Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ogrzewaniem , ciągle trzeba zwiększać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No to tam raczej będziesz. Miał odpowiedz, daj znać co jest

Wysłane za pomocą Commodore C64

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

No to tam raczej będziesz. Miał odpowiedz, daj znać co jest

Wysłane za pomocą Commodore C64

komputer prawdę Ci powie - sterowanie klap nadmuchu obiegu zamkniętego - czyli klapy klimatronika, tak?

Opublikowano

Silniczki do przeglądu, czyszczenia, smarowania lub wymiany jak się nie uda zreanimowac

Wysłane za pomocą Commodore C64

Opublikowano

Silniczki do przeglądu, czyszczenia, smarowania lub wymiany jak się nie uda zreanimowac

Wysłane za pomocą Commodore C64

ok, ale czy aby je zdemontować to trzeba całą konsole zdejmować czy wystarczy dolne plastiki + schowek i tunel środkowy?? czy trzeba całą nagrzewnice wyjmować czy można jakoś same te silniczki/klapy?

Opublikowano (edytowane)

Poszukaj, o klapach było dużo w dziale wnętrze/klimatyzacja deski nie trzeba, parę plastików i jest dostęp, po zabiegu nastawy podstawowe i z głowy, odrazu zregenerować wszystkie a nie tylko ten co ma błąd, jest ich 5

Wysłane za pomocą Commodore C64

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

Poszukaj, o klapach było dużo w dziale wnętrze/klimatyzacja deski nie trzeba, parę plastików i jest dostęp, po zabiegu nastawy podstawowe i z głowy, odrazu zregenerować wszystkie a nie tylko ten co ma błąd, jest ich 5

Wysłane za pomocą Commodore C64

Silniczków jest dokładnie 6 i wystarczy zrzucić schowek (klika śrubek) żeby był dostep do 5-ciu z nich. Natomiast pozostały silniczek jest po str kierowcy i dostęp jest fatalny, ale da się przy wprawie i odpoiwiedniej pozycji wymienić go na sprawny.

Opublikowano

kolego turzol miałem błąd nastawy klapy nr 716, można to jakoś rozszyfrować?

Opublikowano

kolego turzol miałem błąd nastawy klapy nr 716, można to jakoś rozszyfrować?

00716 - air recirculation flap positioning motor (v113)

Do czyszczenia lub wymiany msz silniczek nastawczy zamkniętego obiegu powietrza - niebieski

Opublikowano

kolego turzol miałem błąd nastawy klapy nr 716, można to jakoś rozszyfrować?

00716 - air recirculation flap positioning motor (v113)

Do czyszczenia lub wymiany msz silniczek nastawczy zamkniętego obiegu powietrza - niebieski

ok, dzięki wielkie kolego turzol. Powiedz mi on jest po tej stronie schowka?? czy laik (w kwestii czyszczenia klap) sobie poradzi sam?? :)

kolego turzol jeszcze jeden błąd (sporadyczny) nr 1810, podpowiesz mi jeszcze jak go rozwiązać?

Opublikowano

jeden z silniczków przerywa, dlatego sporadyczny , zrób porządek z silniczkami bład nie powtórzy się

Opublikowano

ale czyszczenie czy szukać już nowych? jeden z okolicznych magików powiedział mi, że jeśli klapy się zablokowały to cała konsola do demontażu, ale błąd jest silniczków więc moge zakladać że klapy są ok tak? tylko silniczki zdemontować i wyczyscić?? czy ktoś mógł by mi podesłać fotki jak to wygląda po demontażu schowka?

Opublikowano (edytowane)

mówi sie potocznie klapy ale to nie one sprawiają problem a silniczki które je sterują, nie kupować nowych tylko swoje rozebrać wyczyścić nałożyć na ślimaka nowy smar techniczny a w potencjometr psiknąć środek na styki typu "contact" i będziesz miał jak nowe, chyba że twój szlak trafił ale mało prawdopodobne szczególnie że masz sporadyczny , zaraz postaram sie znaleźć jak to zrobić

4 posty wyżej jest temat, w nim masz linki jak czyścić krok po kroku raz wykaz błędów

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119271-bledy-silnikow-klap-nagrzewnicy-rozmieszczenie-opis-nastawy-podstawowe/page-1

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

ten kod błędu 716 jest stały, a błąd 1810 jest sporadyczny. W obu przypadkach czyszczenie powinno pomóc?

Opublikowano (edytowane)

tak powinno, choć silniczek z tym stałym błędem może nie pomóc ale i tak musisz to rozebrać i najlepiej wszystkie wyczyść dla spokoju , i jak nie bedzie silniczka, poruszać dźwigienka czy klapa chodzi luźno , rozbierzesz zobaczysz o co chodzi

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

a powiedz mi kolego czy po tej operacji czyszczenia trzeba jakos na kompie cos ustawic?? mam namiar na ten silniczek niebieski sprawny za 50zł jak coś, może kupię zapobiegawczo. I czy muszą być nr identyczne czy są to części uniwersalne tj nr nie ma znaczenia?

Opublikowano

Radził bym najpierw przeczyscic a jak nie pomoże dopiero kupić, ten kupny tez radzę przeczyscic, kolejna sprawa, po tym zabiegu koniecznie nastawy podstawowe zrobić vagiem, opis procedury tez jest ładnie opisany i łatwy, wystarczy kliknąć i się samo robi, znajdziesz na forum, silniczki każdy jest inny dlatego inne numery, ale "bebechy" te same wiec można przełożyć,

Wysłane za pomocą Commodore C64

Opublikowano

a jakie jest prawdopodobieństwo złego złożenia?? uszkodzenia potencjometru przy demontażu??

Opublikowano

Niewielkie, trochę skupienia bez nerwów i ogarniesz,

Wysłane za pomocą Commodore C64

Opublikowano

czyli powinienem dać radę :) póki co nie mam kiedy, ale jak zrobie to dam znać :) a czy można jezdzic bez tych nastawow klap czy lepiej od razu ustawic? musialbym znalezc kogos ogarnietego

Opublikowano

Możesz jeździć bez, poprostu nie będzie ci płynnie chodzic, ale jak dasz max grzanie będzie grzał

Wysłane za pomocą Commodore C64

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...