kozik132 0 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Witam prosze o analizę bo coś mi nie pasuje z dawką paliwa moim zdaniem jest zbyt małą czy tak powinno być ? próbowałem ją podnieść za pomocą vag ale juz jest na max i nie wiem jak ją zwiększyć. Edytowane 8 Listopada 2015 przez kozik132 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Są różne opinie na temat wielkości dawki paliwa na wolnych obrotach i sposobu jej odczytywania. U mnie wskazanie to 5,6 mg/R i spalanie na postoju 0,6 l/h. Spore zmiany zauważysz zmieniajac kąt synchronizacji wałak rozrządu. Spróbuj przestawić na 0,0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozik132 0 Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Są różne opinie na temat wielkości dawki paliwa na wolnych obrotach i sposobu jej odczytywania. U mnie wskazanie to 5,6 mg/R i spalanie na postoju 0,6 l/h. Spore zmiany zauważysz zmieniajac kąt synchronizacji wałak rozrządu. Spróbuj przestawić na 0,0. mialem 0,0 / 0,6 ibylo tak samo ustawiłem na + 7 spalanie bylo 0.6 ale na zimnym juz nie odpalał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Przeciez w tym silniku ECU sam ustawia sobie dawke, to nie 1.9 na pompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozik132 0 Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Wiec dlaczego jest takie wielkie spalanie na jalowym biegu ? Moim zdaniem jest mała dawka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Dla silnika AWX tolerancja to 3-9 więc tragedii nie ma. Zrób komplet logów. A tak nawiasem z doświadczenia powiem ze jesli w silniku nic sie nie dzieje to nie ma co wnikać bo nie cyferki jadą tylko silnikowiec, przykład BIPów A3 które przyjżdza do mnie na warsztat od jakis 2 lat ma bipy -60, trzech mechaników mówiło ze pompki do wymiany a gość przejechał juz jakies 30 tys i silnik chodzi pieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozik132 0 Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 No właśnie coś sie dzieje spalanie bylo 5.5 a teraz 8 czujniki temperatury ok ostatnio wymieniony sensor bo bylo przeladowanie i turbina nie reagowała na gaz teraz jest ok tylko te spalanie mnie martwi ? przed wymiana sensora też juz takie spalanie zauważyłem jak i na fis-ie tak i na zalewaniu baku do pełna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) Przyjrzyj się wskazaniom przepływomierza, być może przez spalony element grzejny przepływomierz zawyża wskazania i przez to większe spalanie. Jak możesz to podmień na próbę inny. Co z EGR? Czy odpowiednio sie zamyka? Może w dolocie sa jakies nieszczelności? Prawdopodobnie jednak bez logów się nie obędzie. Edytowane 10 Listopada 2015 przez CzarekJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się