Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z AUDI A4 B5 90 KM


JUZEK1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pierwszym problemem jaki mam to piszczenie przy uruchamianiu silnika piszczy poki sie nie rozgrzeje , kolejny problem to ze cieżko pali jak jest cieply silnik jak zimny elegancko, nastepny problem to turbina tak jakby raz sie zalaczyla i auto odrazu czuc ze jest zywsze a raz wogole mul straszny ... nieraz tez widze jak by ropa lekko skapywala skads ale skad to nie mam pojecia . . .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do turbiny to do sprawdzenia sztanga o ile jest ze zmienna geometrią, jeśli tak to również n75, możesz podmienić z n18.

Sprawdzić też trzeba kąt początku wtrysku, powinien być z tego co pamiętam 48-59. Co do pisków to co konkretnie piszczy i gdzie. bo pasek to raczej nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według profilu to kolega ma 98r afn, a ten silnik ma 110KM (81kW) i jest z turbiną ze zmienną geometrią.

Do sprawdzenia wszystko to co napisał kolega Mateuszek1001.

Od siebie dodam żebyś sprawdził układ podciśnienia.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do piszczenia to podejrzane jest sprzęgło jednokierunkowe na rozruszniku. Miałem podobne objawy i wymiana bendixa załatwiła sprawę. Co do turbo, to napisz jaki masz silnik, bo samo 90 KM nic nie znaczy. Są 90 KM ze zmienna geometrią turbo (AHH) i bez (1Z, AHU).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszczeć może wszystko... pasek, napinacz paska, łożysko alternatora... u mnie przykładowo piszczała pompa wody, która miała luzy.

Co do muła... wchodzi Ci na wszystkie obroty ? Albo czy bynajmniej przekracza 3tyś obr.

PS. Ja mam 90KM i mam VNT (zmienną geometrię turbosprężarki)

Na początek podepnij kompa i zobacz jakie błędy wywala.

Tak jak koledzy piszą zapobiegawczo możesz wymienić wszystkie przewody podciśnienia.

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 90km AHU wjechalem dzisiaj na kanal odpalilem i strasznie kapie z pompy wtryskowej .

Samemu to raczej tego jakos nie uszczelnie chyba, jaki mniej wiecej koszt by byl robota + pompa ?? ;////

Edytowane przez JUZEK1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma odpalać dobrze jak z pompy się leje uszczelnienie jej jeśli cieknie z górnego dekielka to grosze jeśli niżej to od 150 zł w górę. Jeśli chodzi o problem z odpalaniem na ciepłym silniku czujnik temperatury do sprawdzenia i rozrusznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...