Roland Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 Mam kłopot z odpaleniem mojego autka -wymieniłem świece i problem nadal istnieje-rano kiedy autko jest zimne załączam zapłon 5-krotnie i autko pali na dotyk , jeżeli silnik jest już ciepły to nawet to nie pomaga, muszę wtedy dłużej kręcić ażeby odpalił a jak odpali to kupa dymu z tyłu aż wstyd-prosze o jakieś sugestie
Rudi Opublikowano 31 Października 2008 Opublikowano 31 Października 2008 Jakiego koloru dym? Są bąbelki powietrza w przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy? I
Roland Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Opublikowano 5 Listopada 2008 Witam ponownie-dziekuje za wskazowki -dym siwy a co do babelkow to sprawdze [br]Dopisany: 05 Listopad 2008, 17:08_________________________________________________a jezeli chodzi o kąt wtrysku to powinien być ok-nic tam nie ruszalem-czy mozesz podac jaki powinien być ten kąt wtrysku i czy może być jaskaś odchyłka
Flyer Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 A ten dym po odpaleniu to nie jest poprostu efekt niskich temperatur?
Rudi Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Lekko może przydymiać ale kolega Roland pisze, że jest "kupa dymu" a tu powodem może być paliwo (złe dawki) :gwizdanie: Ale dobrze jakby podpiął Vaga i zrobił logi.
kaj82 Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Wzorcowy kąt to 2*ATDC ,dopuszczalny zakres kąta to +/- 2*ATDC, co daje zakres od 0* do 4* ATDC, sprawdzamy to w grupie 004BS przy temperaturze płynu chłodzącego powyżej 86*C.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się