Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0TFSI BWE, czas na program:) ale najpierw... prosba o ocene logów.


mastiv1990

Rekomendowane odpowiedzi

WItam,

Przyszedl czas na program, jednak chce najpierw doprowadzic auto do zdrowej serii. Robie ok 60tys km rocznie, czasu brakuje, usterki sie nawarstwiaja, choc staram sie w miare szybko je usuwać, nie zawsze sie udaje ;p

Dzis czas na zaprowadzenie ładu i porzadku:)
a wiec:
BŁAD:

Tuesday,08,December,2015,19:46:43:10074
VCDS Version: Beta 11.6.0
1 Fault Found:
001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 231565 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2084 /min
Load: 21.2 %
Speed: 60.0 km/h
Temperature: 98.0°C
Temperature: 20.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.589 V

Poniżej LOGI Dynamiczne:

122 i 002 - http://vaglog.pl/log_242403.html
003 - http://vaglog.pl/log_242399.html
020 - http://vaglog.pl/log_242400.html
033 - http://vaglog.pl/log_242402.html
230 - http://vaglog.pl/log_242404.html
118 i 115 - http://vaglog.pl/log_242407.html

jesli potrzeba wiecej logów dawac znac, chwile pozniej będa:)
co powiecie?
ze przepływka mega słabo,widzę, czy to wina tylko kata?
dodam ze po pałowanku turbina i kolektor swieca w ciemnosciach...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem leży w kacie głównie. Zalecam montaż downpipe + usunięcie sondy w sofcie przy okazji robienia softu. Na logach poza wspomnianą sprawą wygląda zdecydowanie good.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz GŁÓWNIE w kacie, co zatem jeszcze??

DP + program = ?
no własnie, w ile mozna sie wstrzelić? 250/380 - jest realna szansa?
gregor10 moze znasz +/- $$ ?? :)

no i jak z IC czy seria moze zostać?znacznie to wplynie na jazde? ;)

Edytowane przez mastiv1990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria IC może zostać aczkolwiek w lecie po paru mocnych butach (30C+) możesz odczuć słabsze przyśpieszanie tak jak to było w moim przypadku ;), po wsadzeniu FMICa była odczuwalna różnica na duży plus. Bez kata myślę, że 250 by pękło, kwestia już w osprzęcie jak i kondycji silnika.

Co do cen to już nie moja kwestia ;).

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz GŁÓWNIE w kacie, co zatem jeszcze??

DP + program = ?

no własnie, w ile mozna sie wstrzelić? 250/380 - jest realna szansa?

gregor10 moze znasz +/- $$ ?? :)

no i jak z IC czy seria moze zostać?znacznie to wplynie na jazde? ;)

mozna sie wstrzelic bez kata z dp na okolice 250km i 360nm , na 100oktanach 265km i 370nm przy idealnym turbo.

wiecej info 731 226 888

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria IC może zostać aczkolwiek w lecie po paru mocnych butach (30C+) możesz odczuć słabsze przyśpieszanie tak jak to było w moim przypadku ;), po wsadzeniu FMICa była odczuwalna różnica na duży plus. Bez kata myślę, że 250 by pękło, kwestia już w osprzęcie jak i kondycji silnika.

Co do cen to już nie moja kwestia ;).

Powiem ze juz teraz przy szczegółnie niskich temp jak na ten miesiac xD, tj ok 0 stC jest wyraźne odczucie żwawszego przyspieszania... i w lato odwrotnie...

arek_ccp mozesz mi powiedziec ile Fmic wyniosłby oczywiscie +/- $$? .Czeka mnie tez wymiana hamulców na 345 wiec bd przeszczep i znowu $$$, jednak nie jest to pilna sprawa, bardziej moj wymysł ;p wiec moze najpierw poszedłby FMIC?

mam jeszcze jedna prosbe, podajcie kakały jakie zalogowac statycznie, mam wrazenie ze auto nie chodzi rowno, tzn nie szarpie nie przerywa, nie faluja obroty ale da sie odczuc taka chaotyczna prace silnika, mysle ze przecietny "kowalski" nie zorientuje sie. Mam wrazenie ze te silniki juz tak maja... wczsniejsze 1.8T cykało jak zegarek na postoju, mimo prawie 300k na blacie, stad porówn

Edytowane przez mastiv1990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo niestety w naszych A4 B7 2.0tfsi są 2 małe ic po bokach, które mają tam ciasno i słaby przepływ powietrza. Koszt IC to 1200zł bodajże na częściach z fmica z rurami kolankami itp. Jeśli chcesz by Ci ktoś to złożył to pewnie musisz doliczyć parę stów jeszcze bo sporo zabawy jest ewentualnie samemu możesz to zrobić aczkolwiek jest parę przeróbek spawów pewnie do wykonania i bodajże nie ma miejsca na map sensor w tym zestawie od fmica ale to już musisz się dowiedzieć u niego bezpośrednio. Hamulce jeśli masz dobre czyli nie musisz zmieniać tarcz to na razie zostaw w spokoju sam mam w planach ale dopiero pewnie na next sezon. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie:)
i jak wyzej, wklejam logi statyczne, problem? na postoju strasznie trzesie budą,auto pracuje strasznie chaotycznie, przy gwałtownym dodaniu gazu na postoju az cała budą zarzuca, i nie jest to normalne, zapewniam, w zimne dni mniej odczuwalne, nie wiem jak mam to opisac, obroty na wyswietlaczu stoja rowno 720obr/min jednak a vag widac wyraźnie jak skacza od 720 do 760, widac tez na logach kanał 054,co moze być przyczyną?
ja obstawiam nieszczelność, Tylko ew gdzie szukać, i jak szukać? rzucie okiem, chce ten problem rozwiazać, zrobić w końcu program :decayed:

001,033,003 - http://vaglog.pl/log_243627.html
001,054,003 - http://vaglog.pl/log_243628.html
w kanale 054 wyraźnie widać walke z utrzymaniem stałych obrotów
HELP!!! :mellow:


czy moze ktoś rzucić okiem na logi, nie mam pojecia czy to wina nieszczelnosci czy inny powod.

Edytowane przez mastiv1990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...