Skocz do zawartości

KanG

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KanG

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wa-wa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

482 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KanG

0

Reputacja

  1. Wszystko bedzie git. Do ami laczy sie tylko a2dp, glosnomowiacy zostaje w radiu. Wszystko ładnie przerywa gdy przychodzi polaczemie i pokazuje kontakt. Problem bedzie z przelaczaniem utworow na nastepny, ale idzie to troche zniwelowac.
  2. Ponownie odgrzeję. Jakie amorki polecacie do B8 Avant CAGB 1BA ? Domyślam się że SACHS tak jak w oryginale, ale nie wiem czy kupować komplet ze sprężynami, odbojami itp? Jakiś sprawdzony zestaw ? Chcę wymienić przód i tył. Jaka jest rozsądna cena za komplet ? z góry dzięki.
  3. Niestety dwumas. Szczęśliwie dwumas do multitronica jest nieco tańszy. Powodzenia
  4. Panowie. Krótkie pytanie. Czy w multitronicu silnik jest połączony ze skrzynią biegów tylko przy pomocy koła dwumasowego ? Jak rozumiem nie ma tarczy sprzęgła, bo to już jest elementem wewnętrznym skrzyni?
  5. Odgrzeje kotleta. U mnie dokładnie to samo. Może ktoś się z tym uporał ? Z tego co zauważyłem, drgania przenoszą się głównie na układ wydechowy. Zaraz po kupnie miałem do wymiany ostatni wieszak wydechu. Jeśli auto będzie tak pracować, to jest duża szansa że powybijają się wszystkie wieszaki i poduszki silnika... :/
  6. Na razie muszę stwierdzić czy przepływka jest wadliwa. Wrzucę dzisiaj logi dynamiczne, może ktoś się temu przyjrzy. Poniżej logi dynamiczne z przepływomierza. Co o tym myślicie. Wiem że obroty powinny cały czas narastać, ale to multitronic i dość kłopotliwie zbiera się tu logi. Gaz do dechy powoduje redukcje, nawet na trybie manualnym... Zebrałem więc na kilka sposobów. Na lewej osi [mg/uderzenie] a na prawej [RPM]
  7. Jakbym chciał z tematem jechać do mechanika/tunera to już bym tam był. Poza tym idę o zakład że jest to prosta operacja VCDSem. Za przeprogramowanie tuner weźmie nie wiele mniej niż za nową przepływkę, więc to już w ogóle traci sens. Ewentualnie mógłbym na próbę przestawić jej działanie i zobaczyć czy przypadkiem nie pomoże to na problem z drganiami, którego doświadczam od jakiegoś czasu.
  8. A jak to uczynić? Czy da się później z tym łatwo wrócić?
  9. W końcu kontrolka zgasła. A błąd w silniku skasowałem. Ale co to było to pojęcia nie mam...
  10. Cześć . Po odpięciu przepływki na ogół miga lampka świec żarowych. Tym razem pojawił się jednak błąd silnika który nie zniknął po jej ponownym podłączeniu. Na tablicy żółty check engine, a po podpięciu vcdsa: 1 FAULT FOUND: 4799 - ROD - unknown error code -BF [040] Intermittent - confirmed - tested since memory clear. Ktoś wie co to? P
  11. Wydaje mi się że odpięcie przepływki odrobinę pomogło. Zlogowałem conieco. Czy ktoś może zerknąc na wartości i powiedzieć czy przepływomierz wygląda na zdrowy ? Test robiony stacjonarnie. http://www.directupload.net/file/d/4170/rxuzvkkk_pdf.htm Naprawdę nikt nie pomoże?
  12. Ja bym na dzień dobry postawił na przepływomierz. Jak zobaczyłem jaki syf był w filtrze powietrza jak to auto kupiłem, to jest to bardzo prawdopodobne. Pytanie tylko jak to zmierzyć VCDSem? P
  13. Witam, Mam A4 B8 (CAGB) 2.0 TDI w Multitronicu od pół roku. Od początku zauważyłem że auto przy niskich prędkościach w trybie Drive (na sport to nie występuje, bo trzyma wyższe obroty) drży jakby miało za niski bieg. W manualu wystarczyłaby redukcja ale tu nie jest to takie proste. Pierwsze co wymieniłem w aucie to ostatni wieszak wydechu, bo był po prostu roznitowany i klekotał. Widocznie te drgania dały mu w kość. Może nie jest to bardzo uciążliwe, ale mam wrażenie że trzeba się tym zająć, zanim coś innego wyskoczy. Zastanawiam się czy przypadkiem przepływomierz nie jest zabrudzony, i źle dobierana jest dawka na niższych obrotach. Czy ktoś wie jak VCDSem mógłbym zbadać przepływomierz? A może jakieś inne sugestie ? Pozdrawiam Piotr
  14. Czyli co ? Mineralny czy syntetyczny do Multitronica? Ostatnio wlałem olej spełniający normę G 052 180.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...