Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Demontaż i montaż wtryskiwaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w najbliższym czasie będę miał przed sobą demontaż czwartego wtrysku do ustawienia, bądź regeneracji z racji sporej korekcji dawki. Dlatego też chciałbym prosić o pomoc bardziej doświadczonych kolegów o pomoc i o opisanie procedury demontażu oraz montażu wtrysku.

Oraz czym w warunkach garażowych to zrobić.

Z góry dzięki. :)


Aaa, dodam jeszcze że jest to 1.9 TDI 110km

Opublikowano

Wtryski masz na listwie ktora je dociska,odkrecasz listwe i wszystko co jest przy niej a nastepnie wyciagasz wtryski razem z listwa wtryski siedza na oringach tylko na wcisk.


Tu masz czym i jak w domu to zrobic :)

Opublikowano

Generalnie chodzi o silnik z taką głowicą

309416079_1_644x461_glowica-vw-19-tdi-11

Opublikowano

Baaaaa panie bylo odrazu a ja myslalem ze masz auto z opisu,wiec wyjecie w domu to nie problem ja mam uspawany specjalny wybijak odsrodkowy do wtryskow z preta przegubu i nakretki,kazdy wychodzi,i to na prace w domu tyle czyli wyjac i wlozyc mozesz sam ale go nie naprawisz bo sam,wiec albo wymiana albo wyjac i oddac do regeneracji

Opublikowano

No taak, jestem ugadany z macherem od wtrysków tylko sam nie bawi sie w wyciąganie. początkowo myślałem zregenerować wszystkie 4 ale pozostałem mają korekcje znikomą wiec zostawię w spokoju.

No dobrze, czyli wyciągnąć już wiem jak, a jak sie to ma do montażu ?

Trzeba ten wtrysk wbić? czy tylko włożyć i przykręcić ?

Opublikowano

Tylko wlozyc i przykrecic,przedtem oczyscic gniazdo z syfu i dac nowa uszczelke miedziana

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...