Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zalewa przy fodaniu gazu awt


noxes

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, jest taki problem. Jadę spokojnie i wvpewnym momencie pedal od gszu w podłogę. Wtedy występuje dlawienie i nie wiadomo o co chodzi. Jest jeden błąd, czujnik położenia walka rozrzadu strona 1. On moze powodowac takie klopoty? Turbo też jakby wyżej wstawalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko ten jeden który wymienilem wyżej.

Co dziwne to nie występuje to zawsze. Jak jest dobrze rozgrzany to jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tylko jest ten błąd czujnika i nic innego to możesz jeszcze raz dla pewności sprawdzić błędy ale innym vagiem. Jeśli się potwierdzi to wymień czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bledy kilka razy sprawdzane. Zawsze kasowane i po paru km pojawia się błąd czujnika i kontrolka na desce. Moze jutro znajde chwile czasu to się zajme nim.

Czujnik zmieniony a ona dalej przy pelnym bucie zalewa lub nie dolewa. Efejt taki że nie jedzie jak powinna i czuc poszarpywanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie koniecznie :) mam gdzieś dynamiczne z chyba 001 003.

Podmienilem cewki z drugiej i kilometr proby i wszystko ok. Chyba to one.

Po za tym czujnik wymieniony, chodzilo o napinacz lancucha, bledu narazie nie ma.

P.S Łukasz13 pytalem Cię kiedyś o b6, już wiem co.

Noo pocieszylem się.

Wyskoczyl znow 16396- nastawnik walka rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak delikatnie tak. Ale w drugim samochodzie też zadzwoni i nie ma błędu żadnego.
Zmieniłem dziś filtr oleju i co, 25km przejechane, turbo czerwone, ale check nie zapalił się. Tak się zastanawiam czy ma związek błąd 16396- nastawnik walka rozrządu z ciśnieniem oleju...
W poniedziałek zrobię pomiar. Na rozgrzanym powinno być około 2.5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nastawni wlasnie z rana sobie lubi zagrac,niestety trzeba to zrobic

jezeli pytasz o cisnienie oleju nie wiem jak w twoim BFB ale powinno byc powyzej 3tys na rozgrzanym silniku 5-tka. Na wolnych okolo 2

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu mowimy o innym silniku AWT/AVJ chociaz i BFB to to samo.

Tak więc, na rozgrzanym wolne obroty 1.8-1.9,

3tys rpm 4bary. Trochę malo na wyższych obrotach. Teraz pytanie co. Pompa czy nastawnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smok czysty.
Napinacz wymieniony. DV, cewki, świece ok.
Przy pełnym bucie dalej nie ma siły jechać, tylko buczy, ale nie zawsze. Sytuacja taka, jadę sobie na 1 biegu jakieś 1500rpm i wciskam gaz do oporu a tu buuu i przyspiesza jak 1.6...
Jakieś logi dynamiczne http://vaglog.pl/log_230488.htmlwidzę, że przeplywka mało liczy, przy 4160 tylko 56.39 g/s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka za malo pokazuje, sonda caly czas przez to na ubogo, dolot jest szczelny? Zrob reszte logow, 002+033, 115+118.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka podmieniona z innego i jest ok. Tak więc wnioskuję że on jest sprawcą zamieszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...