gawel1999 Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam wszystkich użytkowników Zacznę od początku moja przygodę z układem napędowym.Po kupnie padła mi skrzynia(biegi się zacinały, czasami nie mogłem wrzucić i wyłączyć biegu,dolałem 1,3l oleju ) Więc wymieniłem na skrzynie (110 km z A6). kupiłem kompletne sprzęgło LUK.Dodam że do momentu wymiany nic nie szarpało(było super),teraz jak ruszam to szarpie raz mniej, a raz tak jakby coś w budę uderzało od spodu . Czasami gdy nie jest wciśnięte sprzęgło słychać dziwne jakby szumienie, jak tylko delikatnie wcisnę sprzęgło szum ustaje.W czasie jazdy na gałce zmiany biegów słychać takie dziwne szumienie, zwłaszcza jak przyśpieszam( między 1800-2000 obr).Miałem sytuacje, mechanik(dobry kolega) wymieniał uszczelki przy filtrze oleju,po czym umył woda wyciek po odkręceniu oleju.Przestało szarpać do momentu wyschnięcia wody lub oleju z tarczy(tak podejrzewam, bo sprzęgło trochę się ślizgało ale ruszał płynnie).dodam że poduch pod silnikiem nie wymieniałem. Ma ktoś jakieś sugestie co to może być?Proszę o pomoc.Dzięki i pozdrawiam
piobo500 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Opublikowano 21 Grudnia 2008 miałem podobnie przy 1800-2000obr cała buda sie częsła, wymieniłem sprzęgło na nowe i przestało.
gawel1999 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2008 miałem podobnie przy 1800-2000obr cała buda sie częsła, wymieniłem sprzęgło na nowe i przestało. a na jakiej firmy zmieniałeś? Bo ja na LUK i to chyba zle zrobiłem, bo nie za dobre opinie mają te sprzęgła
piobo500 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 własnie ze na LUK tyle ze to tańsze i mniejsze za 360zl (mniejsza srednica tarczy tj. mniejszy przebieg) a wieksze 800zl tak ze sie nie opłaci. Ze starym kiedyś miałem tak ze po wyjeciu skrzyni (trzasnoł synchronizator) odkreciłem przy okazji sprzęgło by obejrzeć, zamontowałem sprzęgło,skrzynie i o dziwo przestało szarpac niewiem dlaczego ale zrobiłem około 500 km i trzęsło odnowa. teraz mam nowe i jest OK.
pawel1985 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 jak sprzegło to tylko z luka albo z axa te z axa ida na 1 montaż ale sa troche droższe, mialem wstawione sash to żucało mi silnikiem i szarpało sprzegłem na zimnym silniku na nagrzanym było troche lepiej ale wymieniłem na luka i problem rozwiazany
gawel1999 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2009 jak sprzegło to tylko z luka albo z axa te z axa ida na 1 montaż ale sa troche droższe, mialem wstawione sash to żucało mi silnikiem i szarpało sprzegłem na zimnym silniku na nagrzanym było troche lepiej ale wymieniłem na luka i problem rozwiazany czy to znaczy,że u mnie jest inny powód? np poduszki pod silnikiem?albo to ,że mam skrzynie od 110 km i innym oznaczeniem skrzyni??
pawel1985 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 wiesz ja na twoim miejscu bym nie ryzykował z kupnem skrzyni pod inny silnik,skrzynia musi byc odpowiednio dobrana po oznaczeniach
gawel1999 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2009 wiesz ja na twoim miejscu bym nie ryzykował z kupnem skrzyni pod inny silnik,skrzynia musi byc odpowiednio dobrana po oznaczeniach ja już jeżdze na tej skrzyni jakieś pół roku i oprócz tego że obroty na biegach mi spadły o jakieś 200 to jest ok. spalanie takie same
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się