Melman1980 0 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Witam. W końcu usunąłem usterke silniczka V107, który na wyłączonym zapłonie nie wpuszczał powietrza do środa kabiny. Po prostu klapa dławienia zamiast sie otwierac/zamykać tylko się uchylała. Szczegolnie rano był zaparowany na maxa. Druga sprawa , że od początku nie działało mi podgrzewanie lusterek. Organoleptycznie brak odparowania po włączeniu. No i teraz cieawostka. Podgrzewanie lusterek zaczeło działać po usunięciu błędu v107 i wprowadzeniu basic setting na klimę. O co kaman ? Jest jakiś związek między klimą a elektrycznym podgrzewaniem szyb ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 podgrzewanie lusterek załącza sie po włączeniu grzania tylnej szyby przyciskiem na klimatroniku więc połaczenie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melman1980 0 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Ale nie o to mi chodzi Czy jest jakiś związek miedzy klapami, obiegiem powietrza, temperatura na jakims sensorze? Przed naprawa błedu silniczka klapy dławiącej występował mi błąd g220 jakiegoś sensora temperatury od klimy może to o to chodziło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się