irekf Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Witam Po regenracji turbiny auto nie jest tak zrwyne jak było, prośba o sprawdzenie logów. 011http://vaglog.pl/log_227302.html003 dynamincznehttp://vaglog.pl/log_227303.html Z góry dziekuje
Homiczek Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 sprawdź podłączenie podciśnienia do gruszki od turbo. Może jakaś dziura itp bo to mniej zrywne bym nazwał raczej mułem dopiero przy 3tyś obr turbo dmucha jak trzeba. Tak jakby sterowania w ogóle nie było
irekf Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) sprawdź podłączenie podciśnienia do gruszki od turbo. Może jakaś dziura itp bo to mniej zrywne bym nazwał raczej mułem dopiero przy 3tyś obr turbo dmucha jak trzeba. Tak jakby sterowania w ogóle nie było Witam nie mam jak sprawdzić N75 bo nie umie przez Bs011 na Vag. ( opcja niedostepna) Przewody sprawdziłem na tyle ile umiałem (nie czarujmy sie nie jestem zawodowcem ) ) Ale po sciagnieciu przewodu z gruszki palec zasysało. Jedno mnie martwi, że sztanga dziwnie chodzi, nie wiem jak to okreslić tak. przy 2700 obr wolno sie podnosi. i ma mały ruch. Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez irekf
davcio_ukf Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Jakie grupy zlogować i na którym biegu by dać do oceny (posiadam skrzynie manualną 6cio biegową i autko w Quattro)
Homiczek Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Witam nie mam jak sprawdzić N75 bo nie umie przez Bs011 na Vag. ( opcja niedostepna) znajdź może VCDS LITE chyba 1.2 na jakimś 'chomiku' - aby była już zarejestrowana i nie blokowała pomiarów. w brd jest chyba gruszka elektroniczna i pewnie ściągłeś zasilanie które powinno mieć z około -0,8 bara. najlepiej by było BS 11 aby zobaczyć na ile sztanga się porusza, bo może ta gruszka elektroniczna już nawala. No chyba że sterowanie turbo tak mocno zasyfione. a mi dysk w kompie zdechł i nie miałem czasu wpadać na forum Jakie grupy zlogować i na którym biegu by dać do oceny (posiadam skrzynie manualną 6cio biegową i autko w Quattro) poszukaj innych tematów VAG benzyniaków, bo PB jeszcze na tyle nie znam ;p
irekf Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Witam nie mam jak sprawdzić N75 bo nie umie przez Bs011 na Vag. ( opcja niedostepna) znajdź może VCDS LITE chyba 1.2 na jakimś 'chomiku' - aby była już zarejestrowana i nie blokowała pomiarów. w brd jest chyba gruszka elektroniczna i pewnie ściągłeś zasilanie które powinno mieć z około -0,8 bara. najlepiej by było BS 11 aby zobaczyć na ile sztanga się porusza, bo może ta gruszka elektroniczna już nawala. No chyba że sterowanie turbo tak mocno zasyfione. a mi dysk w kompie zdechł i nie miałem czasu wpadać na forum Jakie grupy zlogować i na którym biegu by dać do oceny (posiadam skrzynie manualną 6cio biegową i autko w Quattro) poszukaj innych tematów VAG benzyniaków, bo PB jeszcze na tyle nie znam ;p Dziękuje za wsparcie dziś sprawdzę VCDS LITE i dam znać. Witam BS 011 na OFF mam tak Thursday,06,August,2015,18:15:47 03G 906 018 AQ,,R4 2.0l PPD1.3 G 9973, ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,, , , , ,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.01,881, ,975.4,3.315,,,,,,,,,, ,0.17,884, ,975.1,3.315,,,,,,,,,, ,0.33,878, ,975.1,3.315,,,,,,,,,, ,0.50,881, ,975.5,3.315,,,,,,,,,, BS 011 ON dziwne nie wiem co to Thursday,06,August,2015,18:18:08 03G 906 018 AQ,,R4 2.0l PPD1.3 G 9973, ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,, , , , ,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.01,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, ,0.17,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, ,0.34,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, ,0.51,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, ,0.68,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, ,0.84,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, ,1.01,1.0, Brake, Clutch 1, Operate,,,,,,,,,, Może coś źle robie, prosze o pomoc
Pjotras Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Jak przełączasz z off na on wciśnij hamulec i sprzęgło jednocześnie, puść, wciśnij gaz i puść. Obroty pójdą w górę i spadną na jakieś 1400 co rozpocznie procedurę sprawdzania działania geometrii turbo
Homiczek Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Jak przełączasz z off na on wciśnij hamulec i sprzęgło jednocześnie, puść, wciśnij gaz i puść. Obroty pójdą w górę i spadną na jakieś 1400 co rozpocznie procedurę sprawdzania działania geometrii turbo aaa spoko. niedawno nie zrobiłem BS11 bo mi coś takiego wyskoczyło i nie wiedziałem o co chodzi. A że to był 3.0 tdi, to uznałem że gdzieś schowali test N75
