szefmuzyk Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Witam, Mam problem z turbodoładowaniem. Od niedawna ładuje ok 0,3bar, ładowała ponad 0,6bar'a. Sprawdziłem turbine, klapka nie odpadła, układ jest szczelny. Brakuje mi podejrzanych. DV wymienione na nowe, przepłowka pa niecały rok czasu, sonda nowa... Prosze pomożcie. Je paliwo jak szalona...
Mateuszek1001 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Vag wykazuje jakieś błędy ?
szefmuzyk Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 00561 - adaptacja mieszanki 00544 - przekroczenie maksymalnego cisnienia doładowania 16486 - P0102 - Przepływomierz powietrza - ten błąd pewnie wyskoczył z tego względu ze odpiąłem przewód i włączyłem silnik 01262 - Elektromagnes regulacji ciśnienia doładowania (N75)
Mateuszek1001 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Błąd ciśnienia powstał pewnie z Nie działającego n75. Zajmij się pierwsze nim
bobersky Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Wyjmij N75 i sprawdź prostownikiem, powinno być głośne cyknięcie pod napięciem.
Mateuszek1001 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Po co wyjmować ? Test wykonawczy w Vagu sam to zrobi, wystarczy słuchać
szefmuzyk Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Opublikowano 28 Listopada 2015 byłem u gościa, żeby kupić n75 i wyeliminować go z listy, czy faktycznie n75 jest uszkodzone. Okazało się ze po zamontowaniu używanego n75 także wyskakiwał błąd 1262... albo był uszkodzony, albo to coś innego... na przewodzie od n75 mam wahania od 6v do prawie 7v w zależnosci jak pracuję przepustnicą, czy posiada ktoś prawidłowe wartości jakie powinny znaleźć się na przewodzie do n75? chciałbym wyeliminować przetarcie przewodu bądz innego uszkodzenia ktore powstało na przewodzie...
Mateuszek1001 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 N75 jest sterowany sygnałem PWM, czyli 12v w różnej podstawie czasu. Jeśli uruchomisz vaga i w teście eelementów wybierzesz n75 na przewodach powinno byc 12v z tym ze sygnał zasilania zmienia się dość szybko i mam wątpliwości czy zwykłym multimetrem jesteś w stanie to zmierzyć.
szefmuzyk Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Opublikowano 29 Listopada 2015 byłem dzisiaj przy samochodzie... po podłączeniu pod komputer n75 cyka.... i co wiemy? po odpięciu wężyka od turbiny przeładowuje na wolnych obrotach ładuje nawet do 0,5 bara, jednak po podłączeniu go pod n75 dalej jest tak samo...
Mateuszek1001 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Hmmm, a sztanga gruszki sie rusza ? Może gruszka gdzieś dziurawa i nie może n75 wysterować ?
szefmuzyk Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 Wymieniłem całą turbine - moja już brała olej i hałasowała.... była już do wymiany. Sądziłem że to w pewnym stopniu rozwiąże problem, jednak tak się nie stało. DV sprawne, N75 cyka, pompa paliwa wymieniona... Byłem u mechanika który powiedział że może to nie to jest przyczyną nieładowania turbiny.... TO CO TO MOŻE BYĆ?
Mateuszek1001 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 A jakie wskazania pokazuje MAP ?
szefmuzyk Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 Nie mam takiego czujnika przy intercoolerze. http://vaglog.pl/log_245383.html zrobiłem logi grupy 002, 003 oraz 0020 czy to w czymś pomoże?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się