Henx29 Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 Witam. Po podłączeniu VAG-a wywala mi taki błąd: 17545 Fuel Trim: Bank 1 (Add) P1137 - 002 - System too rich Czy ktoś z Was może pomóc z tym czymś? Auto raczej pracuje równo, nie ma falowania obrotów etc. Ogólnie nie zaobserowałem nic, co zwróciłoby moją uwagę. Jedynie spalanie trochę większe niż wcześniej. Proszę o pomoc, dzęki.
Mateuszek1001 Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 Jakby mieszanka zbyt bogata, czyżby sonda ?
Henx29 Opublikowano 31 Października 2015 Autor Opublikowano 31 Października 2015 Chyba jestem jedyny co ma taki problem.
Mateuszek1001 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Przyczyną zbyt bogatej mieszanki może być albo Sonda albo przepływomierz. Jeśli masz Vaga możesz sprawdzić w blokach prawidłowe działanie elementów. Nie dalej jak wczoraj, widziałem temat o diagnostyce dokładnie takiego silnika jak twój, w którym kolega opisywał dokładnie diagnostykę układu dolotowego. Jak znajdę to podrzucę. Przyczyną zbyt bogatej mieszanki może być albo Sonda albo przepływomierz. Jeśli masz Vaga możesz sprawdzić w blokach prawidłowe działanie elementów. Nie dalej jak wczoraj, widziałem temat o diagnostyce dokładnie takiego silnika jak twój, w którym kolega opisywał dokładnie diagnostykę układu dolotowego. Jak znajdę to podrzucę. Prosz http://a4-klub.pl/index.php?/topic/337354-20-alt-podstawowa-diagnostyka-silnika/
Henx29 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Opublikowano 1 Listopada 2015 Dzięki Mateusz. Sprawdziwłęm te bloki VAGiem ale ja zielony jestem w tym, nie ogarniam tego. Tam jest napisane, że z grupy 32 można już wiele się dowiedzieć. U mnie wygląda to tak: -4.7 % Adaptation (Idle) Bank 1 Sensor 1 10.9 % Adaptation (Partial) Bank 1 Sensor 1 Wszystko to robiłem na uruchomionym silniku. Wczesniej rozgrzanym do 90 stopni.
Mateuszek1001 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 U ciebie jest mieszanka bogata -4.7 % Adaptation (Idle) Bank 1 Sensor 1 jest to sporo za dużo, wartośc powinna być jak najbliższa zeru. Kolega Kamil dokładnie opisał co może być powodem takiego stanu. A więc: - lejącym wtryskiwaczu - za wysokim ciśnieniu paliwa - stale otwartym zaworze elektromagnetycznym zbiornika węgla aktywnego - uszkodzonym przepływomierzu - zabrudzonej sondzie lambda lub uszkodzeniu jej podgrzewania - złych wskazaniach z czujnika temperatury cieczy chłodzącej G62 W grupie 002, masa zasysanego powietrza powinna wynosić 2.0 do 4.5 g/s. Zacznij od próby wyczyszczenia przepływomierza.
Henx29 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Opublikowano 1 Listopada 2015 W grupiue 2 mam takie coś: 760/min Obroty silnika 17.3 % Engine Load 3.06 ms Injection Timing 2.94 g/s Mass Air Flow Sensor (G70) Jutro z rana jade na garaż i sciagne przepływke do czyszczenia. Zrobie pomiary na nowo i zobaczymy co dalej. Przy okazji posprawdzam nieszczelności oraz injectory czy nie ma wycieków. Zastanawiam sie czy nie wykrecic sonde i ja przeczyscic tez. Czyujnik temperatury cieczy był wymieniany jakos rok temu takze powinien byc ok. Zawór elektromagnetyczny nie wiem gdzie to jest ale sie dowiem. Jutro napisze czy udało sie wyeliminować problem. Dzieki wielkie za pomoc, zycze miłego dnia.
Henx29 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 Witam. Własnie wróciłem z garazu i zrobione Wymieniłem sonde sprawdziłem logi i jest OK chyba. Grupa 32: z lewej jest 1.5% z prawej 0.0% Tylko nie wiem dalej czy sa u mnie dwie sondy czy tylko ta jedna. Tak czy siak działa wszystko ok
tomekb7 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 w grupie 32 patrz na wskazania po przejechaniu minimu 100 km bo dopierwo wtedy one sie ustabilizuja. a poaztyym zeby stwierdzic czy wszystko jest okej zrob logi dynamiczne z kanalow2+31+33 i bedzie duzo wiadomo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się