Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b5 1,8t tryb awaryjny?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z turbodoładowaniem. Od niedawna ładuje ok 0,3bar, ładowała ponad 0,6bar'a. Sprawdziłem turbine, klapka nie odpadła, układ jest szczelny. Brakuje mi podejrzanych. DV wymienione na nowe, przepłowka pa niecały rok czasu, sonda nowa...

Prosze pomożcie. Je paliwo jak szalona...

Opublikowano

00561 - adaptacja mieszanki

00544 - przekroczenie maksymalnego cisnienia doładowania

16486 - P0102 - Przepływomierz powietrza - ten błąd pewnie wyskoczył z tego względu ze odpiąłem przewód i włączyłem silnik

01262 - Elektromagnes regulacji

ciśnienia doładowania (N75)

Opublikowano

Błąd ciśnienia powstał pewnie z Nie działającego n75. Zajmij się pierwsze nim

Opublikowano

Wyjmij N75 i sprawdź prostownikiem, powinno być głośne cyknięcie pod napięciem.

Opublikowano

Po co wyjmować ?

Test wykonawczy w Vagu sam to zrobi, wystarczy słuchać

Opublikowano

byłem u gościa, żeby kupić n75 i wyeliminować go z listy, czy faktycznie n75 jest uszkodzone. Okazało się ze po zamontowaniu używanego n75 także wyskakiwał błąd 1262... albo był uszkodzony, albo to coś innego... na przewodzie od n75 mam wahania od 6v do prawie 7v w zależnosci jak pracuję przepustnicą, czy posiada ktoś prawidłowe wartości jakie powinny znaleźć się na przewodzie do n75? chciałbym wyeliminować przetarcie przewodu bądz innego uszkodzenia ktore powstało na przewodzie...

Opublikowano

N75 jest sterowany sygnałem PWM, czyli 12v w różnej podstawie czasu. Jeśli uruchomisz vaga i w teście eelementów wybierzesz n75 na przewodach powinno byc 12v z tym ze sygnał zasilania zmienia się dość szybko i mam wątpliwości czy zwykłym multimetrem jesteś w stanie to zmierzyć.

Opublikowano

byłem dzisiaj przy samochodzie... po podłączeniu pod komputer n75 cyka.... i co wiemy? po odpięciu wężyka od turbiny przeładowuje na wolnych obrotach ładuje nawet do 0,5 bara, jednak po podłączeniu go pod n75 dalej jest tak samo...

Opublikowano

Hmmm, a sztanga gruszki sie rusza ? Może gruszka gdzieś dziurawa i nie może n75 wysterować ?

Opublikowano

Wymieniłem całą turbine - moja już brała olej i hałasowała.... była już do wymiany. Sądziłem że to w pewnym stopniu rozwiąże problem, jednak tak się nie stało.

DV sprawne, N75 cyka, pompa paliwa wymieniona... Byłem u mechanika który powiedział że może to nie to jest przyczyną nieładowania turbiny.... TO CO TO MOŻE BYĆ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...