Hulligan Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Witam, posiadam b7 z 2005 roku w której przy 3000obr/min zaczyna sie szarpanie silnikiem, W miare rozgrzewania szarpanie zaczyna sie przy coraz niższych obrotach, a gdy sie już rozgrzeje całakowicie gaśnie i nie odpala lub odpala i gaśnie. Zapala się kontrolka silnika, epc i anypoślizg Jak auto wystygnie to odpala bez problemu. co zrobione: czujnik wału wymieniony na nowy(zamiennik razy 4, jeden urzywany orginał też był wsadzony i to samo, więc raczej nie to) czujnik wałka rozrządu 3x wymieniony(to chyba też nie) cewki świece wymienione na nowe(platynowe), stare cewki i świece były zalane olejem z cieknącej uszczelki pokrywy zaworów(też wymieniona) przepływomierz wymieniony komputer pokazywał słaby sygnał wyjściowy czujnika wału 16706. Czy ktoś miał podobny problem? Co to może być? Prosze o pomoc pozdrawiam
tomekb7 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 szczelnosc dolotu byla sprawdzana?? wskazania czujnika temperatury na vcds? logi wypadalo by zrobic jest lpg??
Hulligan Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autko nie ma gazu dolot szczelny czujnik temperatury też był sprawdzany. Do tego dzisiaj wsiadam, i chce odpalić a tu nic, zero. Kręci ale tak jakby paliwo nie dochodziło, nie może odpalić, a przy stacyjce słychać tykanie(pykanie). Po wciśnieciu sprzegła i podpompowaniu pedałem gazu odpalił odrazu
Kaiser26 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Witam udało Ci się rozwiązać problem? Mam a4 b7 cabrio 1.8T BFB manual 5 biegów 2008r i ostatnio pojawił mi się mały problem który pojawia się niemal zawsze gdy wciskam gaz i dochodzi do przedziału 2200-2900obrotow silnik jakby przerywał poniżej podanych obrotów wszystko jest ok tak samo powyżej tych 3000obr nie zaobserwowałem żadnego jakby dławienia ani nic z tych rzeczy. Samochód nie ma problemów z odpalaniem, spalanie średnie w granicach 9l/100km, moc tak samo w każdym zakresie jest ok, skanuje co chwile programem VCDS i polskim VAGiem i nie ma żadnych błędów ( poza uszkodzonym silniczkiem od nawiewu v70 jak dobrze pamietam ale to chyba nie ma nic wspólnego..). Czyściłem przepustnice i przepływomierz jeszcze przed wystąpieniem usterki(zapobiegawczo), filtr powietrza, olej i świece wymienione na przełomie ostatnich 3000km. Wertowałem google w poszukiwaniu odpowiedzi i ludzie piszą że to może świece, może cewki, ostatnio znajomy powiedział mi że to też może być przepustnica. Przyszło mi do głowy że tak suma sumaru przerywanie (wspomniane dławienie) występuje w momencie załączania się turbiny. A no i z obserwacji wywnioskowałem że przy spokojniutkim dodawania gazu nic nie szarpie ani nie przerywa dopiero gdy gaz wciskam tak od około połowy i tak do nawet wciśnięcia do końca. Kopcenia żadnego nie ma, silnik pracuje całkowicie normalnie. Pomóżcie Panowie
tomeks80 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 U mnie było szarpnięcie na 0.5 sekundy w okolicach 3000 tyś przy gwałtownie dodaniu gazu na 3 i 4,5 na 1i 2 nie występowało też 0 błędów na VCDS aż pewnego dnia auto straciło moc padła 1cewka wymieniłem na inną i jak ręką odjoł 6 miesięcy minęło 0 szarpania, dopóki cewka nie padła całkowicie nie wiedziałem co go boli sprawdzłem wszystko zawór DV ,wtryski , przepustnice, świece, chipa. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Kaiser26 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 U mnie było szarpnięcie na 0.5 sekundy w okolicach 3000 tyś przy gwałtownie dodaniu gazu na 3 i 4,5 na 1i 2 nie występowało też 0 błędów na VCDS aż pewnego dnia auto straciło moc padła 1cewka wymieniłem na inną i jak ręką odjoł 6 miesięcy minęło 0 szarpania, dopóki cewka nie padła całkowicie nie wiedziałem co go boli sprawdzłem wszystko zawór DV ,wtryski , przepustnice, świece, chipa. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Kurcze to chyba tak zrobię zamówię 1-2 cewki i bedę sprawdzał czy coś się zmieni. A możesz mi podpowiedzieć jakie cewki będą pasowały do tego motoru? Ludzie piszą i chwalą firmę BERU (mam świece z tej właśnie firmy) tylko dokładnie co do symbolu nie wiem (mam u mnie aktualnie zamontowane 2 różne pary i nie wiem które to oryginalne co by szukać wedle określonego numeru. Poprzednie audi miałem 3.0 ASN i tylko oryginały działały tak jak należy każde inne co próbowałem to albo po chwili sie wykrzaczały lub odrazu były problemy. Dla tego teraz chciał bym odrazu kupić takie które polecacie do tego silnika (1.8T BFB 2008r)
tomeks80 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Ja akurat założyłem od b8 tfsi z 2010 roku używana bo taką miałem od ręki za 30 zł jest trochę dłuższa od BFB Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Pewnie od 3.0 asn też był by ok Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Kaiser26 Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Ja akurat założyłem od b8 tfsi z 2010 roku używana bo taką miałem od ręki za 30 zł jest trochę dłuższa od BFB Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Pewnie od 3.0 asn też był by ok Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka WYMIANA CEWKI POMOGŁA !!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się