trzeba by sprawdzić podciśnienie na tym wężyku (około -0.8 bara). Opcje że turbo zabite sadzą wykluczam, bo jest ponoć po regeneracji

bo turbo rozumiem że masz takie ?

61.jpg

A jeżeli zakres ruchu sztangi jest ok, to 2 opcje:

- turbo zregenerowane źle - tzn przestawione fabryczne ustawienie sztangi

- nieszczelny dolot - ale po porównaniu danych przepływki i ciśnienia wygląda że turbo nie chce dmuchać jak trzeba i nie widać nieszczelności

Witam

Tak turbo takie, w środę jestem umówiony w warsztacie gdzie było oddawane turbo, zobaczymy co wywnioskują.

Dam znać.

hmmm dane z BS11 wyglądają ok- tzn że sterowanie w jakimś tam stopniu działa.

a patrzyłęś może na ruch sztangi podczas BS11- tzn ile sie wychyla ? zazwyczaj powinno koło 15-20mm

jak się tyle nie wychyla to trzeba by sprawdzić podciśnienie na tym wężyku (około -0.8 bara). Opcje że turbo zabite sadzą wykluczam, bo jest ponoć po regeneracji

bo turbo rozumiem że masz takie ?

61.jpg

A jeżeli zakres ruchu sztangi jest ok, to 2 opcje:

- turbo zregenerowane źle - tzn przestawione fabryczne ustawienie sztangi

- nieszczelny dolot - ale po porównaniu danych przepływki i ciśnienia wygląda że turbo nie chce dmuchać jak trzeba i nie widać nieszczelności

Witam

Tak turbo takie, w środę jestem umówiony w warsztacie gdzie było oddawane turbo, zobaczymy co wywnioskują.

Dam znać.

Witam

Długo oczekiwałem na wymiane turbiny jest teraz inne tez regenracja i bez zmian, więc grzebie i sprawdzam.

Wymieniłem przepływkę, zawór N75 , czujnik doładowania i bez zmian.

Później okazało sie że mam gruszkę od kolektora ssącego dziurawą - zamówiłem nową, starą pokleiłem i też bez mian brak mocy na niskich obrotach.

Teraz jeszcze czyszcze kolektor.

Nadmienie jeszcze że nie mam DPF i zaślpeiony egr.

Proszę o pomoc może ktoś ma jakieś jeszcze wskazówki.

Witam

Przepraszam, że tak późno - urlop.

Sprawa wygląda tak został wymieniona trubina na nową i nie było zadnych zmian, więc grzebanina i szukanie, pierwsze co zostalo znależnione to dziurawa gruszka sterowania dolotem, ale raczej to nie ma wpływu. Następnie zaworek zwrotny podciśnienia był walnięty.

Po wymianie tych części jest normalnie :)).

Przy okazji wyciściłem egr i dolot z syfu :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.09.2015 o 09:51, irekf napisał:

Witam

Tak turbo takie, w środę jestem umówiony w warsztacie gdzie było oddawane turbo, zobaczymy co wywnioskują.

Dam znać.

 

Witam

Długo oczekiwałem na wymiane turbiny jest teraz inne tez regenracja i bez zmian, więc grzebie i sprawdzam.

Wymieniłem przepływkę, zawór N75 , czujnik doładowania i bez zmian.

Później okazało sie że mam gruszkę od kolektora ssącego dziurawą - zamówiłem nową, starą pokleiłem i też bez mian brak mocy na niskich obrotach.

Teraz jeszcze czyszcze kolektor.

Nadmienie jeszcze że nie mam DPF i zaślpeiony egr.

Proszę o pomoc może ktoś ma jakieś jeszcze wskazówki.

 

Witam

Przepraszam, że tak późno - urlop.

Sprawa wygląda tak został wymieniona trubina na nową i nie było zadnych zmian, więc grzebanina i szukanie, pierwsze co zostalo znależnione to dziurawa gruszka sterowania dolotem, ale raczej to nie ma wpływu. Następnie zaworek zwrotny podciśnienia był walnięty.

Po wymianie tych części jest normalnie :)).

Przy okazji wyciściłem egr i dolot z syfu :)

Pozdrawiam

Zaworek zwrotny, masz na myśli ten biało czarny, który w jedną stronę przepuszcza podciśnienie a w drugą nie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...