noxes 4 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Panowie, jest taki problem. Jadę spokojnie i wvpewnym momencie pedal od gszu w podłogę. Wtedy występuje dlawienie i nie wiadomo o co chodzi. Jest jeden błąd, czujnik położenia walka rozrzadu strona 1. On moze powodowac takie klopoty? Turbo też jakby wyżej wstawalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 A co z błędami? Sprawdź bo może sonda niedomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noxes 4 Opublikowano 3 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Jest tylko ten jeden który wymienilem wyżej. Co dziwne to nie występuje to zawsze. Jak jest dobrze rozgrzany to jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Jeśli tylko jest ten błąd czujnika i nic innego to możesz jeszcze raz dla pewności sprawdzić błędy ale innym vagiem. Jeśli się potwierdzi to wymień czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Zmień czujnik i zapomnij o problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noxes 4 Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Bledy kilka razy sprawdzane. Zawsze kasowane i po paru km pojawia się błąd czujnika i kontrolka na desce. Moze jutro znajde chwile czasu to się zajme nim. Czujnik zmieniony a ona dalej przy pelnym bucie zalewa lub nie dolewa. Efejt taki że nie jedzie jak powinna i czuc poszarpywanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Napisz dokladnie numer bledu, poza tym jak zwykle bez logow to szklana kula zostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noxes 4 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 No nie koniecznie mam gdzieś dynamiczne z chyba 001 003. Podmienilem cewki z drugiej i kilometr proby i wszystko ok. Chyba to one. Po za tym czujnik wymieniony, chodzilo o napinacz lancucha, bledu narazie nie ma. P.S Łukasz13 pytalem Cię kiedyś o b6, już wiem co. Noo pocieszylem się. Wyskoczyl znow 16396- nastawnik walka rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 nastawinik ? a z rana zagra sobie silnik jak zimny przy odpalaniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noxes 4 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Tak delikatnie tak. Ale w drugim samochodzie też zadzwoni i nie ma błędu żadnego.Zmieniłem dziś filtr oleju i co, 25km przejechane, turbo czerwone, ale check nie zapalił się. Tak się zastanawiam czy ma związek błąd 16396- nastawnik walka rozrządu z ciśnieniem oleju...W poniedziałek zrobię pomiar. Na rozgrzanym powinno być około 2.5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) nastawni wlasnie z rana sobie lubi zagrac,niestety trzeba to zrobic jezeli pytasz o cisnienie oleju nie wiem jak w twoim BFB ale powinno byc powyzej 3tys na rozgrzanym silniku 5-tka. Na wolnych okolo 2 Edytowane 7 Września 2015 przez hunter91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noxes 4 Opublikowano 7 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Tu mowimy o innym silniku AWT/AVJ chociaz i BFB to to samo. Tak więc, na rozgrzanym wolne obroty 1.8-1.9, 3tys rpm 4bary. Trochę malo na wyższych obrotach. Teraz pytanie co. Pompa czy nastawnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Smog? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noxes 4 Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Smok czysty.Napinacz wymieniony. DV, cewki, świece ok.Przy pełnym bucie dalej nie ma siły jechać, tylko buczy, ale nie zawsze. Sytuacja taka, jadę sobie na 1 biegu jakieś 1500rpm i wciskam gaz do oporu a tu buuu i przyspiesza jak 1.6...Jakieś logi dynamiczne http://vaglog.pl/log_230488.htmlwidzę, że przeplywka mało liczy, przy 4160 tylko 56.39 g/s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Przeplywka za malo pokazuje, sonda caly czas przez to na ubogo, dolot jest szczelny? Zrob reszte logow, 002+033, 115+118. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noxes 4 Opublikowano 11 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Przeplywka podmieniona z innego i jest ok. Tak więc wnioskuję że on jest sprawcą zamieszania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się