Mertruve Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Cześć, Od kiedy temperatura na zewnątrz spadła moje auto ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Każdego ranka lub po pracy auto ma ewidentny problem z rozruchem. Akumulator jest raczej ok, żadne światełka kontrolki nie przygasają, auto nie ma żadnych błędów i jeździ bez problemu. Podczas odpalania słychać wyraźnie syczenie ale niestety samemu nie mogę zweryfikować źródła. Generalnie auto odpala ciężko ale póki co zawsze z powodzeniem, niestety dzisiaj miarka się przebrała i zapalił tak ciężko jak nigdy wcześniej. Na szczęście byłem przygotowany i poniżej zamieszczam filmik z całego zamieszania, czy ktoś z Was może kojarzyć genezę problemu? https://www.youtube.com/watch?v=9s5GDijrc-Q
kubaja11 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Świece sprawdzone ? Układ paliwowy nie jest zapowietrzony ? VCDS sprawdzić kąt wtrysku oraz dawkę rozruchową.
xcentriq Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Rzeczywiście brzmi jak zapowietrzona pompa wysokiego ciśnienia. P. S. Tematy nie rozwiązane powinny być usuwane. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Mertruve Opublikowano 3 Września 2016 Autor Opublikowano 3 Września 2016 A nie sądzicie, że gdyby pompa była zapowietrzona to auto jeździłoby gorzej? Tymczasem auto śmiga bardzo dobrze i przy dodatnich temperaturach takich jak mamy teraz problem pojawia się zdecydowanie rzadziej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się