qbassa Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Witam, Jestem posiadaczem a4 b6 od 3 miesięcy [2.0 ALT]. Dziś pierwszy raz po lekkich mrozach do -10 wsiadłem do auta, i zauważyłem ,iż pedał hamulca jest strasznie twardy. Czy wskazuje to na wilgoć w płynie hamulcowym? Dodam tylko,że w dodatnich temperaturach wszystko jest ok. Z góry dzięki za odpowiedź
Enduro Grybów Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 przyczyn moze byc kilka. warto by własnie wymienic płyn,ale u szwagra tych objawów winne bylo servo.
qbassa Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 przyczyn moze byc kilka. warto by własnie wymienic płyn,ale u szwagra tych objawów winne bylo servo. Mechanik wykluczył winę płynu hamulcowego, sprawdził przewód do podciśnienia serwo nie stwierdzając uszkodzeń. Winne jest prawdopodobnie serwo ;
MemberA4 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) przyczyn moze byc kilka. warto by własnie wymienic płyn,ale u szwagra tych objawów winne bylo servo. Mechanik wykluczył winę płynu hamulcowego, sprawdził przewód do podciśnienia serwo nie stwierdzając uszkodzeń. Winne jest prawdopodobnie serwo ; Sam sprawdż przewód w miejscu co przechodzi przez ściankę od pompy Vacum do serwa. W wiekszości przypadków to właśnie tam leży problem (zresztą problem był na forum juz opisywany) gdy temperatury spadaja poniżej zera. Ta gumka sie zaciska i wtedy jest brak podciśnienia, Miałem to samo co Ty to wiem http:// tuleja nr 24 na foto u mnie była problemem. Wsadziłem w nią kawałek plastikowej rurki żeby jej nie zgniotło podcisnienie. Edytowane 17 Stycznia 2016 przez MemberA4
pilKOZAK Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 kolego, borykam się z podobnym problemem (parę razy pedał zrobił się twardy), trzeba wykluczyć czy w serwie nie ma wody. kolega swist007 wrzucił foty zalanego http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119953-all-b6-jak-odczepic-servo-od-pedalu-hamulca/ daj znać jak znajdziesz rozwiązanie problemu.
fido920 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 przyczyn moze byc kilka. warto by własnie wymienic płyn,ale u szwagra tych objawów winne bylo servo. Mechanik wykluczył winę płynu hamulcowego, sprawdził przewód do podciśnienia serwo nie stwierdzając uszkodzeń. Winne jest prawdopodobnie serwo ; Sam sprawdż przewód w miejscu co przechodzi przez ściankę od pompy Vacum do serwa. W wiekszości przypadków to właśnie tam leży problem (zresztą problem był na forum juz opisywany) gdy temperatury spadaja poniżej zera. Ta gumka sie zaciska i wtedy jest brak podciśnienia, Miałem to samo co Ty to wiem http:// tuleja nr 24 na foto u mnie była problemem. Wsadziłem w nią kawałek plastikowej rurki żeby jej nie zgniotło podcisnienie. Czy mozna się pokusić o wymianę tej tulei samemu, czy jest to skomplikowane? Jaki jest numer katalogowy tej tulei? Mam auto a4 b6 2.0 ALT FWD. Pozdrówki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się