Lufa1996 0 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Witam wszystkich Mam problem z moim afn zaczoł od jakiegos czasu dymic na bialo szaro i na zimnym i na cieplym silniku i dotego czuc jak by paliwem,olej nie ubywa,plyn chlodniczy tez nie,pomoze ktos? I do tego turbo wchodzi w tryb awaryjny,przy 110-120km/h obserwowalem sztange i opada normalnie ale jak podlacze wezyk to powolutku wraca do gory,ma to cos wspulnego z moim pierwszym pytaniem?czy to kolejna awaria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
christopherek 0 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 mi tak kopcił na biało bo usunięciu kata i na zimnym zostawaił zasłone i ropą bylo czuc strasznie,nic nie ubywało a teraz sie uspokoiło.może też kata wyciąles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Musisz posprawdzać podciśnienia, wężyki. Zrób logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lufa1996 0 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Nie ,kata nie wycinalem napewno No wlasnie tak myslalem,ale zastanawiam sie nad sprawdzeniem kata wtrysku i dawki paliwa,a miales tak u siebie ze bylo tak i to byla wina wezykuw podcisnien? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 tak jak koledzy napisali musisz zrobić logi jeśli masz w okolicy kogoś to niech podłączy wakuometr sprawdzi podciśnienie na vacupompie i zaworze n75 jeśli jest ok to zostanie zrobić logi i będzie wiadomo czy turbo przeładowuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lufa1996 0 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Ok dzieki za rade,jak zrobie to dam znac pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Zmienna geometria turbiny może stoi. Stąd tryb awaryjny i kopcenie. Sprawdź wężyki zwłaszcza od gruszki turbiny czy podnosi sztange. Rozruszaj zmienną geometrie kluczem płaskim 13. Jak będzie poprawa to turbo na stół do czyszczenia. Może dawka paliwa za duża i zabija kierownice ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się