Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9 TDI AFN] kąt wtrysku


RonM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Zauważyłem że autko stało się słabsze, więcej pali i ciężko odpalić mu po długim postoju. Podpiąłem lapka i posprawdzałem wszystko i tylko dwie rzeczy nie dają mi spokoju...

Mianowicie kąt wtrysku skacze w przedziale 65-68 i jeszcze w grupie 004 wartość rzeczywista czyli 4 okienko różni się od wartości zadanej 3 okienko. zrobiłem zdjęcie z grupy 004 jest w linku : http://zapodaj.net/a12d62e3c87e7.jpg.html

Dodam jeszcze że mam zawirusowanego na 140 KM.

I mam pytanie czy może być to przyczyną że jest spadek mocy, zwięszone spalanie oraz problemy z odpaleniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzasz w nastawach podstawowych

ma byc 52-54

I logi zrob

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzasz w nastawach podstawowych

ma byc 52-54

I logi zrob

Wartości które podałem są z BS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wartość kąta wtrysku powinna być 49-53 na odpalanie ma wpływ wiele czynników akumulator świece żarowowe czy sprawne choć mówią że dobry diesel to bez świec odpali stan pompy wtryskowej dawka rozruchowa mi teź przed zrobieniem programu palił od strzałą w mrozy a teraz już nie.Natomiast co do mocy auta musisz wykonać logi dynamiczne gr 3.8.11 na rozgrzanym silniku i wrzucić tutaj

Edytowane przez goldi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąt wtrysku powinien być w przedziale 40-60,najlepiej i optymalnie to 50-55,pojedyncza zmiana o kilka jednostek jest nieodczuwalna,co do odpalania jest najlepiej ustawić 55-60.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej statyczny kąt ma wpływ na zapalanie a że masz większy niż być powinien to auto jeszcze lepiej teraz powinno zapalać, kąt na moc nie ma wpływu o ile nie jest bardzo za niski wtedy na wysokich obr pomimo prawidłowego ciśnienia w pompie może i tak nie wyrabiać, na zrywność auta ma wpływ, na spalanie też ale w twoim przypadku to może być 0,1L/100km także nie masz co brać tego pod uwagę, sobie zrób loga podczas jazdy spokojniej jak najczęściej jedziesz i porównaj czy wymagany nie jest wyższy, kat w twoim przypadku to zły trop, zrobisz logi i od razu będzie wiadomo co nie gra ;) w ciemno możesz wymienić filtr paliwa jak obecny już jest stary i spr czy nigdzie w układzie wtryskowym nie ma nieszczególności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...