Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Twardy pedał hamulca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem posiadaczem a4 b6 od 3 miesięcy [2.0 ALT]. Dziś pierwszy raz po lekkich mrozach do -10 wsiadłem do auta, i zauważyłem ,iż pedał hamulca jest strasznie twardy. Czy wskazuje to na wilgoć w płynie hamulcowym? Dodam tylko,że w dodatnich temperaturach wszystko jest ok.

Z góry dzięki za odpowiedź :wink:

Opublikowano

przyczyn moze byc kilka. warto by własnie wymienic płyn,ale u szwagra tych objawów winne bylo servo.

Opublikowano

przyczyn moze byc kilka. warto by własnie wymienic płyn,ale u szwagra tych objawów winne bylo servo.

Mechanik wykluczył winę płynu hamulcowego, sprawdził przewód do podciśnienia serwo nie stwierdzając uszkodzeń. Winne jest prawdopodobnie serwo ;

Opublikowano (edytowane)

przyczyn moze byc kilka. warto by własnie wymienic płyn,ale u szwagra tych objawów winne bylo servo.

Mechanik wykluczył winę płynu hamulcowego, sprawdził przewód do podciśnienia serwo nie stwierdzając uszkodzeń. Winne jest prawdopodobnie serwo ;

Sam sprawdż przewód w miejscu co przechodzi przez ściankę od pompy Vacum do serwa. W wiekszości przypadków to właśnie tam leży problem (zresztą problem był na forum juz opisywany) gdy temperatury spadaja poniżej zera. Ta gumka sie zaciska i wtedy jest brak podciśnienia, Miałem to samo co Ty to wiem :)

http://vl3hovdz.png

tuleja nr 24 na foto u mnie była problemem. Wsadziłem w nią kawałek plastikowej rurki żeby jej nie zgniotło podcisnienie.

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

kolego, borykam się z podobnym problemem (parę razy pedał zrobił się twardy), trzeba wykluczyć czy w serwie nie ma wody. kolega swist007 wrzucił foty zalanego http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119953-all-b6-jak-odczepic-servo-od-pedalu-hamulca/

daj znać jak znajdziesz rozwiązanie problemu.

Opublikowano

przyczyn moze byc kilka. warto by własnie wymienic płyn,ale u szwagra tych objawów winne bylo servo.

Mechanik wykluczył winę płynu hamulcowego, sprawdził przewód do podciśnienia serwo nie stwierdzając uszkodzeń. Winne jest prawdopodobnie serwo ;

Sam sprawdż przewód w miejscu co przechodzi przez ściankę od pompy Vacum do serwa. W wiekszości przypadków to właśnie tam leży problem (zresztą problem był na forum juz opisywany) gdy temperatury spadaja poniżej zera. Ta gumka sie zaciska i wtedy jest brak podciśnienia, Miałem to samo co Ty to wiem :)

http://vl3hovdz.png

tuleja nr 24 na foto u mnie była problemem. Wsadziłem w nią kawałek plastikowej rurki żeby jej nie zgniotło podcisnienie.

Czy mozna się pokusić o wymianę tej tulei samemu, czy jest to skomplikowane? Jaki jest numer katalogowy tej tulei? Mam auto a4 b6 2.0 ALT FWD. Pozdrówki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...