dawajrapa Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Wrzucam na szybko wykres po programie, na moje zyczenie poszlismy w kierunku momentu, nie mocy- auto lata glownie po miescie... Mody jak w temacie. Pomimo pofalowanych kresek- ciagnie rowno, a fale sa spowodowane rzekomo slabymi cewkami. Ktos sie wypowie? Dzieki image url upload Edytowane 28 Września 2015 przez dawajrapa
audicoman Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Czemu akurat chciałeś pójść w stronę momentu? Wykres przypomina trochę diesla Ja bym tam wolał mniejszy moment np. 300-310NM i żeby był w miarę długo i płasko, na pewno mniej by to obciążyło sprzęgło, skrzynię i przeguby...
dawajrapa Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) Myslisz, ze jest duza roznica miedzy 310 a 330nm? A chcialem dlatego, bo auto jezdzi glownie po miescie, a spod swiatel sie nie scigam, wiec ta charakterystyka mi pasi Ps. Zrobilem wlasnie trase Gdansk- Szczecin i jestem bardzo zadowolony z efektu Edytowane 29 Września 2015 przez dawajrapa
audicoman Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Różnica nie, ale mocniejsza góra obrotów też się czasami przydaje Jak przyśpieszenie na 3, 4 biegu?
dawajrapa Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 Zapier@ala grubo, nawet na 5tce pow 110kmh dotylasz lekkp gazu i juz jedzie, jest naprawde bdb. 3ka i 4la od tych 2,5k rpm ciagna pieknie do konca
gregor10 Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Spoko ale jak chcecie zrobic mocniejszą górę na k03 ? Super zdrowe egzemplarze na PB wyrzucają max 210KM tak że cudów nie ma co oczekiwać tylko ładować k03rs lub k03rs2 i wtedy mozna zrobic dopiero gore
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się