Lurikeen 0 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Witam, Jestem nowy i pisze po raz pierwszy. Mam problem z moja A4. Otóż podczas przyspieszania delikatnie szarpie/przerywa/dławi sie (nie wiem jak to dokładnie nazwać), a w przedziale ok 2-2.2tys obrotów czuć jak trochę trzęsie. Na biegu jałowym również delikatnie trzęsie (na zimnym bardziej). Auto jest po wymianie rozrządu, wszystkich płynów i filtrów (MANN). Przed wymianą było tak samo. Wstawiałem juz do 2 warsztatów i wszędzie mówią ze 4 pompki do wymiany. Nie chce mi się wierzyć żeby trzeba było 4 pompki naraz wymieniać. Może ktoś z szanownych forumowiczów będzie w stanie pomóc ew. podpowiedzieć coś. Poniżej załączam logi statyczne z VAGa. Mi one niewiele mówią. http://vaglog.pl/log_235259.html http://vaglog.pl/log_235260.html http://vaglog.pl/log_235261.html http://vaglog.pl/log_235262.html Z góry dziekuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maraas 0 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Zacznij od przeczyszczenia wtyczek na pompkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lurikeen 0 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Zacznij od przeczyszczenia wtyczek na pompkach. To juz bylo robione. Zapomnialem napisac. Cała wiązka sprawdzona. A tu jeszcze logi dynamiczne. Czy ktos pomoze ? Grupa 003 Grupa 004 Grupa 011 Grupa 013 Grupa 023 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bojar 0 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 cześć w ostatnim czasie znajomy przerabiał podobny problem, okazało się, że powodem był zapowietrzony układ paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syra86 1 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) Też to przerabialem. Trzęsienie na wolnych i przy przyspieszaniu z niskich obrotów. Głównie na 3 i 4 biegu. Winowajca była jedna pompa. Urwał się ogranicznik sprężyny. U Ciebie jakby 1 i 3 niedomagala. Ale niech się wypowie ktoś kto ma większe doświadczenie w logach. Edytowane 20 Października 2015 przez syra86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się