jaku8891 1 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Koledzy sprawa wygląda następująco. Kupiłem za grosze używany silniczek z potencjometrem w obudowie z A4 B7 2005r po przebiegu 68 tys km. Myślicie, że wystarczy podmienić i adaptacja?? czy czyścić stare? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 0 Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Kolego, już Ci doradzalismy, zrobisz jak uważasz, jak chcesz po łepkach twój wybór, kupiłeś jeden a masz problemy z dwoma Wysłane za pomocą Commodore C64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaku8891 1 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 kupiłem oba, spokojnie, tylko spytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaluka 0 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 A powiedzcie mi czy jak ustawiam temp na np 22 st i daje na auto to normalna rzecza jest ze na nogi leci cieple powietrze a z kratek srodkowych i bocznych duzo chlodniejsze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaku8891 1 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Na "AUTO" klimatronik sam reguluje siłę i temperaturę nadmuchu sugerując się informacjami z czujników temp. znajdujących się wewnątrz auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się