drzewek20 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Witam. Mam pytanko czy ktoś kiedyś poświecił troszkę więcej czasu z kodowaniem 4biegowego automatu. Chodzi mi co konkretnie się zmienia jak ustawimy tryb ekonomiczny a co jak tryb sportowy. I co to jest ten DSP?? Coding 000?x: DSP Mode (Dynamic Shift Points) 0 = DSP active 1 = DSP inactive 000x?: Transmission Mode 0 = Factory Mode (Adaptive Transmission Mode) 1 = Force Economy Mode (lower Shift Points) 2 = Force Sport Mode (higher Shift Points) Common Settings: 00000 = Factory Mode 00011 = Economy/Touring Mode 00012 = Sport Mode
Hezen Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Tryb ekonomiczny - skrzynia jest nieco mułowata i zmienia biegi przy 2100rpm. Tryb sportowy - skrzynia ciągnie prawie do "odcinki", oraz jest "żwawsza". DSP - włączony powoduje że sterownik "uczy się" stylu jazdy kierowcy (jeśli jeździsz z ciężkim butem to skrzynia zapina biegi na wyższych obrotach) Wyłączony DSP - sterownik skrzyni nie adaptuje się do stylu jazdy, jeśli jeździłeś agresywnie to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki a potem ponownie ruszysz w droge to skrzynia będzie wrzucać biegi na niższych obrotach, dopóki znowu zaczniesz jechać agresywnie. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Października 2015 przez Hezen
b-rad Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Tak się składa, że przekodowałem swoją skrzynię dziś na 00010. Nie wiem jakim cudem ale teraz trójka wchodzi aksamitnie. Bez żadnego szarpnięcia. I to za każdym razem. Po prostu nie czuć kiedy się zmienia. Miałem też na chwilę tryb sportowy. Racja przewala biegami 4x szybciej aczkolwiek po co charakterystyka skrzyni w dieslu gdzie zmienia biegi przy 4500-4600.... przy butowaniu oczywiście. U mnie zostaje tryb ekonomiczny, zobaczymy jak to będzie jeździło. Spalało itd. Przy spokojnej jeździe jest fajnie, w końcu przy 40-45 km/h nie mam 2600 obrotów a 2000. 1
drzewek20 Opublikowano 7 Października 2015 Autor Opublikowano 7 Października 2015 mi wrzuca z 1 na 2 przy 20km/h z 2 na 3 przy 55km/h (60km/h) z 3 na 4 przy 80km/h Autko jeździ tylko w mieście a tam poruszamy się około 50km/h, więc jadę na 2 a obroty lekko ponad 2000obr, (silnik 1.9tdi - stary traktor:). muszę go pociągnąć pod 60 by zmienił bieg na wyższy i wracam do 50 na 3 już i jest super - 1500obr. Czemu te dziadostwo jak jade spokojnie nie załączy mi trójki przy 45 - 50km/h.
Hezen Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Drzewek, skrzynka nie wrzuci wyższego biegu bo ecu skrzyni ma taką mape a nie inną. Skrzynia zmienia biegi przy 2100rpm i nic na to nie poradzisz. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się