xirus Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Witam, wczoraj podczas jazdy na parkingu centrum handlowego przy prawie całkowitym hamowaniu silnik zgasł co mnie zaniepokoiło. Po uruchomieniu był w trybie awaryjnym, zgaszenie i odpalenie - brak błedu. Po podpięciu pod komputer bład 5231 - Feul Rail/System Pressure wyczyściłem, zrobiłem 50 km testu wszystko wydawało się ok. Znowu pojechałem na zakupy, wracam wsiadam do samochodu i znowu tryb awaryjny, po podłaczeniu do komputera również błąd: Address 01: Engine Labels: 059-907-401-CAP.clbControl Module Part Number: 8K1 907 401 D HW: 8K0 907 401 Component and/or Version: 2.7TDI EDC17 H01 0004 Software Coding: 0104002C02070128 Work Shop Code: WSC 06325 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM27TDI8K1907401D A01004 (AU48) VCID: 2D577F737CDE0849F4D-80781 Fault Found:5231 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [032] - Too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 152656 km Date: 2015.11.27 Time: 19:14:21Readiness: 0 0 0 0 0 Doczytałem na forum że może być to filtr paliwa zapchany, może być słabe paliwo (niby jak zwykle tankowany orlen, co prawda na innej stacji ale w dość sporym mieście), ewentualnie pada pompa. Chciałbym uchronić się przed roztrzaskaniem wtrysków, co polecacie teraz zrobić/sprawdzić ? By upewnić się z czym jest związany ten błąd. PS: czujnik na pompie CR padł, problem że wymieniłem na kolejny i było jeszcze gorzej, 3ci czujnik daje rade już od kilku miesięcy Edytowane 25 Lutego 2016 przez xirus
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się