Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny świst z radia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam najtańsze chińskie radio No Name wsadzone przez poprzedniego właściciela. Z radia ( a raczej głośników ) wydobywa się dziwny świst modulujący równomiernie z obrotami śilnika, na początku jako niedoświadczony użytkownik TDI myślałem że to turbina (świst podobny) ale na biegu jałowym na postoju przecież nie powinno być słychać turbiny, doszedłem że przy wyłączonym radiu świstu nie ma. Nie wiem czy to wina tego chińskiego radia, czy gdzieś jest przebicie na kablach głośników. Radio w przyszłości jest do wywalenia ale na razie są inne priorytety w samochodzie także nie chciałbym teraz kupić nowego radia i dalej słuchać świstu :)

Opublikowano

Też to mam na ori radiu rns-d, ale tylko podczas słuchania ze zmieniarki. Świst zależny od obrotów. Większe rpm = głośniejszy świst. Mam rns-d + bose ori.

Opublikowano

Czyli to nie wina radia, no trudno ,zamówiłem już nowe korzystając z rat 0% na alledrogo :)

Opublikowano

Koledzy a macie w samochodach może zamontowane hidy bo takie akcje właśnie potrafią robic te alla xenony ..

Opublikowano (edytowane)

Ja mam zwykłe H7. 99% rzeczy mam ori, albo robione na ori gratach. Fajnie to brzmi przy CVT jak skrzynia powoli zrzuta obroty z 6000 rpm na 3000 rpm. Ja już się przyzwyczaiłem, ale myślałem, że tylko ja tak mam. Wydaje mi się, że któryś kabelek trzeba zaekranować za radiem tylko nie mogę dojść który. I dziwne, że u mnie głównie to jest na CD. Może większe rpm, większe napięcie etc?

Edytowane przez Makale
Opublikowano

Ori lampy Bosch przedliftowe :) W radiu nie mam CD, świst słychać zarówno na SD jak i radiu FM :)

Opublikowano

Nie tylko ty u mnie też coś takiego występuje ale już o tym dawno zapomniałem :D mało odczuwalne tak że nie ma się czym przejmować :)

Opublikowano

Ty masz manual :D Wierz mi, że przy CVT na początku to było irytujące. Teraz się przyzwyczaiłem. Ty na manualu nie trzymasz autka przy czerwonym non stop :D

Opublikowano

No w sumie masz rację hehe bajka ja zakładam taśmę Alu na kable hidow i będzie git

Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ale widzisz ty masz hid'y a ja nie :)

Opublikowano

Witam, miałem podobny problem winowajcą okazały się wtyczki Y "no name", ogólnie świst pojawia się gdy jest problem z masa, alternatorem, ładowaniem.

Opublikowano (edytowane)

Wymieniałem radio na Alpine i świst ustąpił ;) Czyli u mnie radio "NO NAME" było winne

Fakt faktem czasem po odpaleniu nie gaśnie u mnie kontrolna ładowania - obawiam się że alternator dogorywa ostatnich dni :(

Edytowane przez Faraday
Opublikowano

ja miałem ten problem właśnie przy radyjku Alpine, miałem rozgałęźnik Y przed wzmakiem na kablach sygnałowych no name, kupiłem marki Hollywood problem ustąpił ;)

a co do kontrolki ładowania, zobacz szczotki na regulatorze napięcia.

Pozdro

Opublikowano

U mnie wszystko ORI bose, ori radio RNS-D. Może to przez GALA ? Tylko GALA to prędkość pojazdu, a tutaj świst jest od prędkości obrotowej silnika czyli coś jakby ładowanie / masa bo większe RPM większe ładowanie

Opublikowano

Sprowadź sobie masę na wyjściu z radia najprawdopodobnjiej uwalone :)

Opublikowano

Z kostki ISO pin masy dać do innej masy ? ;p Gdzie za radiem jest blisko dobra masa ?

Opublikowano

Jeśli szukasz dobrej masy rozejrzyj się za kurczakiem i ryżem :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...