BOSSS 0 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Wymien cewki lub jesli masz od kogo to podmien i zobacz so sie bedzie dzialo.Jesli to nie pomoze to moze juz glowica zbliza sie ku naprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Ż 0 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Wymien cewki lub jesli masz od kogo to podmien i zobacz so sie bedzie dzialo.Jesli to nie pomoze to moze juz glowica zbliza sie ku naprawie Cewki podmieniane, świece zmieniane, obecnie podejrzenie padło na parownik, uszkodzony, nie daje ciśnienia i przepuszcza,( w pioątek będe miał nowy parownik Golda i wtedy zobacze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 jakie są wartości w silniku w blokach 014 i 015? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Ż 0 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 jakie są wartości w silniku w blokach 014 i 015? Na obecną chwile nie mam dostępu do VCDS'a po weekendzie będę miał kompa to posprawdzam jakie są wartości w silniku w blokach 014 i 015? Na obecną chwile nie mam dostępu do VCDS'a po weekendzie będę miał kompa to posprawdzam Wartości tych bloków sprawdzać na biegu jałowym?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 sprawdz na jałowych i zrób loga z 014 015 020 może któryś wtrysk działa nieprawidłowo 014 015 mają być zera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Ż 0 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 sprawdz na jałowych i zrób loga z 014 015 020 może któryś wtrysk działa nieprawidłowo 014 015 mają być zera Wtryski LPG tez zamieniałem miejscami i zapłon nadal wypadł na 3 i 4 , a u mnie parownik ma dwa wyjścia zasilające wtryski, jedno zasila 1 i 2 cylinder drugie 3 i 4 i stąd podejrzenie ze z parownikiem jest coś nie tak, teraz nawet są tez takie objawy, że jak chcę ostrzej przyspieszyć to odrazy lpg sie wyłącza i przerzuca na benzyne, jakby parownik nie dawał ciśnienia sprawdz na jałowych i zrób loga z 014 015 020 może któryś wtrysk działa nieprawidłowo 014 015 mają być zera na 15 i 16 kanale sa 3 zera przy odnośnikach licznik i na dole jest 104 lub 103 przy odnośniku tekst na wykresie na dole napis nieaktywny który czasem zmienia sie na napis aktywny, bloki sprawdzane na polskim vag-u 4.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysius 1 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) zdejmij zasilanie z zaworu reduktora i ze zbiornika gazu (12 v) i w tedy zrób pomiar ,wydasz krocie na reduktor a póżniej na całą resztę .Zrób diagnozę czy wywala ci wypadanie zapłonów na Pb czy Lpg. Edytowane 5 Stycznia 2016 przez krzysius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Ż 0 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 zdejmij zasilanie z zaworu reduktora i ze zbiornika gazu (12 v) i w tedy zrób pomiar ,wydasz krocie na reduktor a póżniej na całą resztę .Zrób diagnozę czy wywala ci wypadanie zapłonów na Pb czy Lpg. Zapłonu wywala na LPG na PB patrzyłem na trasie 245km/h i żadnego błędu odnośnie wypadania zapłonów ( aczkolwiek sądzę, że jakby coś blokowało auto podczas przyspieszania tak od 190km/h w górę) a podczas przełączenia na lpg od razu chec miga i błędy na VAG-u wypadanie zapłonu, Reduktor mam na gwarancji, ponieważ ma 6 miesięcy i gazownik ma mi dać drugi i wtedy zobaczymy jak sytuacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysius 1 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) AA.....więc już wiemy coś więcej ,po 240 km jazdy na Pb błędów nie mamy wiec pozostaje Lpg .Zanim coś będziemy robić to zamień reduktor na nowy i w tedy test drogowy. Jeśli chodzi o moja pomoc w sobotę to skasuj błędy i jeżdzij na Pb aby móc odczytać podstawowe bloki pomiarowe. Edytowane 6 Stycznia 2016 przez krzysius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Ż 0 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 AA.....więc już wiemy coś więcej ,po 240 km jazdy na Pb błędów nie mamy wiec pozostaje Lpg .Zanim coś będziemy robić to zamień reduktor na nowy i w tedy test drogowy. Jeśli chodzi o moja pomoc w sobotę to skasuj błędy i jeżdzij na Pb aby móc odczytać podstawowe bloki pomiarowe. mógłbyś podpowiedzieć jak porobić bloki pomiarowe i na jakich kanałach, ogólnie cała procedurę, można na Polskim Vag-u 4,9 to ogarnąc czy VCDS? Narazie myślę , że zmiana reduktora na nowy może rozwiąże problem Witam, zmiana parownika LPG na nowy i regulacja instalacji rozwiązała problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się