BEpower07 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam Serdecznie :}, tak jak w temacie od niedawna meczy mnie spadek mocy przy obrotach około 3,5 tys. Silniczek jest od Passata 1.9 TDI 90/KM, kod silnika to AHH. Zrobiłem Logi proszę o opinie. Z tego co zauważyłem, ale mogę się mylić szaleje przepływomierz, czy może mieć to wpływ na takie zachowanie. Pozdrawiam STATYSTYCZNE - 000 - http://vaglog.pl/log_229351.html 001 - http://vaglog.pl/log_229348.html 003 - http://vaglog.pl/log_229346.html 004 - http://vaglog.pl/log_229349.html 007 - http://vaglog.pl/log_229350.html 013 - http://vaglog.pl/log_229352.html 018 - http://vaglog.pl/log_229351.html 023 - http://vaglog.pl/log_229353.html DYNAMICZNE - 000 - http://vaglog.pl/log_229339.html 001 - http://vaglog.pl/log_229340.html 003 - http://vaglog.pl/log_229341.html 004 - http://vaglog.pl/log_229342.html 008 - http://vaglog.pl/log_229344.html 010 - http://vaglog.pl/log_229345.html 011 - http://vaglog.pl/log_229343.html BS - 000 - http://vaglog.pl/log_229335.html 003 - http://vaglog.pl/log_229336.html 004 - http://vaglog.pl/log_229338.html 011 - http://vaglog.pl/log_229337.html Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez BEpower07 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubass025 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Turbina przeładowuje i najwyraźniej jest notlauf, a przepływka to mierzy nawet za dużo, najprawdopodobnie zapiekła się zmienna geometria, ściąg wężyk przy gruszce turbosprężarki i zobacz czy sztanga opadnie, potem załuż i zobacz czy ją wciągnie spowrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEpower07 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Sztange włączyłem przez vaga to chodziła jak na moje oko dosyć dobrze. Jeśli chodzi o przepływomierz to do wymiany ? Mam nadzieje że nie będę musiał wyciągać turbiny A może padł zawór n75? Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez BEpower07 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Wyjmij turbo i wyczyśc usuń katalizator ze środka zostaw puszkę po czyszczeniu zloguj ponownie 3,8,10,11 Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez goldi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEpower07 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 (edytowane) Czy można coś jeszcze sprawdzić przed ta operacja? Bo nie ukrywam, ale trochę mnie to przeraża Dodam ze po włączeniu się w tryb awaryjny wpada taki błąd: 1 Fault Found: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00 - - Halo halo Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez BEpower07 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubass025 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 masz tu link to podobnego tematu z forum golfa, tam też występuje taki błąd jak u ciebie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=459091 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEpower07 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Niestety, ale czeka mnie czyszczenie jak zrobię dam znać czy to było powodem Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyrath 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Niestety, ale czeka mnie czyszczenie jak zrobię dam znać czy to było powodem Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Nawet jeżeli nie, to będziesz miał to z głowy i spokój na długo. Pamiętaj tylko o regularnym bucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Poruszaj ręcznie czy sztanga płynnie pracuje. Wszystkie objawy jednak nakazują wyczyścić turbo. Przepływka daje duże wskazania przez duże doładowanie. Na razie jej nie ruszaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEpower07 0 Opublikowano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Okej, dzięki za porady jak zrobię to napisze jak to wygląda. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Potrzebowałbym numer uszczelek pod turbinę wszystkich, pod kolektor dolotowy. Z góry dzieki będzie pasować ? http://google.plczesc/zestaw-montazowy-turbosprezarki,vw,passat-3b2-1996-08-2001-12,1-9-tdi-90km,121-1568-5729-100391-0-10-703980.html Witam, wyczyściłem turbinę, moczyła się w nawcie dwa dni, nie rozkręcałem jej, kolektor i EGR tak samo wszystko czyste, pojawił się problem ze samochód nie chce w ogolę jechać. Jak dam gazu dymi trochę na biało-szaro, wcześniej tak nie było CO teraz sprawdzić ? Prosiłbym o jakiś schemat podłączenia zaworu n75 może źle coś podłączyłem ale wątpię. Komputer nic nie pokazuje. Pomocy! Rozumiem że nikt nic w tym temacie nie wie? Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu TapatalkaPoszedł zawór n75 Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez BEpower07 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scania1213 1 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/268179-afn-przewody-podcisnienia-schemat-co-to-jest-i-gdzie-sie-znajduje/ 4 albo 5 komentarz, jest ładny i czytelny opis wężykow od podciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się