sendilkem 0 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Witam, mam taki problem przy mojej b5. Jak dokręcę maksa kierownicą w którąś stronę to słyszę pisk. Wystarczy że lekko popuszczę i ustaje. Wiecie czego to może być problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodzyn889 1 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Zaciera się pompa wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 4 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Bądź siada maglownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sendilkem 0 Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 To mnie panowie pocieszyliście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol992 18 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 a ja to widzę inaczej... pompa przy maksymalnym skręcie jest bardzo obciążana i wg mnie napinacz paska nie wydala i w tym momencie pisk słyszysz z paska osprzętu. u mnie było to samo, zmieniłem pasek na nowy i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jak magiel jest suchy i nie musisz dolewać płynu to pasek wieloklinowy i jego napinacz do wymiany. Przy okazji do sprawdzenia sprzęgło jednokierunkowe alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się