Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie na gazie do 3000rpm


michal008

Rekomendowane odpowiedzi

Źle....patrzysz tylko na korekty...

Może jestem bardziej wprawiony niż Ty ale tylko okno 33 i linia mnożnika nic więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle....patrzysz tylko na korekty...

Może jestem bardziej wprawiony niż Ty ale tylko okno 33 i linia mnożnika nic więcej...

No na pewno jesteś bardziej wprawiony bo robisz to zawodowo :) Ja dopiero próbuję. Czyli mam patrzeć tylko na korekty lambda i na ej podstawie później zmodyfikować mnożnik? Kurcze nie bardzo chyba zrozumiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robek to samo mówi co ja Michał podczas jazdy i korekcji mnożnik patrzysz na 33 kanał bo on w danym momencie pokazuje skład mieszanki. A 32 kanał obserwujesz tylko po przejechaniu min 70 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie zrobię... tylko czasu trochę dorwę


Witam. Dziś udało się "rozkodować" te moje wtryski. Są to hany czerwone ale mają opcję zmiany/wykręcenia dyszy, czyli takie hany gold z czerwonym napisem, logiem hany i podpisem STAG. Pytanie jest takie czy przy mojej mocy 150KM wykręcić te dysze i zrobić z red green-y czy zostawić z dyszami "wydajność dyszy 2,4mm - od 30 do 40KM na cylinder (1-1,2bar)"?

http://www.directupload.net/file/d/4088/eirkf7f3_jpg.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienić dysze i będzie lepszy zapas i wtedy wtryskiem nie będą pracować na granicy zapetlone. Będziesz mógł dać wtedy mniejszy mnożnik przyjętym samym ciśnieniu na parowniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bedzie :Dtylko trzeba dobrze ustawic mnoznik:D i bedzie git:D

Edytowane przez tomekb7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pewnie w najbliższych dniach spróbuję je wykręcić i zestroić na nowo. Obecnie mapa wygląda tak: http://www.directupload.net/file/d/4091/vvehleyn_jpg.htmale szarpnięcia zdarzają się podczas lekkiego przyspieszania (tak 3-4 razy na 5 km)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze znikna te szarpniecia jak zmienisz te wtryski bo baredzo wysoki mnoznik jest mask to 1.4 powinno byc. a te szarpniecia sa podczas przyspieszania na 5 biegu cze podczas plynnej jazdy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet podczas płynnego przyspieszania np. po zmianie biegu z 2 na 3 albo wyżej 1/3 wciśniętego pedału gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to trzeba zrobic te wtryski na zielone i potem odnowa kalibracje tak zeby mnoznik byl nie wiekszy niz 1.4 na poczatku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dysze wykręciłem, poszła autokalibracja, mnożnik poszedł sporo w dół. Szarpania do końca nie pozbyłem się zauważyłem że występuje jak dodaje gazu ciągnąc na biegu tak od ok. 1500 obrotów. Jak przyspieszam od 2000 raczej nie zdarzają się szarpnięcia. Mapka po autokalibracji, przejechaniu ok. 10km i lekkiej korekcie mnożnika: http://www.directupload.net/file/d/4092/mhamow3t_jpg.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no juz lepiej cisnienie wez jeszcze na 1.3 i zzjezdzaj mnoznikem tak zeby zielona pokrywala sie z niebieska mnoiznikiem od 10 ms zjedz mnoznikiem ponizej 1 i patrz na korekt na 33 kanale .o 2ms do 9ms jest jeszcze bogato mozesz dac mnoznik kilka oczek nizej . patrz zeby mapy sie pokrywaly ze soba.

michal a co ty za parownik masz tam ?

Edytowane przez tomekb7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał sprawdź jeszcze jedna rzecz czy podczas jazdy na 3 przy pełnym bucie nie spada ci ciśnienie na reduktorze. Maksymalny spadek powinien wynosić 0.3 bar. Wiec jeśli masz ustawione 1.3 bara to przy pełnym bucie powinno być maks 0.9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było tak że przy max bucie ciśnienie znacznie spadło, ale przy zwykłym dynamicznym przyspieszeniu ciśnienie spada ok 0,2 bara nie więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...