bbass Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Witam Od pewnego czasu mam problem ,pojawił mi się Check Engine ,i takie błędy P1093 ,P310B,P2237,P0133 ,kiedy w baku jest mało paliwa i chce tankować słyszę syczenie powietrza i muszę poczekać aż powietrze ujdzie , w przeciwnym razie odbija mi pistolet . Nigdy nie miałem problemów z odpalaniem auta ,zawór n80 wymieniłem ,oraz wykasowałem błędy ,ale po krótkiej jeździe pojawiły się na nowo . Proszę o pomoc w tym temacie .
Redjasper Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) a możesz rozwinąć te błędy? podaj dokładnie czego dotyczą z tego co wiem to w wersjach europejskich powinno być odpowietrzenie jeszcze we wlewie - nie masz zapchanego? Witam Od pewnego czasu mam problem ,pojawił mi się Check Engine ,i takie błędy P1093 ,P310B,P2237,P0133 ,kiedy w baku jest mało paliwa i chce tankować słyszę syczenie powietrza i muszę poczekać aż powietrze ujdzie , w przeciwnym razie odbija mi pistolet . Nigdy nie miałem problemów z odpalaniem auta ,zawór n80 wymieniłem ,oraz wykasowałem błędy ,ale po krótkiej jeździe pojawiły się na nowo . Proszę o pomoc w tym temacie . Edytowane 23 Września 2015 przez Redjasper
bbass Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Zapomniałem dodać że mam wersje amerykańską . P1093 System 2 pomiaru paliwa bank1 -sygnał niezgodny P310B Układ regulacji niskiego ciśnienia paliwa :ciśnienie paliwa poza zakresem tolerancji -nie ma sygnału /nie ma komunikacji P2237 Sonda Lambda 1,rząd 1 ,prąd pompy otwarty obwód-przekroczony próg górny P0133 Syg.sondy Lambda B1 S1 -poniżej dolnego progu nie mogę znaleźć żadnego odpowietrzenia we wlewie ,mechanik doradził mi żeby przedmuchać odpowietrzenie które znajduje za prawym tylnym nadkolem ,ale nic to nie pomogło Edytowane 23 Września 2015 przez bbass
Redjasper Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 no to faktycznie odpowietrzenia nie ma w korku wlewu - jak u mnie miałem problem z EPC - czy Tobie się zapala i dopiero potem check? ale u mnie wyrzucało 8 błędów i był to wadliwy przekaźnik na podszybiu u Ciebie to coś zupełnie innego, bo w ogóle nie usuwa oparów z baku... przyjrzałbym się tym elementom P1093 System 2 pomiaru paliwa bank1 -sygnał niezgodny P310B Układ regulacji niskiego ciśnienia paliwa :ciśnienie paliwa poza zakresem tolerancji -nie ma sygnału /nie ma komunikacji bo to co dają sondy jest zapewne tylko rezultatem tych dwóch błędów
darek181289 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 weź posprawdzaj jeszcze szczelność wszystkich odpowietrzeń, ściąg filtr węglowy i rurki od niego, z n80 też ściąg rurkę łączącą ją z tym filtrem i sprawdź jej szczelność. tu masz schemat i jakieś podpowiedzi: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/413591-DIY-Gas-tank-problems-Evap-Canister-Leak-Detection-pump no to faktycznie odpowietrzenia nie ma w korku wlewu - jak u mnie odpowietrzenie jest i musi być, z tym, że idzie ono przez ten filtr węglowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się