pablo15005 2 Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/332615-a4-b5-zbieznosc-tyl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 U mnie po wstępnej diagnozie krzywa belka... ale spróbuję ją ustawić tak jak ty to zrobiłeś bo wszystkie pomiary rozbiłem zwykłą miarką i może okazać się że wcale nie jest krzywa. A więc w sobotę znowu auto na podnośnik i ustawianko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Ja tez zmienilem belke bo podobno byla krzywa i nic to nie dalo...próbuj ustawic nic nie tracisz A autem jezdzi Ci sie normalnie? Bo u mnie masakra byla w jezdzie caly czas mialem wrazenie ze musze kontrowac kierownica na nierownosciach jakby ktores kolo uciekalo. Przod sobie tyl sobie...tyle czasu sie z tym meczylem wpakowalem w auto kasy a tu pier**la sie okazala za free ... Edytowane 9 Listopada 2015 przez pablo15005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Ja tez zmienilem belke bo podobno byla krzywa i nic to nie dalo...próbuj ustawic nic nie tracisz A autem jezdzi Ci sie normalnie? Bo u mnie masakra byla w jezdzie caly czas mialem wrazenie ze musze kontrowac kierownica na nierownosciach jakby ktores kolo uciekalo. Przod sobie tyl sobie...tyle czasu sie z tym meczylem wpakowalem w auto kasy a tu pier**la sie okazala za free ... Powiem ci tak. Na duzej szerokiej feldze tak tego nie czulem ale jak wrzucilem zimowki to masakra. Na suchym jeszcze jak cie moge ale jak jest mokro to musze ciagle skupiony jechac bo jakas nierownosci i juz d*pa plywa. Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Krec belka pomoze mysle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Krec belka pomoze mysle...Ustawilem belke od nowa i niestety w moim przypadku to nie pomoglo... rozmawialem z kilkoma osobami i musze na pewno sprawdzic cala geometrie auta zeby wiedziec mniej wiecej od czego zaczac bo nie chce sie bawic w niepotrzebne koszta. Po rozmowach powstawilismy kilka diagnoz.1. Oczywiscie krzywa belka 2. Ktoras piasta krzywa 3. Slabe tuleje 4. Zuzyta sprezyna/sprezyny Ale najpier geometria. Ogolnie po ustawieniu belki mam wrazenie ze d*pa troche sie uspokoila ale pojezdzimy zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Informuj o progresie i co wyszło Auto dalej chodzi jak chce po szosie Wymienione: Przednie zawieszenie kompletne, stabilizator plus gumy, zmieniony gwint na kw prawie nowka sztuka, tuleje tylnej belki poliuretan, drazki, koncowki + zbieżność... Jakies sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 a na geometrii byłeś? u mnie z d*pą coraz gorzej... tuleje poli już kupione ale dopiero w styczniu wrzucę na auto. Głupieje już bo jest coraz gorzej i mam wrażenie że amory z tyłu padają a to niemożliwe bo na wiosne wrzuciłem nowe bilstein b6. teraz kasy brak bo święta a do wymiany też łączniki stabilizatora więc zostawiam to na styczeń żeby zrobić to wszystko na raz razem z geometrią. Boli mnie to że odkładając to dostają po d*pie inne części ale co zrobić... pociesza mnie fakt że nie ma śniegu bo mogłoby być ciekawie z tańczącym tyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zbieznosc byla robiona po zmianie drazkow i koncowek. Pozniej ustawilem belke z tylu i juz nie bylem na diagnostyce. Mam wrazenie ze prawe przednie kolo ma jakis luz traci przyczepnosc i dlatego chodzi auto. Ale gdzie szukac winnego :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Jezdz na porzadna geometrie. Zmierza ci laserowo wszystkie kola pod kazdym katem. Ja mam zamiar tak zrobic ale jak pisalem dopiero w styczniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Jakieś nowości w temacie? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Ja zbieram sie do zmiany tych tulei ale czasu brak... moze za 2 tyg sie uda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Ja zmienilem magiel i lipa nad moze nawet gorzej auto samo szuka toru jazdy. Nie mam pomyslu co to moze byc a mechanik twierdzi ze to przez gwint i obnizenie ale nie widze tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Ja zmienilem magiel i lipa nad moze nawet gorzej auto samo szuka toru jazdy. Nie mam pomyslu co to moze byc a mechanik twierdzi ze to przez gwint i obnizenie ale nie widze tego... a byłeś na tej geometrii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Podjade po niedzieli. Auto lapie spore katy z przodu/negatyw. Jezdzi od jednej strony jezdni do drugiej. Co moze byc nie tak? A jest cos takiego jak kalibracja sanek zawieszenia? podobno je tez trzeba odpowiednio ustawic... Edytowane 31 Stycznia 2016 przez pablo15005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Tez gdzies kiedys wpadlo mi w oczy jak przegladalem tematy ze sanki trzeba jakos ustawic. Ale nie wiem czy ma to jakis wplyw na prowadzenie. Co do negatywu z przodu to jest to chyba do ogarniecia bo jest jakas regulacja. Gorzej z tylem w fwd bo na belce nie ma czegos takiego[emoji14] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Tego juz nie wiem[emoji14] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert 3024 1 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 I jak teraz się prowadzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się