Pablo_s-c Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) Witam, Wie ktoś może jak działa kontrola poziomu płynu hamulcowego w zbiorniczku, bo mi się coś zrąbało (nie to, żeby samo ) . Chodzi mi dokładnie o to czy tam jest jakiś pływak czy tylko sam czujnik, który nie wiem, ma być zanurzony, czy coś... Widzę od dołu konektor to pewnie do tego czujnika tylko nie wiem czy mogę go wytargać, rusza się, ale coś go tam chyba trzyma. Myślę, że pływak (jeśli jest) to się zawiesił, popukałbym gdzieś może to się odwiesi, ale nie wiem, w którym miejscu miałby być.Jak nie to pewnie czeka wyjmowanie, rozbieranie w ostateczności i pewnie wymiana czujnika. Robił to ktoś może? Edytowane 8 Października 2015 przez Pablo_s-c
vasco Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Witam, Wie ktoś może jak działa kontrola poziomu płynu hamulcowego w zbiorniczku, bo mi się coś zrąbało (nie to, żeby samo ) . Chodzi mi dokładnie o to czy tam jest jakiś pływak czy tylko sam czujnik, który nie wiem, ma być zanurzony, czy coś... Widzę od dołu konektor to pewnie do tego czujnika tylko nie wiem czy mogę go wytargać, rusza się, ale coś go tam chyba trzyma. Myślę, że pływak (jeśli jest) to się zawiesił, popukałbym gdzieś może to się odwiesi, ale nie wiem, w którym miejscu miałby być. Jak nie to pewnie czeka wyjmowanie, rozbieranie w ostateczności i pewnie wymiana czujnika. Robił to ktoś może? Witam Podepnę się pod temat kolegi A4 B6 2003 po wymianie tarcz ,klocków i płynu ( X 2015 kilka dni temu ) pali mi się komunkat Bremse ( CO IRYTUJE POTWORNIE ) - płyn zalany nowy DOT 4 hamulce działają choć mam wrażenie że pedał stał się nieco miększy no i gdy cisnę go dłużej powolutku zapada się w podłogę - nie wiem czy tak powinno być kompletnie nie pamiętam jego zachowania z przed wymiany ( rzadko stoję gdzieś np : pod górkę i trzymam długooo pedał - raczej hamuję szybko i krótko , może wtedy bym pamiętał ) : może się powolutku zapadać czy ma zatrzymać się w jakieś pozycji ??? Wracając do tematu mechanik stwierdził że do wymiany jest czujnik płynu po czym wyciągnął przy mnie wtyczkę i komunkat zgasł ....włożył wtyczkę zapalił się ponownie. Teraz tak mam TO : http://allegro.pl/audi-a4-b6-zbiorniczek-czujnik-plynu-hamulcowego-i5561781345.html Pytanie czy pasować będzie TO : http://allegro.pl/h585-audi-a8-d3-4-2-v8-czujnik-plynu-hamulcowego-i5689937453.html Czy przy wymianie wystarczy odessać płyn ze zbiornika ( jeśli płyn bedzie jak wyciągnę obecny czujnik - zacznie się wylewać ) aby wyciągnąć stary czujnik tak aby nie babrać się znowu w odpowietrzanie - sądzicie że to dobra droga ??? ( zrobię to sam bo oczywiście magic mechanik każe kupić mi czujniki lub zbiornik z nim i zostawić autko na kolejny dzień po czym zapewne skasować mnie kolejną 100 kę za ....no właśnie co tym razem ??? pole do manewru ma spore a banknotów ubywa z portfela ..... Gad jeden !!! ) z góry dziękuję za Info ...Ktoś może już wymieniał sam lub to robił - jaka procedura ??? Edytowane 21 Października 2015 przez vasco
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się