Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o Analizę logów - spadek mocy przy 3,5 tys obrotów (tryb awaryjny)


BEpower07

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie :}, tak jak w temacie od niedawna meczy mnie spadek mocy przy obrotach około 3,5 tys. Silniczek jest od Passata 1.9 TDI 90/KM, kod silnika to AHH. Zrobiłem Logi proszę o opinie. Z tego co zauważyłem, ale mogę się mylić szaleje przepływomierz, czy może mieć to wpływ na takie zachowanie. Pozdrawiam

STATYSTYCZNE -

000 - http://vaglog.pl/log_229351.html

001 - http://vaglog.pl/log_229348.html

003 - http://vaglog.pl/log_229346.html

004 - http://vaglog.pl/log_229349.html

007 - http://vaglog.pl/log_229350.html

013 - http://vaglog.pl/log_229352.html

018 - http://vaglog.pl/log_229351.html

023 - http://vaglog.pl/log_229353.html

DYNAMICZNE -

000 - http://vaglog.pl/log_229339.html

001 - http://vaglog.pl/log_229340.html

003 - http://vaglog.pl/log_229341.html

004 - http://vaglog.pl/log_229342.html

008 - http://vaglog.pl/log_229344.html

010 - http://vaglog.pl/log_229345.html

011 - http://vaglog.pl/log_229343.html

BS -

000 - http://vaglog.pl/log_229335.html

003 - http://vaglog.pl/log_229336.html

004 - http://vaglog.pl/log_229338.html

011 - http://vaglog.pl/log_229337.html

Edytowane przez BEpower07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina przeładowuje i najwyraźniej jest notlauf, a przepływka to mierzy nawet za dużo, najprawdopodobnie zapiekła się zmienna geometria, ściąg wężyk przy gruszce turbosprężarki i zobacz czy sztanga opadnie, potem załuż i zobacz czy ją wciągnie spowrotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztange włączyłem przez vaga to chodziła jak na moje oko dosyć dobrze. Jeśli chodzi o przepływomierz to do wymiany ? Mam nadzieje że nie będę musiał wyciągać turbiny :) A może padł zawór n75?

Edytowane przez BEpower07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij turbo i wyczyśc usuń katalizator ze środka zostaw puszkę po czyszczeniu zloguj ponownie 3,8,10,11

Edytowane przez goldi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można coś jeszcze sprawdzić przed ta operacja? Bo nie ukrywam, ale trochę mnie to przeraża :)
Dodam ze po włączeniu się w tryb awaryjny wpada taki błąd:

1 Fault Found:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 35-00 - -

Halo halo :)

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Edytowane przez BEpower07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale czeka mnie czyszczenie :) jak zrobię dam znać czy to było powodem :)

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale czeka mnie czyszczenie :) jak zrobię dam znać czy to było powodem :)

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Nawet jeżeli nie, to będziesz miał to z głowy i spokój na długo. Pamiętaj tylko o regularnym bucie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poruszaj ręcznie czy sztanga płynnie pracuje. Wszystkie objawy jednak nakazują wyczyścić turbo. Przepływka daje duże wskazania przez duże doładowanie. Na razie jej nie ruszaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, dzięki za porady jak zrobię to napisze jak to wygląda. :)

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Potrzebowałbym numer uszczelek pod turbinę wszystkich, pod kolektor dolotowy. Z góry dzieki :)

będzie pasować ?

http://google.plczesc/zestaw-montazowy-turbosprezarki,vw,passat-3b2-1996-08-2001-12,1-9-tdi-90km,121-1568-5729-100391-0-10-703980.html


Witam, wyczyściłem turbinę, moczyła się w nawcie dwa dni, nie rozkręcałem jej, kolektor i EGR tak samo wszystko czyste, pojawił się problem ze samochód nie chce w ogolę jechać. Jak dam gazu dymi trochę na biało-szaro, wcześniej tak nie było :(

CO teraz sprawdzić ? Prosiłbym o jakiś schemat podłączenia zaworu n75 może źle coś podłączyłem ale wątpię. Komputer nic nie pokazuje. Pomocy!


Rozumiem że nikt nic w tym temacie nie wie? :)

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Poszedł zawór n75

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Edytowane przez BEpower07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/268179-afn-przewody-podcisnienia-schemat-co-to-jest-i-gdzie-sie-znajduje/

4 albo 5 komentarz, jest ładny i czytelny opis wężykow od podciśnienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...