totek94 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Witam, 2 tygodnie temu kupilem a4 1.8t sprowadzona z niemiec, prod. Pazdziernik 2000, niestety po takiej suszy i lekkim powilgoceniu asfaltu, po zarwaniu srodkowej lini przy "wyjsciu" z zakretu o promieniu na oko z 5 stopni i predkosci ok 40km/h tyl mi przod wyprzedzil, zaczalem krecic baczki na asfalcie i uderzylem lewym tylnim kolem w mostek, do teraz nie potrafie zrozumiec jakim cudem, ale tego dnia bylo tam 8 wypadkow, niestety nie wszyscy mieli tyle szczescia [*]. Co prawda ze szpitala pisze ale jutro mnie wypisuja, skonczylo sie na 4 ranach cietych na glowie, 30 szwach i kolnierzu ortopedycznym, ale zyje. Idac do sedna. Tyl jest skasowany, lewe tylnie kolo weszlo az pod zapasowke, blachy wiadomo poprzesuwane, ale moje drzwi sie normalnie otwieraja, poszla tylko poduszka z mojego siedzenia i wylamalo sie oparcie. Deska rozdzielcza, silnik, sprzeglo i skrzynia wizualnie sa w porzadku,ogolnie przod nie uderzyl w nic, jedynie bezwladnosc masy silnika spowodowala lekkie jego przesuniecie, a z 5 cm jest wieksza szczelina po stronie klimy niz ma byc, a ciut mniejsza niz ma byc przy altku. po uderzeniu pamietam wylaczylem silnik, bo pracowal, odpialem pas i probowalem sie wydostac, potem mi sie film urwal Moje pytanie brzmi, jak to by bylo z przekladka z a4 b5 z silnika 1.8 na silnik 1.8t, bo wiadomo, skrzynia i sprzeglo tez sa do przelozenia. Pasuja dziury w budzie, czy potrzeba krecic nowe/robic przejsciowki ? I jak z deska rozdzielcza ? Bez wiekszych problemow jak w b6 ? Druga sprawa jak jest z papierami i legalnoscia takiego swapa ? Ze 125 na 150 kuckow czy da rade full legalnie czy jednak trzeba to kombinowac i robic machloje ? Jaki jest koszt przeprowadzenia papierow z anglika na lewokierownicza wersje i z czym powinienem sie liczyc i jakie problemy napotkac przy tej przekladce ? Jest to sens w bude po 1.8 wkladac czy szukac po 1.8t ? Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi
Prezes870 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Najlepiej sprzedaj to i dołóż do normalnego bo to nie będzie to. Do tego ściana grodziowa w B5 jest do przespawania. Ogolnie masa roboty moim zdaniem bez sensu. Bo gdybyś miał swoje już kilka lat jeżdżone i sprawdzone 1.8, 125 PS no to można by swapa zrobić. Ale tak to nie wiesz co kupisz nawet
totek94 Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 Tzn to 1.8t to mam ze swojego, skrzynie, sprzeglo tez, sciane grodziowa raczej tez, ze kupa roboty to sie z tym licze, chodzi mi o to czy bedzie to legalne i czy sie to da zrobic, tzn czy dziury pasuja czy to byla kompletnie inna buda jesli chodzi mocowanie w 1.8 a 1.8t ?
Prezes870 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Nie no mocowania identyczne, chodzi o to że bardzo kalkuluje sie. No ale wszystko mozna, a o podbicie przegladu pierwszego to bedzie ciezko znalesc stacje aby podbila ze auto jest w 100% sprawne i bezpieczne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się