BEX4 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Po odpaleniu auta w obecnych temperaturach (latem tego problemu wogóle nie ma)zwłaszcza rano pojawia sie wielki problem ,mianowicie auto odpala bez problemu chodzi jak powinno przez ok 20sek. i nagle zaczyna dziwnie chodzić tak jak by na 3 gary klepocze budą i zazwyczaj gaśnie.Po ponownym odpaleniu sytuacja sie powtarza ,w zależności im niższa temperatura tym wiecej razy auto musze odpalać i przechodzić te jego kaprysy jest to tylko i wyłącznie na zimnym silniku po rozgrzaniu sie załużmy już do 20-30stopni silnik chodzi ok bez zarzutów i tak samo w temp roboczej 90stopni wiem ze ma wypadanie zapłonów cewki są prawie nowe /cewki i świece przekładane na inne cylindry bez poprawy odma rozebrana i wyczyszczona od a&z łączne z zaworkami itp bez zmian słyszałem ze moze być temu winien jakiś napinacz paska ale on kosztuje w okolicach min 500zł i może powodować wypadanie zapłonów tak czy inaczej nikt nie daje gwarancji ,ze po wymianie tego napinacza i wydaniu ponad 500zł problem minie możliwe ze silnik dostaje lewego powietrza?i odtego ten problem tylko ja tak mam?
tomekb7 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Po odpaleniu auta w obecnych temperaturach (latem tego problemu wogóle nie ma)zwłaszcza rano pojawia sie wielki problem ,mianowicie auto odpala bez problemu chodzi jak powinno przez ok 20sek. i nagle zaczyna dziwnie chodzić tak jak by na 3 gary klepocze budą i zazwyczaj gaśnie.Po ponownym odpaleniu sytuacja sie powtarza ,w zależności im niższa temperatura tym wiecej razy auto musze odpalać i przechodzić te jego kaprysy jest to tylko i wyłącznie na zimnym silniku po rozgrzaniu sie załużmy już do 20-30stopni silnik chodzi ok bez zarzutów i tak samo w temp roboczej 90stopni wiem ze ma wypadanie zapłonów cewki są prawie nowe /cewki i świece przekładane na inne cylindry bez poprawy odma rozebrana i wyczyszczona od a&z łączne z zaworkami itp bez zmian słyszałem ze moze być temu winien jakiś napinacz paska ale on kosztuje w okolicach min 500zł i może powodować wypadanie zapłonów tak czy inaczej nikt nie daje gwarancji ,ze po wymianie tego napinacza i wydaniu ponad 500zł problem minie możliwe ze silnik dostaje lewego powietrza?i odtego ten problem tylko ja tak mam? sprawdz korekty w vcds na 32 kanale i bedzie wiado9mo czy dostaje lewe powietrze. i zmnierz kompresje na zimnym silniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się