lapawwa 0 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Witam, wymieniałem wczoraj u dobrego mechanika zawieszenie komplet febi, drążki lema oraz gumy na maglownicy. Po wymianie zauważam że kierownica stawia większy opór. Wcześniej można było palcem skręcać teraz natomiast jest ciężej. Wyczuwalna równica jest już na postoju więc zbieżność nie ma tutaj raczej znaczenia... Tak ma być czy coś może jest nie halo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Jak nie dotykał on płynu a raczej nie no chyba ze wyciągnął magiel na stół w co wątpię to nie dziw się nowe wahacze są sztywne i stawiają większy opór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kafarek 0 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Za 200-300 km Ci się wszystko ułoży sworznie trzymaja lepiej nie ma luzów, ale jak możesz kręcić kierownice jednym palcem to wszystko gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapawwa 0 Opublikowano 20 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Dzięki za info koledzy:) można spokojnie jednym palcem zakręcić.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się