Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niestabilne auto


pablo15005

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie po wstępnej diagnozie krzywa belka... ale spróbuję ją ustawić tak jak ty to zrobiłeś bo wszystkie pomiary rozbiłem zwykłą miarką i może okazać się że wcale nie jest krzywa. A więc w sobotę znowu auto na podnośnik i ustawianko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez zmienilem belke bo podobno byla krzywa i nic to nie dalo...próbuj ustawic nic nie tracisz :)

A autem jezdzi Ci sie normalnie? Bo u mnie masakra byla w jezdzie caly czas mialem wrazenie ze musze kontrowac kierownica na nierownosciach jakby ktores kolo uciekalo. Przod sobie tyl sobie...tyle czasu sie z tym meczylem wpakowalem w auto kasy a tu pier**la sie okazala za free ...

Edytowane przez pablo15005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez zmienilem belke bo podobno byla krzywa i nic to nie dalo...próbuj ustawic nic nie tracisz :)

A autem jezdzi Ci sie normalnie? Bo u mnie masakra byla w jezdzie caly czas mialem wrazenie ze musze kontrowac kierownica na nierownosciach jakby ktores kolo uciekalo. Przod sobie tyl sobie...tyle czasu sie z tym meczylem wpakowalem w auto kasy a tu pier**la sie okazala za free ...

Powiem ci tak. Na duzej szerokiej feldze tak tego nie czulem ale jak wrzucilem zimowki to masakra. Na suchym jeszcze jak cie moge ale jak jest mokro to musze ciagle skupiony jechac bo jakas nierownosci i juz d*pa plywa.

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krec belka pomoze mysle...

Ustawilem belke od nowa i niestety w moim przypadku to nie pomoglo... rozmawialem z kilkoma osobami i musze na pewno sprawdzic cala geometrie auta zeby wiedziec mniej wiecej od czego zaczac bo nie chce sie bawic w niepotrzebne koszta. Po rozmowach powstawilismy kilka diagnoz.

1. Oczywiscie krzywa belka

2. Ktoras piasta krzywa

3. Slabe tuleje

4. Zuzyta sprezyna/sprezyny

Ale najpier geometria. Ogolnie po ustawieniu belki mam wrazenie ze d*pa troche sie uspokoila ale pojezdzimy zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informuj o progresie i co wyszło :hi:


Auto dalej chodzi jak chce po szosie :facepalm:

Wymienione:

Przednie zawieszenie kompletne, stabilizator plus gumy, zmieniony gwint na kw prawie nowka sztuka, tuleje tylnej belki poliuretan, drazki, koncowki + zbieżność...

Jakies sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na geometrii byłeś?

u mnie z d*pą coraz gorzej... tuleje poli już kupione ale dopiero w styczniu wrzucę na auto. Głupieje już bo jest coraz gorzej i mam wrażenie że amory z tyłu padają a to niemożliwe bo na wiosne wrzuciłem nowe bilstein b6. teraz kasy brak bo święta a do wymiany też łączniki stabilizatora więc zostawiam to na styczeń żeby zrobić to wszystko na raz razem z geometrią. Boli mnie to że odkładając to dostają po d*pie inne części ale co zrobić...

pociesza mnie fakt że nie ma śniegu bo mogłoby być ciekawie z tańczącym tyłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbieznosc byla robiona po zmianie drazkow i koncowek. Pozniej ustawilem belke z tylu i juz nie bylem na diagnostyce. Mam wrazenie ze prawe przednie kolo ma jakis luz traci przyczepnosc i dlatego chodzi auto. Ale gdzie szukac winnego :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdz na porzadna geometrie. Zmierza ci laserowo wszystkie kola pod kazdym katem. Ja mam zamiar tak zrobic ale jak pisalem dopiero w styczniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zbieram sie do zmiany tych tulei ale czasu brak... moze za 2 tyg sie uda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmienilem magiel i lipa nad moze nawet gorzej auto samo szuka toru jazdy. Nie mam pomyslu co to moze byc a mechanik twierdzi ze to przez gwint i obnizenie ale nie widze tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmienilem magiel i lipa nad moze nawet gorzej auto samo szuka toru jazdy. Nie mam pomyslu co to moze byc a mechanik twierdzi ze to przez gwint i obnizenie ale nie widze tego...

a byłeś na tej geometrii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjade po niedzieli. Auto lapie spore katy z przodu/negatyw. Jezdzi od jednej strony jezdni do drugiej. Co moze byc nie tak?

A jest cos takiego jak kalibracja sanek zawieszenia? podobno je tez trzeba odpowiednio ustawic...

Edytowane przez pablo15005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez gdzies kiedys wpadlo mi w oczy jak przegladalem tematy ze sanki trzeba jakos ustawic. Ale nie wiem czy ma to jakis wplyw na prowadzenie. Co do negatywu z przodu to jest to chyba do ogarniecia bo jest jakas regulacja. Gorzej z tylem w fwd bo na belce nie ma czegos takiego[emoji14]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...