kt65c453 Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) No to tam raczej będziesz. Miał odpowiedz, daj znać co jest Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 24 Listopada 2015 przez kt65c453
jaku8891 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 No to tam raczej będziesz. Miał odpowiedz, daj znać co jest Wysłane za pomocą Commodore C64 komputer prawdę Ci powie - sterowanie klap nadmuchu obiegu zamkniętego - czyli klapy klimatronika, tak?
kt65c453 Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Opublikowano 25 Listopada 2015 Silniczki do przeglądu, czyszczenia, smarowania lub wymiany jak się nie uda zreanimowac Wysłane za pomocą Commodore C64
jaku8891 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Silniczki do przeglądu, czyszczenia, smarowania lub wymiany jak się nie uda zreanimowac Wysłane za pomocą Commodore C64 ok, ale czy aby je zdemontować to trzeba całą konsole zdejmować czy wystarczy dolne plastiki + schowek i tunel środkowy?? czy trzeba całą nagrzewnice wyjmować czy można jakoś same te silniczki/klapy?
kt65c453 Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Poszukaj, o klapach było dużo w dziale wnętrze/klimatyzacja deski nie trzeba, parę plastików i jest dostęp, po zabiegu nastawy podstawowe i z głowy, odrazu zregenerować wszystkie a nie tylko ten co ma błąd, jest ich 5 Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 25 Listopada 2015 przez kt65c453
turzol Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Poszukaj, o klapach było dużo w dziale wnętrze/klimatyzacja deski nie trzeba, parę plastików i jest dostęp, po zabiegu nastawy podstawowe i z głowy, odrazu zregenerować wszystkie a nie tylko ten co ma błąd, jest ich 5 Wysłane za pomocą Commodore C64 Silniczków jest dokładnie 6 i wystarczy zrzucić schowek (klika śrubek) żeby był dostep do 5-ciu z nich. Natomiast pozostały silniczek jest po str kierowcy i dostęp jest fatalny, ale da się przy wprawie i odpoiwiedniej pozycji wymienić go na sprawny.
jaku8891 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 kolego turzol miałem błąd nastawy klapy nr 716, można to jakoś rozszyfrować?
turzol Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 kolego turzol miałem błąd nastawy klapy nr 716, można to jakoś rozszyfrować? 00716 - air recirculation flap positioning motor (v113) Do czyszczenia lub wymiany msz silniczek nastawczy zamkniętego obiegu powietrza - niebieski
jaku8891 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 kolego turzol miałem błąd nastawy klapy nr 716, można to jakoś rozszyfrować? 00716 - air recirculation flap positioning motor (v113) Do czyszczenia lub wymiany msz silniczek nastawczy zamkniętego obiegu powietrza - niebieski ok, dzięki wielkie kolego turzol. Powiedz mi on jest po tej stronie schowka?? czy laik (w kwestii czyszczenia klap) sobie poradzi sam?? kolego turzol jeszcze jeden błąd (sporadyczny) nr 1810, podpowiesz mi jeszcze jak go rozwiązać?
kt65c453 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 jeden z silniczków przerywa, dlatego sporadyczny , zrób porządek z silniczkami bład nie powtórzy się
jaku8891 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 ale czyszczenie czy szukać już nowych? jeden z okolicznych magików powiedział mi, że jeśli klapy się zablokowały to cała konsola do demontażu, ale błąd jest silniczków więc moge zakladać że klapy są ok tak? tylko silniczki zdemontować i wyczyscić?? czy ktoś mógł by mi podesłać fotki jak to wygląda po demontażu schowka?
kt65c453 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) mówi sie potocznie klapy ale to nie one sprawiają problem a silniczki które je sterują, nie kupować nowych tylko swoje rozebrać wyczyścić nałożyć na ślimaka nowy smar techniczny a w potencjometr psiknąć środek na styki typu "contact" i będziesz miał jak nowe, chyba że twój szlak trafił ale mało prawdopodobne szczególnie że masz sporadyczny , zaraz postaram sie znaleźć jak to zrobić 4 posty wyżej jest temat, w nim masz linki jak czyścić krok po kroku raz wykaz błędów http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119271-bledy-silnikow-klap-nagrzewnicy-rozmieszczenie-opis-nastawy-podstawowe/page-1 Edytowane 26 Listopada 2015 przez kt65c453
jaku8891 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 ten kod błędu 716 jest stały, a błąd 1810 jest sporadyczny. W obu przypadkach czyszczenie powinno pomóc?
kt65c453 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) tak powinno, choć silniczek z tym stałym błędem może nie pomóc ale i tak musisz to rozebrać i najlepiej wszystkie wyczyść dla spokoju , i jak nie bedzie silniczka, poruszać dźwigienka czy klapa chodzi luźno , rozbierzesz zobaczysz o co chodzi Edytowane 26 Listopada 2015 przez kt65c453
jaku8891 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 a powiedz mi kolego czy po tej operacji czyszczenia trzeba jakos na kompie cos ustawic?? mam namiar na ten silniczek niebieski sprawny za 50zł jak coś, może kupię zapobiegawczo. I czy muszą być nr identyczne czy są to części uniwersalne tj nr nie ma znaczenia?
kt65c453 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 Radził bym najpierw przeczyscic a jak nie pomoże dopiero kupić, ten kupny tez radzę przeczyscic, kolejna sprawa, po tym zabiegu koniecznie nastawy podstawowe zrobić vagiem, opis procedury tez jest ładnie opisany i łatwy, wystarczy kliknąć i się samo robi, znajdziesz na forum, silniczki każdy jest inny dlatego inne numery, ale "bebechy" te same wiec można przełożyć, Wysłane za pomocą Commodore C64
jaku8891 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 a jakie jest prawdopodobieństwo złego złożenia?? uszkodzenia potencjometru przy demontażu??
kt65c453 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 Niewielkie, trochę skupienia bez nerwów i ogarniesz, Wysłane za pomocą Commodore C64
jaku8891 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 czyli powinienem dać radę póki co nie mam kiedy, ale jak zrobie to dam znać a czy można jezdzic bez tych nastawow klap czy lepiej od razu ustawic? musialbym znalezc kogos ogarnietego
kt65c453 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 Możesz jeździć bez, poprostu nie będzie ci płynnie chodzic, ale jak dasz max grzanie będzie grzał Wysłane za pomocą Commodore C64
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się