Skocz do zawartości

kubass025

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kubass025

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Okrzeja

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

370 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kubass025

0

Reputacja

  1. No to obecnie wiem, ale co tam się moglo zrobić że się wszystkie razem włączają? Na otwarcie drzwi reagują i gasną po chwili tak jak trzeba, nie pamietam już czy przy otwieraniu powinny sie wszystkie świecić czy tylko środkowa? Po zgaśnięciu i chęci wlączenia małej bocznej włączją sie wszystkie 3
  2. Witam, temat ma parę lat, ale sam przerabiałem te ledy niedawno, i próbowałem zmienić polaryzacje w lampce, podprowadzałem bieguny odwrotnie i izolowalem folią żarówkę, ale wszystko latało, paliło się, ze 2 bezpieczniki poszły, i teraz wsadzilem spowrotem zwykłe ale jest tak że świecą sie wszystkie trzy, i włączając boczne przyciskiem też się wszystkie świecą, chyba wyjdzie zmienić cały wkład lampek?
  3. siema, no jak się robi logi dynamiczne serii to wymaga gdzieś 1940mbar czyli doładowanie będzie ok 0.9bar na serii a ile powinno być po chipie to sam jestem ciekaw?
  4. witam serdecznie☺, na wstępie zaznaczę że auto posiadam (a4 b5 1.9tdi afn avant grudzień 97) od 2008roku i przez tyle lat nie zwracałem na to uwagi aż wkońcu sąsiad miał świecące kontrolkę airbag i się zainteresowałem tym u siebie.... Otóż u mnie ona się wogule nie zaświecała przy przekręceniu kluczyka, i rozebrałem licznik a tam zalepione było żółtą izolacją gdzie ma świecić airbag?, wyjołem to i airbag świeci cały czas, zaglądałem do poduszki pasażera i wygląda ok, pod siedzeniami też wtyczki siedzą ok (od kierowcy wyciągałem fotel w lato ale wszystko się ok powpinało) poduszki z kiery nie odkręcałem a do sterownika też się nie dobierałem. Podpiołem vaga i pokazało 6 błędów których nie dało się usunąć: 01217-side airbag igniter driver side (N199) 32-10 resistance to high intermittet 01218-side airbag igniter passenger side (N200) 32-10 resistance to high intermittet 65535-internal control module memory error 00-10 intermittet 01-221 crash sensor side airbag driver side (G179) 44-10 short circuit intermittent 01-221 crash sensor side airbag driver side (G179) 36-10 open circuit intermittent 00-532 supply voltage B+ 07-10 signal to low intermittet akumulator jest ogólnie już stary i nie za mocny i zdażało się odpalać że wolno kręcił ale silnik odpalał szybko (niskie temperatury) z abs-em nie było nigdy żadnych problemów auto napewno miało kiedyś stłuczkę gdyż zderzak był cienki (nieorginalny) i maskę żarło koło grila jak nie fabryczną oraz ten cały przód plastikowy gdzie jest chłodnica ma na spodzie takie pęknięcie nie za duże ale nie wiem czy to było przyczyną czy może akumulator (bo raczej nie wyciąganie fotela) kontrolka była zalepiona więc nie mogłem tego monitorować a auto jest już prawie u nas 10lat dodam że fotele nie wydają się być kombinowane (skóra) prosiłbym po tym długim wywodzie o jakieś rady co by zrobić, sprawdzić dodam że wkoło poduszki pasażera i siedzeń nie było widać jakiś oprników, kostek nie rozpinałem, posiadam vaga może by nim co zrobił, dzięki z góry za pomoc i pozdrawiam ? Zawartość dodana 11 minutes later poradzi mi ktoś co robić z tym fantem czy można jeszcze uratować sterownik czy trzeba dać nowy oraz czy sam sterownik pomoże analizując te 6 błędów? vag pokazuje błędy w chronologicznej kolejności z góry do dołu tzn. że na dole są najmłodsze błędy czy inaczej? Właśnie na jaką całość składają się te wszystkie błędy bo oddzielnie to mniej więcej wiadomo o co chodzi i czy jakby sterownik był dobry to by któreś udało się wykasować? Moża ponownie spróbować zakodować sterownik vagiem i jak to zrobić? Pozdrawiam
