Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 Tdi pełen przelot kwasowka- za glośno, POMOCY


marcin93

Rekomendowane odpowiedzi

witam, zrobilem dzis wydech z kwasówki do swojej b6, modyfikacja polegala na wycieciu dwoch tlumikow (srodkowy i koncowy) i wstawieniu rury 2.8" od kata po sam tyl samochodu, okazalo sie jednak troche za glosno (do 2 tys obr nawet spoko, pozniej gorzej)i tu moje pytanie co radzicie zastosowac aby go troche uciszyc ale zeby tez nie chodzil jak seria, z gory dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaw chodz koncowy to bedzie ciszej.

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

witam, zrobilem dzis wydech z kwasówki do swojej b6, modyfikacja polegala na wycieciu dwoch tlumikow (srodkowy i koncowy) i wstawieniu rury 2.8" od kata po sam tyl samochodu, okazalo sie jednak troche za glosno (do 2 tys obr nawet spoko, pozniej gorzej)i tu moje pytanie co radzicie zastosowac aby go troche uciszyc ale zeby tez nie chodzil jak seria, z gory dzieki :)

Nagraj film i puść tutaj ,chętnie posłucham :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same końcowe nie dadzą rady wyciszyć układu

miałem przelot na samej rurce z 2-3 tyg. wrzuciłem koncowe przelotowe i jest znośnie, da sie jechać trase 500 km. Fakt ze idealnie nie wygłuszą i nie bedzie z tego jak na serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat powinien być w dziale "rocket science".

Wywaliłem tłumiki, jest głośno, co zrobić żeby było ciszej ? :facepalm::facepalm::facepalm:

polecam podstawy:

https://pl.wikipedia.org/wiki/T%C5%82umik_samochodowy

wogole kto Ci polecił robienie wydechu bez tłumików ?? takie akcje robi się albo w rajdówkach albo w autach do driftu, a nie w w autach do codziennej jazdy. A jak chcesz mieć przelot to kupuję sie tłumiki przelotowe.

Po pierwsze hałas, po drugie rezonans- drgania.

Skąd wogole pomysł na 2.8" ?? jeżeli seryjnie miałeś 2.25" i zostawiłeś katalizator to przecież masz wąskie gardło przy samym katalizatorze wiec jaki jest wogole sens tej operacji ?? nie zdziwiłbym się jakby osiągi się pogorszyły.

http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-magnaflow-2-5-64-46cm-l-wawa-i5716788189.html

Edytowane przez Lorence
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same końcowe nie dadzą rady wyciszyć układu

zrobilem z kwasowki tlumik przelotowy i wstwilem na koniec, rezystancji nie sychac juz i ogolnie troche ucichlo, tak ze jest juz wporzadku

temat powinien być w dziale "rocket science".

Wywaliłem tłumiki, jest głośno, co zrobić żeby było ciszej ? :facepalm::facepalm::facepalm:

polecam podstawy:

https://pl.wikipedia.org/wiki/T%C5%82umik_samochodowy

wogole kto Ci polecił robienie wydechu bez tłumików ?? takie akcje robi się albo w rajdówkach albo w autach do driftu, a nie w w autach do codziennej jazdy. A jak chcesz mieć przelot to kupuję sie tłumiki przelotowe.

Po pierwsze hałas, po drugie rezonans- drgania.

Skąd wogole pomysł na 2.8" ?? jeżeli seryjnie miałeś 2.25" i zostawiłeś katalizator to przecież masz wąskie gardło przy samym katalizatorze wiec jaki jest wogole sens tej operacji ?? nie zdziwiłbym się jakby osiągi się pogorszyły.

http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-magnaflow-2-5-64-46cm-l-wawa-i5716788189.html

caly uklad robilem sam, material mialem na warszracie wiec kombinowalem bo nie kosztowalo mnie to zlotowki, czemu 2,8"? audi ma 160KM i 390Nm wiec pomyslalem o wiekszej srednicy, na kata tez nadejdzie czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...