KanG Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Cześć . Po odpięciu przepływki na ogół miga lampka świec żarowych. Tym razem pojawił się jednak błąd silnika który nie zniknął po jej ponownym podłączeniu. Na tablicy żółty check engine, a po podpięciu vcdsa: 1 FAULT FOUND: 4799 - ROD - unknown error code -BF [040] Intermittent - confirmed - tested since memory clear. Ktoś wie co to? P Edytowane 6 Grudnia 2015 przez KanG
KanG Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 W końcu kontrolka zgasła. A błąd w silniku skasowałem. Ale co to było to pojęcia nie mam...
Kodzak33 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 W razie jak Ci padła przepływka to można ją wyłączyć tzw. przekonwertować na czujnik doładowania.
KanG Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2015 A jak to uczynić? Czy da się później z tym łatwo wrócić?
KanG Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2015 Jakbym chciał z tematem jechać do mechanika/tunera to już bym tam był. Poza tym idę o zakład że jest to prosta operacja VCDSem. Za przeprogramowanie tuner weźmie nie wiele mniej niż za nową przepływkę, więc to już w ogóle traci sens. Ewentualnie mógłbym na próbę przestawić jej działanie i zobaczyć czy przypadkiem nie pomoże to na problem z drganiami, którego doświadczam od jakiegoś czasu.
kuebk Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Dziwna sprawa, wszyscy takie rzeczy robia u tunerow (lub tez sami o ile posiadaja stosowny interfejs i wiedze) ale zeby takie rzeczy robic VCDSem to by sie chyba az sam tworca zdziwil. Pozatym jak tak mocno jestes przekonany ze da sie to zrobic VCDSem to kombinuj i napisz potem czy Ci sie udalo czy nie, jak bedziesz mial problem to kontakt z supportem producenta. Edytowane 13 Grudnia 2015 przez kuebk
KanG Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Na razie muszę stwierdzić czy przepływka jest wadliwa. Wrzucę dzisiaj logi dynamiczne, może ktoś się temu przyjrzy. Poniżej logi dynamiczne z przepływomierza. Co o tym myślicie. Wiem że obroty powinny cały czas narastać, ale to multitronic i dość kłopotliwie zbiera się tu logi. Gaz do dechy powoduje redukcje, nawet na trybie manualnym... Zebrałem więc na kilka sposobów. Na lewej osi [mg/uderzenie] a na prawej [RPM] Edytowane 13 Grudnia 2015 przez KanG
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się