  5. Witam serdecznie, widzę że jest tu bardzo fajny i dobry temat, ja też mam podobny problem, po naklejce w bagażniku został tylko biały kwadrat, książki brak i prosiłbym o rozszyfrowanie kodu lakieru po nr vin: WAUZZZ8DZWA111851, mój kolor to ciemny fiolet, podobny do ly5l i lz3w, za rozkodowanie z góry serdeczne dzięki i pozdrawiam
  6. A u mnie będzie kiera trójramienna s-line pasowała bez przeróbek? rok auta to styczeń 1998, kiera czteroramienna ta nowsza, auto przedlift np taka:http://olx.pl/oferta/audi-a4-b5-kierownica-trojramienna-s-line-CID5-IDbGRDZ.html#6facebf94b
  7. U mnie też trzeszczały ale pół roku temu przeprowadziłem pewien zabieg i pomogło do dziś.....otóż wymontowałem głośniki i je "naoliwiłem'' strzykawką co by membrana nie trzeszczała i ocierała. Dziś właśnie problem powrócił bo z przodu trzeszczą trochę (szczególnie jak gra cicho i szczególnie z lewej strony)...i nie wiem właśnie czy bawić się w to jeszcze raz czy wymienić głośniki na nowe, dodam że ten zabieg przeprowadzałem na trzech głośnikach (dwóch przednich i jednym tylnym-prawym)
  8. No ja właśnie używam kabla vag kkl z alegro za 30zł i programu vag com 311 z neta który odblokowałem do pełnej wersji No chyba w ogłoszeniu powinno być jakie samochody obsługuje? Witam po długawej przerwie w moim temacie, przepływkę zmieniłem trochę wcześniej ale logi udało mi się zrobić dopiero wczoraj. Przepływka używana za 70zł logi grupa 011 :http://vaglog.pl/log_229984.html grupa 003 http://vaglog.pl/log_229985.html Przyspieszenie mierzyliśmy stoperem i wyszło no 11,4s Ale ciekawi mnie jedna rzecz. Otóż przepływomierz który kupiłem jest od 1.9 tdi ale puszka miała większą średnicę a sam spód przepływki był trochę inny(nie miał fabrycznych dziurek) (też bosh) więc od jakiego innego silnika on jest bo chyba nie od afn-a?
  9. masz tu link to podobnego tematu z forum golfa, tam też występuje taki błąd jak u ciebie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=459091
  10. Turbina przeładowuje i najwyraźniej jest notlauf, a przepływka to mierzy nawet za dużo, najprawdopodobnie zapiekła się zmienna geometria, ściąg wężyk przy gruszce turbosprężarki i zobacz czy sztanga opadnie, potem załuż i zobacz czy ją wciągnie spowrotem
  11. A coś się dzieje niepokojącego?, egr masz zaślepiony?
  12. Wchodzisz w engine, dalej measuring blocks wybierasz grupę (003 to przepływka, 008 to dawka, 011 to turbo) wciskasz log, na trzecim biegu rozpędzasz się do 1.5tyś obr stabilizujesz obroty i jednocześnie wciskasz gaz do dechy i start w programie. Rozpędzasz się z butem w podłodze do ok 4400obr i gdy osiągniesz te obroty wciskasz stop log. Logi należy robić pojedynczo w celu uzyskania jak najdokładniejszych wyników oraz we dwie osoby (jedna jedzie a druga obsługuje laptopa) wyniki zapisują się w folderze logs który jest w głównym folderze programu vag com
  13. No o tym myślałem w tygodniu może uda się zobaczyć i pozyskać przepływkę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...