Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów - błąd 16618 za duże doładowanie


piogorski

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Ostatnio robiłem trasę 600km i z 4 x turbo przeszło w stan awaryjny. Do tej pory nigdy to się nie działo.

błąd z kompa.

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.CLB
Control Module Part Number: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G200SG 9618
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 62341 142 86919
VCID: 75EBFF0D1CDA171
1 Fault Found:

16618 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
Freeze Frame:
RPM: 3696 /min
Torque: 252.0 Nm
Speed: 114.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.14 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2274.6 mbar
Absolute Pres.: 2580.6 mbar

Za każdym razem na 4 biegu przy obrotach 4000 RPM odłączało turbo.

Dzisiaj robiłem test sztangi i wszystkie logi.

Turbo chodziło do końca i nie wywalało błędu.

Prosze o opinię co może być nie tak.

Czy przypadkiem sztanga nie otwiera i nie zamyka się do końca.

http://vaglog.pl/log_235766.html

http://vaglog.pl/log_235765.html

http://vaglog.pl/log_235764.html

http://vaglog.pl/log_235759.html

http://vaglog.pl/log_235761.html

Logi te wystarczą do analizy czy wykonać coś jeszcze

Z góry Dziękii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób po ludzku te logi, 3 bieg i pedał w podłoge bez odpuszczania. dynamicznie daj 3,7,8,11 statycznie 4,13,18,23

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oksi mam nadzieję że są dobrze wykonane. :P

Statyczne :

Gr 004 http://vaglog.pl/log_235872.html

Gr 013 http://vaglog.pl/log_235870.html

Gr 018 http://vaglog.pl/log_235871.html

Gr 023 http://vaglog.pl/log_235869.html

Dynamiczne:

Gr 003 http://vaglog.pl/log_235876.html

Gr 007 http://vaglog.pl/log_235873.html

Gr 008 http://vaglog.pl/log_235874.html

Gr 011 http://vaglog.pl/log_235875.html

Edytowane przez piogorski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka ok, turbo ma problemy ze sterowaniem, bipy niby dość sporo na minus ale według moich obserwacji w rocznikach od 2005 to normalne. Szukaj problemu w turbinie a raczej jej sterowaniu lub łopatkach.

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka ok, turbo ma problemy ze sterowaniem, bipy niby dość sporo na minus ale według moich obserwacji w rocznikach od 2005 to normalne. Szukaj problemu w turbinie a raczej jej sterowaniu lub łopatkach.

EGR nie trzeba przeczyśćić - warto tam zaglądac.

Bipy zawsze były w tych granicach jak i dawki paliwa.

Co dokładniej w sterowaniu turbo - sprawdzić czy poprawnie działa sztanga.

Aby do łopatek się dobrać trzeba by turbo zwalać :(

Dzisiaj jeździłem i dawałem na wysokie obroty w kośc i nie odcinało turbo jak to miało miejsce ostatnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egr działa, jest tam napewno masa syfu ale według mnie nie warto ruszać, sprawdz szczelność węzyków i całego dolotu. Jesli nie wywala awaryjnego jeździj agresywnie tak aby turbo mocno sie dogrzewało moze oczyści sie samo, jeśli awaryjny bedzie powracał raczej trzeba bedzie czyścić łopaty (jesli sterowanie - podciśnienie jest ok)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem że jazda na wysokich obrotach tak min 30 minut powinna pomóc.

Np na 4 biedu w granicy 4000RMP

Prawda to, czy to tylko swobodna interpretacja artykułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to zeby turbo złapało wysoką temp, przeważnie pomaga jakas dluzsza trasa pod dużym obciążeniem czyli agresywnie, w takich warunkach turbo oczyszcza się samo jeśli nie jest całkiem zaklejone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Panowie doradźcie co może być przyczyna przeładowania turbo. Od kilku dni przy mocnym wciśnięciu gazu wpada w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 16618 Regulacja ciśnienia doładowania przekroczona górna granica. Auto to AUDI A4 B7 1.9 TDI BKE. Dodam że nie mogę zrobić logów dynamicznych do 4200 obr, auto wrzuca tryb już przy 3,200 czy 3,400 zamieszczę log który udało mi się zrobić przy czym wyrwało mi rurę od intercoolera..  

 

Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_964I78z.html (tryb awaryjny)

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...