Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0TFSI odpowietrzenie zbiornika paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od pewnego czasu mam problem ,pojawił mi się Check Engine ,i takie błędy P1093 ,P310B,P2237,P0133 ,kiedy w baku jest mało paliwa i chce tankować słyszę syczenie powietrza i muszę poczekać aż powietrze ujdzie , w przeciwnym razie odbija mi pistolet .

Nigdy nie miałem problemów z odpalaniem auta ,zawór n80 wymieniłem ,oraz wykasowałem błędy ,ale po krótkiej jeździe pojawiły się na nowo .

Proszę o pomoc w tym temacie .

Opublikowano (edytowane)

a możesz rozwinąć te błędy? podaj dokładnie czego dotyczą

z tego co wiem to w wersjach europejskich powinno być odpowietrzenie jeszcze we wlewie - nie masz zapchanego?

Witam

Od pewnego czasu mam problem ,pojawił mi się Check Engine ,i takie błędy P1093 ,P310B,P2237,P0133 ,kiedy w baku jest mało paliwa i chce tankować słyszę syczenie powietrza i muszę poczekać aż powietrze ujdzie , w przeciwnym razie odbija mi pistolet .

Nigdy nie miałem problemów z odpalaniem auta ,zawór n80 wymieniłem ,oraz wykasowałem błędy ,ale po krótkiej jeździe pojawiły się na nowo .

Proszę o pomoc w tym temacie .

Edytowane przez Redjasper
Opublikowano (edytowane)

Zapomniałem dodać że mam wersje amerykańską .

P1093 System 2 pomiaru paliwa bank1 -sygnał niezgodny

P310B Układ regulacji niskiego ciśnienia paliwa :ciśnienie paliwa poza zakresem tolerancji -nie ma sygnału /nie ma komunikacji

P2237 Sonda Lambda 1,rząd 1 ,prąd pompy otwarty obwód-przekroczony próg górny

P0133 Syg.sondy Lambda B1 S1 -poniżej dolnego progu

nie mogę znaleźć żadnego odpowietrzenia we wlewie ,mechanik doradził mi żeby przedmuchać odpowietrzenie które znajduje za prawym tylnym nadkolem ,ale nic to nie pomogło

Edytowane przez bbass
Opublikowano

no to faktycznie odpowietrzenia nie ma w korku wlewu - jak u mnie

miałem problem z EPC - czy Tobie się zapala i dopiero potem check?

ale u mnie wyrzucało 8 błędów i był to wadliwy przekaźnik na podszybiu

u Ciebie to coś zupełnie innego, bo w ogóle nie usuwa oparów z baku...

przyjrzałbym się tym elementom

P1093 System 2 pomiaru paliwa bank1 -sygnał niezgodny

P310B Układ regulacji niskiego ciśnienia paliwa :ciśnienie paliwa poza zakresem tolerancji -nie ma sygnału /nie ma komunikacji

bo to co dają sondy jest zapewne tylko rezultatem tych dwóch błędów

Opublikowano

weź posprawdzaj jeszcze szczelność wszystkich odpowietrzeń, ściąg filtr węglowy i rurki od niego, z n80 też ściąg rurkę łączącą ją z tym filtrem i sprawdź jej szczelność.

tu masz schemat i jakieś podpowiedzi:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/413591-DIY-Gas-tank-problems-Evap-Canister-Leak-Detection-pump



no to faktycznie odpowietrzenia nie ma w korku wlewu - jak u mnie

odpowietrzenie jest i musi być, z tym, że idzie ono przez ten filtr węglowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...