nike166 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Witam, Słychać już u mnie łożyska z tyłu i chcę je wymienić, jak wygląda wymiana tylnych łożysk podobnie jak przednie które wymieniałem czy z całą piastą czy jak ?
szuvarko Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Siema wszystkim. Słuchajcie po wymianie łożyska i tak czuć znaczne luzy na kole, takie jak przed wymianą. Nic nie daje dokręcenie śruby. Zauważyłem też, że przy wciskaniu wewnętrznej bieżni łóżyska (od strony pierścienia ABS-u) po wciśnięciu łożyska za rancik, o którym mowa w filmiku, bieżnia ta nie jest tam sztywna tylko sie rusza, ale nie wypadnie - ale ma spory luz. Po włózeniu łożyska i nałożeniu uszczelniacza troche jest to sztywniejsze, ale i tak kolo ma luz. Dopiero jak mocno dokręce śrubę wtedy luz znika, ale wydaje mi się, że troche za mocno jest wówczas zakręcone. Co myslicie? Moze cos nie tak z tarczą? Mysle, ze niepotrzebny jest ten luz biezni w tarczy. Dodam, ze ostatnio wymienialem lozysko pol roku temu i po ok 2 tygodniach zaczęło huczeć i tak dojeździłem to łożysko, że z tej biezni, która się rusza został cieniutki pasek. Pomóżcie cos! Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się