irekf Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Witam Udało się dziękuje. Prośba o ocenę i poradę http://vaglog.pl/log_227861.html Z góry dziękuje
Homiczek Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 (edytowane) hmmm dane z BS11 wyglądają ok- tzn że sterowanie w jakimś tam stopniu działa. a patrzyłęś może na ruch sztangi podczas BS11- tzn ile sie wychyla ? zazwyczaj powinno koło 15-20mm jak się tyle nie wychyla to trzeba by sprawdzić podciśnienie na tym wężyku (około -0.8 bara). Opcje że turbo zabite sadzą wykluczam, bo jest ponoć po regeneracji bo turbo rozumiem że masz takie ? A jeżeli zakres ruchu sztangi jest ok, to 2 opcje: - turbo zregenerowane źle - tzn przestawione fabryczne ustawienie sztangi - nieszczelny dolot - ale po porównaniu danych przepływki i ciśnienia wygląda że turbo nie chce dmuchać jak trzeba i nie widać nieszczelności Edytowane 8 Sierpnia 2015 przez Homiczek
irekf Opublikowano 8 Września 2015 Autor Opublikowano 8 Września 2015 hmmm dane z BS11 wyglądają ok- tzn że sterowanie w jakimś tam stopniu działa. a patrzyłęś może na ruch sztangi podczas BS11- tzn ile sie wychyla ? zazwyczaj powinno koło 15-20mm jak się tyle nie wychyla to trzeba by sprawdzić podciśnienie na tym wężyku (około -0.8 bara). Opcje że turbo zabite sadzą wykluczam, bo jest ponoć po regeneracji bo turbo rozumiem że masz takie ? A jeżeli zakres ruchu sztangi jest ok, to 2 opcje: - turbo zregenerowane źle - tzn przestawione fabryczne ustawienie sztangi - nieszczelny dolot - ale po porównaniu danych przepływki i ciśnienia wygląda że turbo nie chce dmuchać jak trzeba i nie widać nieszczelności Witam Tak turbo takie, w środę jestem umówiony w warsztacie gdzie było oddawane turbo, zobaczymy co wywnioskują. Dam znać. hmmm dane z BS11 wyglądają ok- tzn że sterowanie w jakimś tam stopniu działa. a patrzyłęś może na ruch sztangi podczas BS11- tzn ile sie wychyla ? zazwyczaj powinno koło 15-20mm jak się tyle nie wychyla to trzeba by sprawdzić podciśnienie na tym wężyku (około -0.8 bara). Opcje że turbo zabite sadzą wykluczam, bo jest ponoć po regeneracji bo turbo rozumiem że masz takie ? A jeżeli zakres ruchu sztangi jest ok, to 2 opcje: - turbo zregenerowane źle - tzn przestawione fabryczne ustawienie sztangi - nieszczelny dolot - ale po porównaniu danych przepływki i ciśnienia wygląda że turbo nie chce dmuchać jak trzeba i nie widać nieszczelności Witam Tak turbo takie, w środę jestem umówiony w warsztacie gdzie było oddawane turbo, zobaczymy co wywnioskują. Dam znać. Witam Długo oczekiwałem na wymiane turbiny jest teraz inne tez regenracja i bez zmian, więc grzebie i sprawdzam. Wymieniłem przepływkę, zawór N75 , czujnik doładowania i bez zmian. Później okazało sie że mam gruszkę od kolektora ssącego dziurawą - zamówiłem nową, starą pokleiłem i też bez mian brak mocy na niskich obrotach. Teraz jeszcze czyszcze kolektor. Nadmienie jeszcze że nie mam DPF i zaślpeiony egr. Proszę o pomoc może ktoś ma jakieś jeszcze wskazówki. Witam Przepraszam, że tak późno - urlop. Sprawa wygląda tak został wymieniona trubina na nową i nie było zadnych zmian, więc grzebanina i szukanie, pierwsze co zostalo znależnione to dziurawa gruszka sterowania dolotem, ale raczej to nie ma wpływu. Następnie zaworek zwrotny podciśnienia był walnięty. Po wymianie tych części jest normalnie ). Przy okazji wyciściłem egr i dolot z syfu Pozdrawiam
scania1213 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 W dniu 8.09.2015 o 09:51, irekf napisał: Witam Tak turbo takie, w środę jestem umówiony w warsztacie gdzie było oddawane turbo, zobaczymy co wywnioskują. Dam znać. Witam Długo oczekiwałem na wymiane turbiny jest teraz inne tez regenracja i bez zmian, więc grzebie i sprawdzam. Wymieniłem przepływkę, zawór N75 , czujnik doładowania i bez zmian. Później okazało sie że mam gruszkę od kolektora ssącego dziurawą - zamówiłem nową, starą pokleiłem i też bez mian brak mocy na niskich obrotach. Teraz jeszcze czyszcze kolektor. Nadmienie jeszcze że nie mam DPF i zaślpeiony egr. Proszę o pomoc może ktoś ma jakieś jeszcze wskazówki. Witam Przepraszam, że tak późno - urlop. Sprawa wygląda tak został wymieniona trubina na nową i nie było zadnych zmian, więc grzebanina i szukanie, pierwsze co zostalo znależnione to dziurawa gruszka sterowania dolotem, ale raczej to nie ma wpływu. Następnie zaworek zwrotny podciśnienia był walnięty. Po wymianie tych części jest normalnie ). Przy okazji wyciściłem egr i dolot z syfu Pozdrawiam Zaworek zwrotny, masz na myśli ten biało czarny, który w jedną stronę przepuszcza podciśnienie a w drugą nie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się