Skocz do zawartości

xirus

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xirus

Informacje

  • Imię
    Cezary
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

539 wyświetleń profilu

Osiągnięcia xirus

1

Reputacja

  1. Witam, w A4 B8, miałem problemy z taśmą, udało się jej rozwiązać ale wydaje mi się że po zmianie albo już w trakcie jak nie działała układ kierowniczy zaczął działać bardzo lekko. Jeżdżę prawie cały czas na dynamicznym bo na auto czy comfort za lekko działa kierownica i jeździ się aż nie przyjemnie. Czy można gdzieś ustawić poziom jej "wspomagania", coś zresetować ? Czy może szukać problemu w servotronicu ?
  2. Witam, czy jest możliwość zmiany poziomu wspomagania w przekładni z servotronikiem ? Mam też ADS. Przed wymianą taśmy i cała walką z kodowaniem kierownica chodziła dość ciężko. Teraz na comfort i auto jest tak samo lekko - dużo za lekko do normalnej jazdy. Przy trybie dynamic jest tak jak wg mnie powinno być na auto - już da się jeździć i mniej więcej wyczuć samochód. Nie wiem czy kwestia kodowania/zmiany czegoś czy coś się porobiło z przekładnią.
  3. Jak robiłeś adaptację ODSI-em ? Mam dość dobrego klona, vagiem nie chciało iść, w odpisie kliknołem zrób i za moment że zapisało - 0 ruszania itd nie wiem czy ta adaptacja została dobrze zrobiona.
  4. Witam, nie mogę odszukać gdzie znajduje się syrena alarmu H12 - w sedanie.
  5. To widzę że i ja mam podobnie. Auto zimne w 99% rusza tak jak powinno puszczasz nogę z hamluca i jedzie, jak się rozgrzeje (i to też nie zawsze) puszczasz nogę i czekasz czekasz czekasz i rusza (wtedy rozpędzenie do tych 7 na godzinę wydaje mi się że trwa 2 razy tyle co normalnie). Oczywiści jak dodasz lekko gazu to jedzie. Wydawało mi się że przed wymianą czujnika na pompie CR tego nie miałem więc kupiłem 2gi nowy - wymieniony brak lepszej pracy. Napisze ktoś jeśli udało mu się rozwiązać problem i jakim sposobem. Da się jakoś zaadaptować tą skrzynię jeszcze raz ?
  6. Mam w kompie napisane "zwarcie do plusa" z tego co pamiętam, jest jakiś sens wyciągać je i spróbować wyczyścić czymś do elektroniki ?
  7. Witam, odnośnie mojego postu wyżej teraz można powiedzieć że już się nie uruchamia ASA, odpalam i od razu mam błąd. Czy ktoś ma numer tych diod ? i czy na 100% tylko to ?
  8. Witam, miał ktoś problem z diodami w lusterku ? Odpalam ASA i w prawym lusterku bardzo słabo świecą diody, ale działa do momentu aż jadąc zaczynam wjeżdżać na pas na który wg ASA nie powinienem wjeżdżać, diody raz albo 2 mrugają i błąd powoduje wyłączenie systemu. Pod komputerem z tego co pamiętam był jakiś błąd ze zwarciem do plusa, można te diody jakoś przeczyścić coś zrobić czy tylko wymiana na nowe - 180zł w aso jeszcze nie ma tragedii, ale ostatnio przy lewej stronie też zaczęło wyłączać wiec nie wiem czy próbować coś z tym robić czy wymienić po prostu 2.
  9. Teoretycznie nie masz się czego bać, kupiłem ze znajomym w podobnym czasie i prawie identycznym przebiegu. U niego przez około pół roku kompletnie nic U mnie ze spraw silnikowych: - czujnik ciśnienia oleju na CR - przepustnica PS nie wiem jak wy jeździcie albo jak ja jeźdzę Miasto 10-14 (w zależności od korków) Trasa udało mi się zejść do 6 przy 90, tak 7.2 - 8.4 (120-160)
  10. To mi od początku grudnia z wymianą i nie z 40 razy zgasło, potrafi 7 razy zanim wyjadę z parkingu, w poniedziałek test innego czujnika i mam nadzieje że będzie lepiej.
  11. Zawiozłem do mechanika bo miał mieć czujnik na sprawdzenie. (w poniedziałek jadę na podmianę na inny) znalazłem też nówkę bosha za 480zł do kupienia i chyba finalnie kupię ale nie wiem czy to to. Pierwsze co to powiedziałem by sprawdził opiłki - nie było. Co do stanu przed naprawą, też miałeś tak że prawie ciągle gasł silnik na niskich ?
  12. Cześć, czy problem masz rozwiązany w 100% ? Mam masakrę z gaśnięciem, wymieniony filtr paliwa, wymieniony czujnik (używka - nie wiem czy na 100% ok), jak tylko chwilę auto pojeździ a czasem i od starty przy każdym zatrzymywaniu światła/parking czy rondo gaśnie. Wymieniony jeszcze akumulator i 0 poprawy, błąd identyczny jak u Ciebie. Podczas jazdy wszystko super - do momentu aż masz czerwone.
  13. 150k, obstawiam jednak że poprzedni właściciel w coś mocno wjechał bo tam jeszcze coś z przodu znalazłem po rabatach wyszło 3 300 za 2 sztuki amortyzatorów, wiem że można coś lepiej jeszcze zbić, ale startowo 4 chcieli, używki wiem że można kupić sporo taniej jak i regenerować wiec 1den zostawiłem na pamiątkę jakby co bo w pełni sprawny, 2gi się wylał problem na 90% leży w felgach znaczy jednen z problemów, zmieniłem kilka dni temu na próbę ze znajomego a4 koła i idealnie się jeździ, oczywiście wszystkie nierówności dużo bardziej czuć niż na jego zawieszeniu ale 0 drgań itd oraz jeszcze raz wybieram się na geometrię, nawet na jego kołach auto ściąga w prawo
  14. Spróbuje w niedziele wymienić koła na znajomego które na 100% nie biły i wygodnie się jeździło. Zobacze czy będzie lepiej, później trzepaki, i sprawdzenie półosi od skrzyni oraz poduszki (coś mi drga do tego ciągle problem z gaśnięciem auta - dopiero na styczeń jestem umówiony z mechanikiem), następnie spróbuje: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/316661-drzenie-kierownicy-i-calego-auta/ jak nie pomoże to będę dopytywał dalej, w międzyczasie dam znać co pomogło co nie, może się komuś przyda
  15. Witam, mam zawieszenie ADS, pod kompem nie mam błędów - jak mogę jeszcze gdzieś sprawdzić coś więcej od zawieszenia proszę wskazówki. 2 przednie sztuki tak jak pisałem wymienione na nówki (mechanik brał z ASO mam kartonik od 1dnego i nie mała fakturę za to )- i jest spora różnica między comfort/auto/dynamic ale nazwał bym to twardo/mocno twardo/cholernie twardo Najchętniej bym się przejechał taką z ADS i będzie wszystko wiadomo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...